[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 77
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 77


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Morfondír
Ideje:: 09-29-2005 @ 06:52 pm

Dühös vagyok és elkeseredett, mert szótlanságra kárhoztat megint valami meghatározhatatlan, megnevezhetetlen dolog. Pedig írni szeretnék. Úgy hiányoznak a szavak, mint drogosnak a napi adagja. Fáj a hiánya, szomorúságot okoz itt legbelül. Tudom, hogy baromság, hogy nem lehet írni csupán az írásért. De nem lehet az ember mindig állati fennkölt, nem írhatom meg tízmilliomodszor az ázott avart, a lassan, de biztosan rám szakadó októbert, a hol szép, hol utálatos őszt. Írhatnék persze a hátam mögül a falra vetülő árnyékról is, vagy a hirtelen a kertre zuhanó csütörtök estéről. Vagy legalább ki tudnám írni magamból a szívemet szorongató bánatot… De nem megy, nyilván azért, mert ez olyan nevenincs fájdalom, olyan „sírni volna jó” érzés. De sírni se tudok, s lenyelni se a torkomban gombóccá nőtt rosszkedvet. Se föl, se le. Talán ha innék valami erőset. Olyan jó kis kerítésszaggatót. Hogy még az emlékét is elvegye ennek a rossz ízű napnak. Kevés esély van rá, hogy találok itthon valami ilyesmit, de ha mégis, iszom egy stampedlivel az összes kóborló múzsa egészségére is. Ne mondják rám, hogy nem vagyok úrinő. Cheers!



Utoljára változtatva 09-29-2005 @ 06:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-29-2005 @ 07:01 pm)

Comment: Várj meg, jövök én is... :) Kocc-kocc, egészségünkre! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-29-2005 @ 07:06 pm)

Comment: Igazad van, Bob, ökör iszik magában :) Akkor istenisten! :)


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 09-29-2005 @ 07:32 pm)

Comment: Ilyen "gombócos" bánatra szerintem az unicum az igazi... de ha semmi sincs otthon akkor főzz egy teát és tégy bele akármilyen sütemény eszenciát (rum, mandula, vanilia) az illuziód meglesz, isteni finom tud lenni és a fejed is tiszta marad. ;) Na, szóval csak azt akartam mondani, hogy fel a fejjel! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-29-2005 @ 07:37 pm)

Comment: Anonyma, most aztán végképp elérzékenyültem, jól esik az odafigyelés... Unicum nincs itthon, de a tea kivitelezhető, talán van itthon vmi aroma is... Megyek is, talán erőt merítek egy forró teából :) Köszönöm!!!


Hozzászóló: mango
(Ideje: 09-29-2005 @ 07:46 pm)

Comment: ...csak szolidarítok veled, Neti... És tarts ki... :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-29-2005 @ 08:01 pm)

Comment: Kösz, mango, tudom, hogy el fog múlni, csak rossz, amíg tart, de túlélő típus vagyok - tudod :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-29-2005 @ 09:04 pm)

Comment: Ez a nap úgy tűnik ezzel a borús idővel, nem tesz jót az alkotó kedvenek...:))) Együtt érzek veled...:)))


Hozzászóló: hontalan
(Ideje: 09-29-2005 @ 11:40 pm)

Comment: Próbáld csak meg kiírni magadból a sírhatnékot, a fájdalmat még ha nincs is neve. Vagy azt a nagy gombócot, biztos valami kikerekedik belőle. :-}


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2005 @ 06:24 am)

Comment: Kösz, Angyali :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2005 @ 06:25 am)

Comment: Kedves hontalan, a gombóc elmúlt, úgyhogy ez a vers már bentrekedt, de talán jobb is - lehet, hogy nagyon izzadtságszagú lett volna :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 09-30-2005 @ 09:32 am)

Comment: Hullámvölgyek vannak mindenkinél. Törekedj, hogy ne tartson soká! Keress egy jó művészfilmet vagy egy jó könyvet! Segít. Ha mégsem, egy pohárka tényleg belefér. Vagy mindez együtt... :))


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-30-2005 @ 11:26 am)

Comment: A borús hangolatot én az időjárásra fogom. V asárnapra szép időt jósolnak! Tartsunk ki addig. Addig is egészségünkre. Én is megyek valami kedvcsinálóért. Lehet, hogy teával keverem.


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 09-30-2005 @ 11:59 am)

Comment: Üdv Pestről, olvastalak, ha jönnni fog, majd írni fogod ! :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2005 @ 12:00 pm)

Comment: Hori, Julianna, bennem tényleg a csóktalanul hagyott homlokom okozza a rosszkedvet - lehet, hogy írok néhány keresetlen sort csapodár múzsámnak :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 09-30-2005 @ 06:50 pm)

Comment: Csizi, úgy legyen.. Köszi :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-01-2005 @ 06:45 pm)

Comment: Kedves Netelka! Ha jól emlékszem, Adynak van egy kétsorosa: "Ha minden, minden elhagyott, igyál egy kis cognacot."


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds