[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 146
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 146


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

ha írnom kéne
Ideje:: 10-05-2005 @ 07:44 pm

csak ülök, nézem magam előtt a levegőt. mélyeket lélegzek, hogy elvonuljon egy olyan hullám, amit már nagyon régóta vártam, de mint mindig, most is képtelen vagyok meglovagolni. ha leülnék, írnék... nem. ez nem túl jó ötlet.

mély levegő, sóhaj, elindulok az íróasztalom felé, aztán mielőtt még egyértelművé válna hova is indultam, megyek a hűtőhöz, rágcsálok egy kicsit, sütit, csokit, édeset egy kis megmaradt rántottával, vagy sült zsírral. a szemeim előtt pereg. nem hagy nyugodni. ott a történet, tudom, csak le kéne ülni, kézbevenni valamit, amivel írni lehet, valamit, amire írni lehet, és menne is, no nem mint holmi karikacsattogtatás, de valahogy úgy, csak az első mondat, a sor, a bekezdés nehézkes, aztán már meg sem áll, csak jön, mint valami mindent elsöprő lávafolyam (ez is olyan, mint a szex, először, csak ímmel-ámmal, aztán meg sem állok holnap délig...)

ehelyett csak nézen a mónikát, meg a balázst, vagy fordított sorrendben, kinek hogy tetszik, porolgatok, porszívózgatok, de hogy miért? ki tudja?

talán félek leírni egy történetet, félek, hogy mit szólnak hozzá, ugyanúgy, ahogy pontot se merek néha tenni?
nem, nem hinném.
magamtól félnék, hogy talán túl közel kerülök magamhoz, ha már elmúlt az alkotás láza, és hév nélkül olvasom el? rájövök, amit eddig is tudtam, és már szégyellem az egészet és sajnálom az esőerdőket, amiket a hóbortjaim miatt kénytelenek kiírtani olyan országban, ahol azt se tudják mi készül a tengernyi fából?
lehet.
nem tudom.
az mindenesetre biztos, ha megtámad az írás szenvedélyének vírusa, én már csak rágyújtok egy szál cigire, megvárom, amíg elvonul felettem ez a furcsa ár, mert tudom, hogy mire befejezhetném, cserben hagy, és az apály meddősége alatt, hideg fejjel nem lehet pontot rakni egy szerelmi bujaságban fogant ügy végére, mégha oly jelentéktelen is, mint egy kis történet.
ár. apály.
végzetes hullámzás, mely sajnos (vagy nem), áthatja egész életemet, és egész lényemet.
megülnék én, ha tudnék, mennék, ha tudnék, maradnék, ha tudnék, de nem tudok, amíg mást akarok, mint amit az ár-apály ősi törvénye diktál halálos méregként ivódva minden egyes sejtembe. eddig maradtam. most mennék...


Utoljára változtatva 10-05-2005 @ 07:45 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 10-05-2005 @ 08:12 pm)

Comment: ...én meg már olvasnám...a történetet. Hogy legyen miről írnunk néha el kell menni vagy maradni kell. Szinte mindegy. A valódi történés úgyis belül zajlik. ;)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-05-2005 @ 08:29 pm)

Comment: pontot, vesszőt, nagybetűt nem ismerek:)))) ismerős a stílus... és persze fertőző... csak ebben az a legjobb, hogy akárkit nem kap el, csak aki fogékony rá... és egyébirántmeg úgyis leírja az ember, amit le kell írnia... szóval ne aggódj... fájni fog, ha nem írhatsz... biztos vagyok benne... és azzal a világ nyer.


Hozzászóló: hori
(Ideje: 10-06-2005 @ 12:14 am)

Comment: jól csinálod, de ezt már mondtam...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-06-2005 @ 08:31 am)

Comment: Tetszik a stílusod, írj mint a lávafolyam, olvasni fogom. :))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-06-2005 @ 11:40 am)

Comment: Hagyd magad elsodorni - írástól, szenvedélytől, amitől csak akarod. Szerintem nem fogod megbánni utólag sem.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds