[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 57
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 57


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

az utolsó utáni pillanatok
-: Ivy
Ideje:: 09-18-2005 @ 10:51 pm

Jellemző rám, hogy mindig mindent a legutolsó utáni pillanatra hagyok. Még csütörtökön megkért az egyik osztálytársam, hogy írjak a suliújságba egy cikket a nyári franciaországi útról, amit a suli szervezett. És most is írhatnám, de ehelyett én most ezt írom. Hogy miért? Azt én sem tudom. De valami nem hagyja, hogy azzal foglalkozak, amivel kell, és időben megcsináljam a dolgom. Általában így szokott lenni. A cikket holnap délután fogom megírni, este fogok benne 1-2 helyesírási hibát találni, de átfogalmazom majd még az egészet, és reggel derül ki, hogy valamit még bele kellett volna írnom. A maradék részt lekörmölöm, és a flopy-val odaadom az osztálytársamnak, azzal a kéréssel, hogy azt majd szúrja be a megadott helyre...

De így volt ez a vizsgáimmal is. Mindig 1 héttel előtte kezdtem el megtanulni a rég kidolgozott tételeket, és a vizsga reggelén magoltam be az utolsó sorokat. De így van ez minden iskolai ünnepséggel. Hiába mondják, hogy este tegyem ki, amit reggel felveszek... nem. Ezért hát reggel mindig fél óráig állok a szekrény előtt, és nézem, hogy mégis mit vegyek fel. A fehér blúzom? Nem, az nem jó. Akkor azt a fehér felsőt? Neeem, az túl meleg. A hosszú ujjú blúzomat? Nem, az kiment a divatból. Esetleg a másik hosszú ujjút? Ugyan, az meg lóg rajtam.... És a nadrág? a Fekete-fehér csíkosat? Vagy a sima feketét? Vagy a kéket? És milyen cipőt? A magas sarkút? Nem, az még meleg... a magas sarkú félcipőt? Vagy a szandálom? Végül is mindig ugyanabban megyek: a fehér blúzom, a sima fekete nadrágom és a fekete félcipőm anya nejlonzoknijával...

De mindig az utolsó pillanatban dől el ez is...



Utoljára változtatva 09-19-2005 @ 07:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 09-18-2005 @ 11:11 pm)

Comment: Hehe! Mintha csak rólam írtál volna!! :)) Pont ezt csináltam én is mindig. Reggel legalább háromnegyed órám ment el azzal, hogy 1. mit vegyek fel... csak álltam a szekrény előtt és ez nem jó... azt nincs kedvem felvenni... stb 2. még a táskába sem pakoltam be, aztán mire mindent előtúrtam... hát apám egy párszor az idegösszeomlás szélére került... ;)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-19-2005 @ 02:47 am)

Comment: Dettó. Csak én szerencsémre az erősebb nem képviseletében vagyok jelen a Földön, így pl. a ruházkodást nem veszem ilyen "komolyan". De a legtöbb dologban igencsak kihasználom a rendelkezésre álló idő 101%-át... :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-19-2005 @ 07:15 am)

Comment: Na, a gyerekeim is ilyenek. Néha idegbajt kapok.


Hozzászóló: Ivy
(Ideje: 09-19-2005 @ 05:28 pm)

Comment: Most vettem észre pár helyesírási hibát, ha befejezem az említett cikket, visszajövök, és kijavítom őket...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds