[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 209

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Van megoldás....
Ideje:: 09-20-2005 @ 06:41 am

Ha most megkérdezné valaki hogy hogy vagyok ,rögtön rávágnám : baromi rosszul. Alap dolgokban szenvedek hiányt ,pl.:nem kapok levegőt . Szeretett gombócom a torkomban ,ami ráadásul nem is létezik ,"fejlődésnek" indult ,ezért gyakran az az érzésem ,hogy megvannak számlálva a napjaim (óráim, perceim), lehet hogy  életem utólsó kilenc hónapját élem....Végülis, az utolsó terhességembe majdnem belehaltam ,lehet hogy most nem hagyom ki ezt az élményt....
Hogy látott -e orvos? Persze! Tökéletesen egészséges vagyok,semmilyen szervi elváltozás nincs.....Akkor? -kérdezek vissza. Írok fel nyugtatót.....- közli az orvos. Tehát még mindig itt tart az orvostudomány ....-állapítom meg csalódottan- nem kell nyugtató....

Mi a megoldás? A nyugtató biztosan nem az. Azt hiszem a probléma kiváltó okát kellene megkeresni ,amihez most tényleg hozzáértő szakembert keresek. Nem pszichológusra gondoltam....A párom szerint meleg pálya amire készülök . Szerintem viszont a fulladás az....



Utoljára változtatva 09-20-2005 @ 06:44 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 09-20-2005 @ 07:12 am)

Comment: A kérdés, hogy mit nem tudsz lenyelni...


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-20-2005 @ 08:58 am)

Comment: Csatlakozom Bogikához, valamit nem vesz be a gyomrod. Ez pszichés, de nem javasolnám a gyógyszert. Valami terápia kellene, lelki feltöltődés vagy átszervezés. Nyugalom és béke. :))))


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-21-2005 @ 11:18 am)

Comment: Lehet, hogy segíthet jó gyógyító zene, jó meditációs szöveg, kis kikapcsolódás? Próbáld ki. Ha szükség van rá, a naplómba felteszek szöveget.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-21-2005 @ 02:12 pm)

Comment: Kedves szimbolum! A nyugtató biztosan nem megoldás, de ismeretlenbe fejest ugrani sem. Talán mégiscsak egy pszichológus tud leginkább segíteni, vagy egy ismerős orvos, akiben megbízol. Persze nem tudom, mi az a "meleg pálya", amire készülsz, de nem hangzik túl biztatóan... Részemről minden jót kívánok, és ne kapkodj el semmit! Lehet, hogy már egy kis kikapcsolódás is jót tenne...


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 09-21-2005 @ 02:59 pm)

Comment: szia! szerintem az a bizonyos "meleg pálya"féle befolyás hathat rád.olyan módon,hogy esély lehet arra,hogy eltérítsen számodra fontos céloktól olyan irányokba,amikre egyébként nem vagy alkalmas.ezt a veszélyt,és annak következményeit pedig már most érezheted. az lenne szerintem mindenképpen a jó megoldás,hogy kitartasz a szándékod mellett,mert ekkor kialakulhatna egy nagyfokú bizonyítási vágy,hogy "majd én megmutatom"ami óriási hajtóerőt,lelkesedést,egyben elszánt bátorságot is adna.plusz,ez a hajtóerő messzebbre juttathatna,és gyorsabban,mint amit mindezek nélkül megcélozhatnál.az a bizonyos "gombóc"pedig nyomban el is tűnne!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-21-2005 @ 10:19 pm)

Comment: A terhesség első időszakában természetes tünet a szorongás. Ne egyél gyógyszert. De mindenképp sokat sétálj, pihenj és legfőkép tedd magad boldoggá. Ne aggódj semmiért, hiszen ha te szorongasz azt a picid is érzi. Örülj annak ami veled történik, mert az maga a csoda. Életet adni egy kis emberkének, nincs ennél nagyobb dolog a világon. Élvezd...:)))) Hidd el tapasztalatból beszélek...:)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds