[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 69
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 69


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

"bandaháború"
-: Ivy
Ideje:: 10-06-2005 @ 03:56 pm

Nyáron a barátnőmmel látogatást tettünk Franciaországba, ahol, beszélgetéseink során, közel(ebb) kerültünk egymáshoz, és elmondott ez titkot. Megkért, hogy NE adjam tovább. Nem tettem. Még a legjobb barátnőimnek sem.

Ezek után következett az általam kihagyott osztálykirándulás, ahol az előbb említett lány és az ő addigi legjobb barátnője összevesztek. Ezt sok éles szóváltás és egymás ócsárolása követte, de, mint kiderült, B. barátnőm titkát A., aki az említett addigi legjobb barátnő volt, kibeszélte... még a kiránduláson. Ezek után, már ismét itthon, Pesten a suliban É. egyik legjobb barátnőm elmondta nekünk, és én teljesen ledöbbentem, hogy hogy lehet valaki ennyire aljas, gerinctelen és kétszínű, hogy kibeszéli a másik legbennsőbb titkait, még úgy is, hogy nine barátok, nem keresik egymás társaságát.

Ma jött el az alkalom, mikor, miután A. szóba került köztem és B. között, elmondtam neki, hogy A. kibeszélte és már a fél osztály (10 fiú, 23 lány...tehát....olyan 16-20lány) tudja az ő titkát. Amit most nem írok le, hiszen megígértem, és így sem akarom említeni. B. kiborult, mikor ezt meghallotta, és elszaladt velem együtt D. barátnőnkhöz, elmondtuk neki is. Erre D. természetesen, jó barátnőhöz illően felkapta a vizet és ajtót nem kímélve átrontott a tömegen egész addig, amíg meg nem találtuk É. barátnőmet és A.-t. Én É.-vel elmentem a mosdóba, de mikor visszaértünk, kemény "csetepaté" szem-és fültanúi lehettünk. Természetesen ettől B. nem érezte jól magát és az utolsó óránkon elsírta magát. Ezt N. barátnőm el is mesélte hazafele jövet A. egyik bnője előtt, mire az kérdezte hogy mi történt. Én elmondtam neki...

Ezek után jött az, ami a legjobban bosszant. Mégpedig az, hogy én lettem leugatva, szó szerint, hogy "jobb lenne ha befognám a számat, mert semmi közöm hozzá", és hogy " most jól ott hagytam A.-t". Na hát én meg ettől kattantam be. Mi az hogy ott hagytam? Meg mi az hogy É. hibája? Ha A. kedves befogja a száját, akkor más sem tudja, de ő persze nem tudta megállni, hogy egyszer az életben ne legyen aljas, kétszínű dög. Állítólag ugyan közölte, hogy ne mondják el senkinek, és ilyen alapon persze rögtön É. a hibás, mert elmondta nekünk, hogy A. ezt mondta, de talán erre nem lett volna szükség, ha nem jár a szája! De A. WB. nevezető barátnője csak őt tudja védeni, mondván hogy én nem ismerem a másik oldalt, csak B. álláspontját, de könyörgöm, ő sem ismeri a másik fél dolgait! Meg hogy nem kellett volna beleavatkoznom... de igen, úgy gondolom, hogy bele kellett. Ugyanis én kedvelem B.-t, és úgy érzem, hogy tudnia KELL az őt érinte dolgokról, és ez igen is érinti, méghozzá nem is kicsit. Az ő titka volt, úgy gondolom, hogy köze van ahhoz, hogy az osztánykirándulás óta megszaporodott az ezt ismerők száma, és szerintem jogos volt hogy elmondtam neki és jogos volt, hogy B. kiborult. Nem tudnak olyat mutatni, akinek ez jólesne. De WB-nek is csak most nagy a szája, ha majd 2 hónap múlva összeveszik A-val és az ő dolgait is kitálalja az osztály elé, akkor vajon hogy fog viselkedni? Ha akkor elmondom neki hogy A kibeszéli, akkor is majd szemét dög állat leszek, aki szarban hagyja a másikat? Hát nem hiszem, de védje csak ha úgy gondolja.

Ezek után kérdem én, kinek volt igaza? Mert szerintem nekem. El tudom ismerni, ha tévedek, de úgy gondolom, hogy ez nem az az alkalom. És fordítva is így lett volna normális.

Őszintén megmondom, hogy nem fog érdekelni, hogy A. és a barátnői mit gondolnak majd rólam ma vagy holnap, nem érdekel. Gondoljanak amit akarnak, szerintem jól tettem amit tettem és ez a fontos. Meg az, hogy vannak, akik mellettem állnak és igazat adnak nekem. A barátnőim, B., D. és még páran....

 

*A kezdőbetűs névhelyettesítés azért van, hogy ne legyen egyértelmű.

**Az esetleges csúnyább kifejezésekért elnézést kérek, de a történethez... "kellettek"



Utoljára változtatva 10-06-2005 @ 05:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-07-2005 @ 11:17 pm)

Comment: jó lenne, ha azt mondhatnám: ezek olyan gyerekes dolgok... de sajna, ez már csak így van... az igazságnak sok oldala van, és mindenki azt látja a teljes igazságnak, amit ő lát belőle... tök mindegy kinek van igaza... csak az számít, hogy mi az igazság.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds