[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 161
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 161


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

HOL VAN SZTÁLIN?
Ideje:: 09-21-2005 @ 06:14 pm

Egy érdekes hírt szeretnék veletek megosztani, amit most olvastam a Múlt-kor portálján. Egy orosz tudós Sztálin halotti bizonyítványának a tanulmányozása után, most azzal állt elő, hogy aki akkor és ott meghalt, az nem a hőn szeretett generalisszimusz volt/remélem, érzitek az iróniát, nehogy most valaki beírja, hogy pfuj, micsoda egy csökött sztálinista vagyok/, hanem egy hasonmása.

Nem tom, nektek borsódzik e a hátatok, hogy Orwell papa nem fikciót írt, amikor megírta az 1984-et, hanem dokumentumregény? Az irodalomtörténészek helyében én már gondolkodnék, hogy a könyvet a szépirodalom műfajából átsoroljam a dokumentumok közé. Hiszen egyre több fikciója válik valósággá. Gondolat rendőrségünk már van...de nagyon elkalandoztam az eredeti témától.

Belegondoltatok, hogy mi van, ha az orosz történész állítása netán igaz?

Nekem egyből egy másik diktátor, Hitler ugrott be. Mi van, ha abban a berlini bunkerben nem is az ő elszenesedett holttestét, hanem egy hasonmásáét találták meg?

Szegény Wiesenthal, jobb, hogy ezt nem élte meg...



Utoljára változtatva 09-21-2005 @ 06:14 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 09-21-2005 @ 07:01 pm)

Comment: Érdekes elmélet. Én annyiból nem aggódom, hogyha nem akkor, de azóta már biztos meghaltak... :))


Hozzászóló: stako
(Ideje: 09-21-2005 @ 07:45 pm)

Comment: Ez nyugtat meg engem is:)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 09-22-2005 @ 03:22 am)

Comment: Hogy ezt erdekes hirkent irtad ide, amit megosztani velunk erdemesnek velsz, velemnyem szerint az altalanosan erdeklodok kategoriajaba sorol... az emberek mindig a "rendkivuliseg" kimagasloira forditjak figyelmuket es mindegy hogy mi az oka a rendkivulisegnek, legyen az cirkuszban mutogatott szakallas hajadon, unnepelt sztarja filmvilagnak, tomeghiszteriaba rajongtato rockzenesz, vagy a Londoni Hasfelmetszo Jack, Bosztoni Folytogato, Hitler, Sztalin - vagy akarki mas! hirhedetseguk valtja ki hiresseguket! Ebben a mufajaban felhiresse valhat aki egy ilyesmi ugyet megszellozteto konyviro, kiado, aki a "HA" szoval kelt erdeklodest, ami nyilvanvaloan, feltetelezesek halmaza. ------------ A "HA" szo hallatan ez jon eszembe (trefara fogva) : Ha! oreganyamnak futyuloje lett volna! oregapamnak neveztek volna! hsz-em nem serto szandekkel irtam, de a szenzaciohajhaszas ellen vagyok.


Hozzászóló: stako
(Ideje: 09-22-2005 @ 06:33 pm)

Comment: Kedves szkallas, rossz nyomon jársz, ha azt hiszed, hogy én a hír "szenzációs" volta miatt írtam ide ezt a hírt, hanem egyszerűen a hír kapcsán eszembe jutott pár dolog, amit érdemesnek tartottam itt megosztani veletek. Mintahogy a Katrina hurrikánról se azért írtam, mert olyan szenzációsnak tartottam /sajnos, úgy tűnik, hogy a hurrikánokról még fogok írni, lesz aktualitása/.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds