[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 55


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jelen, jövő... egyebek
-: Ivy
Ideje:: 09-29-2005 @ 09:25 pm

Ma, mikor hazaértem, ledobtam a tástám a lépcsőre, ettem, és feljöttem a szobámba netezni. Fotelomba süppedve beszélgettem egy sráccal, amikor is kezdett zsibbadni a derekam, és hirtelen felültem. De elkezdtem szédülni. Azt a javaslatot kaptam, hogy igyak egy kávét, biztos leesett a vérnyomásom. Megfogadtam a tanácsot, de attól se lett sokkal jobb. Akkor gondoltam arra is, hogy esetleg magas a vérnyomásom, de ez sem jött be. A csoki sem használt az esetlegesen alacsony vércukromra. Tehát akkor csak a fáradtság miatt szédülhetek, igaz? Hát, ez van... Hétfőn 8 óra, 5-re érek haza, kedden 7, szerdán kivételesen csak 6, mint ahogy csütörtökön is, de pénteken 7 + fél5tól 6ig tánc, szombaton pedig 8kor kelek... sok. Nem nagyon, de sok. Sok ahhoz, hogy fél11-fél12-ig maradjak fent minden este. Én ezt így nem nagyon bírom. De akarom én ezt bírni egyáltalán? Igen, mert muszáj. Igen, mert vannak céljaim. És azokat szeretem is elérni. De ezért hátra kell, hogy szorítsam a többi dolgok, amit szeretek? Mint pl. a netezést? Kellene, de nem akarom. Valamit valamiért, így működnek a dolgok. De én sosem tudtam elfogadni, ha valami épp nem úgy van, ahogy én elképzeltem. Persze ilyen téren is sokat változtam, néha el tudom fogadni, ha nem egészen a kedvem szerint alakul valami. Lövésem sincs, hogy mihez kezdek majd magammal, hogy mit fogok csinálni, örülök, ha azt tudom, hogy holnap mit kell, és mit fogok majd csinálni. Elképzeléseim vannak, sok közülük többé-kevésbé megvalósíthatatlan. Nem lesz 144 pontom, nem fognak felvenni a jogi egyetemre, nem fogok külföldön tanulni és még csak díszlettervező sem leszek. Nem. De már nem is szeretnék annyira. Nem tudom, mit szeretnék. Igazából tudom is, de nem is. Van sok-sok alternatíva. Sok-sok lehetőség. De melyikkel éljek? Ez az, amit nem tudok. De muszáj foglalkoznom vele. Már csak 1 évem van, hogy eldöntsem, merre akarok továbbtanulni. Mert el KELL döntenem. Lehet hogy rosszul fogok dönteni és megbánom. Lehet, hogy nem oda megyek, ahova szerettem volna, de nem bánom meg. Lehet, hogy minden a legjobb lesz. Végül is a választás az én kezemben van...

De nem is ez a baj. Hanem hogy hiába kell, nem tudok ezzel foglalkozni. Fáradt vagyok. Minden reggel fáradtan kelni és este álmosan feküdni, mikor tudom, hogy fél7kor fel kell kelnem. De hiába. Nehéz lemondani arról, amit szeretünk, de nehéz feladni az álmainkat is. Azt szeretném elérni, hogy ez a kettő egymás mellett működjön, és jól működjön. De lehetséges ez???



Utoljára változtatva 09-29-2005 @ 09:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 09-30-2005 @ 09:19 pm)

Comment: Pihenj, különben megbetegszel! És ne akarj egyszerre túl sok célt elérni, mert akkor egyik sem fog menni. Válaszd ki a legfontosabbakat, azokra fordítsd az idődet!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-01-2005 @ 02:48 pm)

Comment: Úgy van, pihenj és szelektálj. Az is nagy igazság, most a legnagyobb a felelősséged talán saját jövődre nézve. Tíz, vagy húsz év múlva már nehezebb lesz válaszok között fontolgatnod...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds