[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 120


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Uneasy.gif
Szinglilétem első napja 1. rész
Ideje:: 09-19-2005 @ 09:47 am

...és egyben az utolsó is. Mert nem maradok az. Eszembe sem jut. Csak egy pillanatra elképzeltem, milyen lehet.

A reggeli csomagolással kezdődött. Többóra sírás és kb. másfél óra alvás után fogalmam nincs, mit pakoljak. Hány napra, milyen ruhákat. Aztán leesett... NEM nyaralni megyek. Tehát a fehérneműkön kívül és a napi használati tárgyakon kívül szükségem lesz olyan ruhákra, amikben dolgozni megyek, és valami "otthonka". Kb. 5 napra készülök - minimum ennyi idő kell, mire összeszedem magam annyira, hogy hogy át tudom lépni annak a lakásnak a küszöbét, amin 3 évig osztozott velem valaki. Pontosabban nem Valaki. Az a férfi, akire feltettem az életem. Akivel utazni akartam, akivel házasságot - gyereket terveztem. Aki miatt elfelejtettem már, milyen albérletben élni egyik hónapról a másikra, aki kedvéért eladtam és feladtam dolgokat, amikre most nagy szükségem volna. Pl. nincs még ágyam és szekrényem. Csak dohányzóasztalom, fotelek, egy komplett konyhám (falak nélkül) étkészletem, lábasok és fazekak és poharak és tányérok és evőeszközök és kisgépek.
Most inkább nem is leltározok. Úgyis kiderül, mikor majd végleg csomagolok, hogy mi minden kerül a dobozokba.

Még a ruháknál tartok. A fürdőszoba kiürül, a sminkcuccaim kellenek - a púder biztosan, hogy vörösre dagadt szemeim és orrom eltüntessem. Vagy legalább álcázzam.
Az egész délelőttöm azzal telik, hogy ki-bepakolom a táskát és közben szorgalmasan itatom az egereket.
Úgysem látja senki, csak a végeredményt.
A "ház ura" reggel elhúzott dolgozni, kettő perc öltözés és másfél perc borotválkozás után. Közöltem vele, hogy áramtalanítson mindent, mert ha másnap reggel hazaér, én nem leszek itt. Dörmögött valami választ, kihúzott minden háztartási gépet a hűtő kivételével és fogta a kulcsait. Az ajtóban ennyit közölt: "Elmentem, szia!"
Barátnőmmel egyeztettem, munka után vár. Szombat lévén, ő otthon van, én délutánra megyek. Este 9kor aztán irány a város másik vége, ahol kedves barátném éppen azzal foglalatoskodik, hogy átrámolja miattam a szekrényét.

Még egyszer körülnézek, becsukom az ablakot, kikapcsolom a számítógépet, és rácsukom az ajtót az elmúlt három évre. Gyorsan végigfuttatom a fejemben, minden nálam van-e. Ó, egy dologgal még több is van nálam, mint kellene: egy nagy kés van a szívemben...

Nézem a metróban az embereket - de a padlót gyakrabban. Nem sikerült a szemem és az orrom kinézetén javítani, ráadásul a szemem folyamatosan könnyben úszik, és a szívem súlya többet nyom, mint a táska a hátamon.
Szándékosan húsz perccel előbb indultam, hogy majd leülök egy kicsit hátul az üzletben és összeszedem magam. Egy kávé vagy egy tea segíthet, és lenyugszom.

A délelőttös lány meglátott a halom cuccommal:
- Utazol valahova? És hogyhogy ilyen korán ideértél?
- Költözöm. - És máris sírok.
- Mit csinálsz???
Ő úgy tudta, hogy én egy kiegyensúlyozott komoly párkapcsolatban élek. Eddig én is úgy gondoltam...
Hátramentem, és örültem, hogy legalább a hátam felszabadul a nehezék alól.
Gyorsan két mondatban elhadarom, mi történt, de alig bírok beszélni, mert  a sírás zokogássá erősödik.
- Van valaki... - kezdi tapintatosan. - Van hova menned?
- Igen, a barátnőm már vár.
- De miért jöttél be dolgozni?
- Mert be vagyok írva délutánra.
Kezembe nyomott egy pohár teát, és nekiállt telefonálgatni.
- Így most nem dolgozhatsz!
Elmagyarázta a főnökségnek, hogy "családi okok miatt" ki vagyok borulva, és alkalmatlan vagyok a munkára. Itt nagyon kell figyelni, egyetlen elrontott pénzváltással több ezres hiányt csinálhatok magamnak. Pont most, amikor minden egyes forintra szükségem lesz.
Másik délutánost nem tudtak keríteni hirtelen, de ő vállalja, hogy benn marad még 4 órát, aztán bezárja az üzletet.
Most pedig kiszalad pisilni, mert szegény már alig várta, hogy megérkezzek. De addig eszembe se jusson váltani! Be se jelentkezzek a gépbe!

Üldögélek a teámmal, felhívom a barátnőmet, hogy ma korán végzek - mondjuk tíz perc múlva. Elém jön, hogy odataláljak.

Visszajön a kis munkatársnőm - egy üveg vodkával.
- Ezt neked hoztam. Legalább a felét Te idd meg, és érezd jól magad a barátnődnél!
Kikerekedett a szemem. Sárgadinnyés vodka. A kedvencem. De nem akarom elfogadni.
- Ne csináld már! Nem viszem el, majd egyszer leülünk nálad és együtt megisszuk.
- Nem, ezt most ketten megisszátok a barátnőddel.
A nyakába borulva kérdeztem meg, honnan tudta, hogy ezt szeretem. Nem tudta, csak azt, hogy erre van szükségem...


Folyt. köv. - Még csak ennyit bírtam "feldolgozni" a történtekből



Utoljára változtatva 09-19-2005 @ 10:58 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 09-19-2005 @ 01:24 pm)

Comment: Nézzük a szingliség jó oldalait. Akkor mész el a barátnőiddel bulizni, pletykálkodni, vásárolni, amikor akarsz, anélkül, hogy be kellene számolnod arról, hogy hol voltál, kivel, meddig, stb. Lelkiismeret-furdalás nélkül flörtölhetsz a jobbnál jobb pasikkal ;-). Azt a műsort nézed a tévében, amit akarsz. Végre kényelmesen ki tudsz nyújtózni az ágyadban :). Viccet félretéve, siratni kell önmagunk, a múltat, a tervezett jövőt, de hiszem, hogy talpra fogsz állni, mert erős lány vagy, és jön majd valaki más, aki megvalósítja az álmaid. Szeretettel: Luna (az átmeneti szingli, egyébként meg vadászó nő ;-))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-19-2005 @ 01:32 pm)

Comment: Nem könnyű, Veled érzek.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 09-19-2005 @ 01:48 pm)

Comment: Nehéz, fájdalmas, de ha szabad ezt mondani: izgalmas és tanulságos is. Sokat meg fogsz tudni az emberekről, a kapcsolatok értékéről. Ha segítség kell, szólj, megtalálsz.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-19-2005 @ 02:42 pm)

Comment: Megértem, hogy fáj. És az a sárgadinnyés vodka is csak tüneti kezelés, mert még nyilván fájni fog egy darabig. De minden nappal kevésbé. Kívánom, hogy így legyen, és mihamarabb lásd a jó oldalát is a dolognak. Azokat, amik mind hiányoznak, amikor az ember kötve van valakihez. Minden érmének két oldala van, így ennek is. Fel a fejjel!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 09-19-2005 @ 02:51 pm)

Comment: Ahogy kiírod magadból, a helyére kerül sok minden. Megvilágosodnak a homályos pontok, előkerülnek a valódi értékek. Nem lesz fájdalommentes, de segít abban hogy feldolgozd, lezárd magadban ezt a kapcsolatot.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 09-19-2005 @ 03:01 pm)

Comment: Nem szeretnék rózsaszín mázt kenni arra ami történt. Most rossz, szerencsére nem lett rosszabb. Nézz előre, erős vagy, fiatal vagy, szép vagy. Önmagadban is érték vagy. A többi majd alakul. Hiszen "sosem vagy egymagad, csak túl kicsinyke vagy. Várj, míg felkel majd a Nap....."


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 09-19-2005 @ 03:13 pm)

Comment: Mindig fájdalmas, ha egy szerelem véget ér...bár mindnyájan átéltük már, mindig annak fáj a legjobban aki épp most éli át. Ilyenkor nehéz bármit is mondani, mert mindenki másképpen "gyászol", egyéni módon "hal" bele...mert belehal...ezt nem vitatja senki. Én inkább azt mondanám el , mert szeretném ha tudnád, hogy a "halál" után is van élet , egy jobb és szabadabb...olyan mint amikor a lelkedről lehullanak a bilincsek, amikor nem érzel szorítást és szabadon lélegzel! Kívánom, hogy hamarosan érezd te is! :)


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 09-19-2005 @ 03:21 pm)

Comment: Sírni kell, toporzékolni! Meg kell gyászolni a kapcsolatot, aztán el kell temetni!! Lehet, hogy most esik az eső, de végül mindig kisüt a nap és újra a te arcodra is rá fog ragyogni!! Fel a fejjel!!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 09-19-2005 @ 05:26 pm)

Comment: Nem tudom, mit kell tenni, de amit tenni fogsz, az lesz a jó. Veled vagyunk, ha kell, írj üzenetet. Cs


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-20-2005 @ 01:12 am)

Comment: Jópár hete már, hogy (a tiedhez képest piti ügyben) segítséget kértem. Akkor azt írtad, nem tudsz segíteni, de jól esett, hogy egyáltalán figyeltél egy ismeretlen kérésére. Most én is csak ezt a figyelmet tudom viszonozni, mert sajnos segíteni nem tudok. Kívánom, hogy mihamarabb újra boldog lehess!


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-20-2005 @ 07:54 am)

Comment: Ennyi együttérző embert egy helyre szorítva:))) Köszönöm Mindenkinek, aki itt járt! Valóban nem könnyű, de hegednek a sebek. Már azzal, hogy kiírom magamból, sokat segítek magamon, Ti pedig nem hagyjátok, hogy egyedül érezzem magam. Most már visszatérek az Életbe. Szeretettel ölelek Mindenkit. Anne


Hozzászóló: Hanna
(Ideje: 09-20-2005 @ 02:10 pm)

Comment: Szia Anne! Ajánlom magamat, tegnap óta én is hasonló cipőben járok. :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-20-2005 @ 07:09 pm)

Comment: Kedves Anne, ne haragudj, hogy ilyen soká írok, de most jutottam ide. Tudtam a nagy gondodról és nagyon együtt érzek veled. Viszont egynek örülj, és ezt tapasztalatból mondom. Örülj, hogy most derült ki, hogy nem illetek össze. Még semmiről nem maradtál le, sőt!!! Most kezdődik az ÉLET. Hidd el, ha már babátok lenne, meg sokkal több év mögöttetek, akkor lenne igazán baj. Sírjál ha kell, ne tartsd visza... Írjál is mert az is jó. Sokat menj társaságba, ne engedd, hogy lelked a bánat fogságba tartsa. Okos, inteligens, fiatal és szép vagy. Ennél több érték nem kell. Nemsokára lesz valaki, akiért elfelejtesz mindent. A szépeket azért ne tagadd meg, gazdagabb lettél tőle...:)))) Szeretettel Anna. Ha bármiben segíthetek, írj priviben. Komolyan gondolom, csak bátran...:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-20-2005 @ 07:10 pm)

Comment: Kedves Hanna, neked is azt kívánom, mint Annenak. Fel a fejjel lányok, hisz az élet szép, majd meglátjátok....:)))


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-21-2005 @ 09:59 am)

Comment: Kedves Hanna! Hát, akkor együtt menjünk tovább emelt fővel:))) Ha szükséged van együttérzésre vagy segítségre, vagy vigasztaló szavakra, már én is melletted állok. Remélem, mielőbb kijössz belőle. Csak az eleje nehéz. Én már csak tudom. Szeretettel: Anne


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-21-2005 @ 10:04 am)

Comment: Kedves Angyaligirl! Bennem pontosan ugyanezek a gondolatok fogalmazódtak meg. Egy pici babával most sokkal nagyobb bajban lennék, különösen ha válnom is kéne, netán albérleten kívül ügyvédre is szükségem lenne. Tehát végül is egy hatalmas pofonon kívül (mármint az élettől) nem kaptam más rosszat. A szépet persze megérzi az ember, de most még el vagyok keseredve, és ilyenkor csupa olyan jut eszembe, amin csak mérgelődni tudok. Kis pukkancs vagyok most, de majd elmúlik. :)))) Most sokat dolgozom, igyekszem a tanulásra is odafigyelni... Elfoglalom magam. És ugye, rengeteg segítőkész ember vesz körül:)) Köszönöm Nektek. Szeretettel: Anne


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds