[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 286
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 287

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


closedeyes.gif
2005.10.07.
Ideje:: 10-07-2005 @ 03:39 pm

Szép napot!
Hááát ma sem volt valami élménydús napom. Számtechen kikaptuk a házidogát, ami természetesen ötös lett :) Általában nekem mindig ötös, ehhe. Ja meg kellett gépelni egy szöveget. Én már befejeztem és a többiek meg még csak a felénél tartottak. Hát igen, gyakorlat teszi a mestert, ugyebár. Már megint odajöttek hozzám, hogy miért kuksolok a sarokban szótlanul, kérdezték mi a bajom. Megintcsak azt kellett mondanom, hogy semmi bajom sincsen az ég világon csak kómás vagyok. Hívtak beszélgetni meg minden, dehát egyszerűen nem értették meg, hogy nincs kedvem társalogni. Mikor hazaértem csorgó nyállal vetettem magam a kaja után... :)) Aztán meg felhoztam egy-két sütit, amit anyukám sütött és tévéztem, ugyen mit is csinálhatnék péntek délután... És most itt vagyok, uralom a gééépet... Annyira szeretek zenét hallgatni, néha csak fekszek az ágyban diszkmen a fülembe és becsukom a szemem és lemegyek alfába, ahogy szokta mondani egyik barátosném. :)
Tulajdonképpen én állandóan agyalok, szerintem tök haszontalan dolgokon...csak nem szoktam megosztani senkivel, talán néha leírom, ha épp akkor eszembejut valami...na mindegy. Nem tudom miért várom ennyire a 14. szülinapomat, de nem az ajándékért az tuti. Jaaaa egyébként ma technikán elvűgtam az ujjamat almavágás közben és most ilyen fura lila a színe. Majd meggyógyul, csak egy icipici karcolás. Hm... volt valaki nem tudom sajnos mi volt a 'neve', de azt mondta ,hogy beszélhetnék mit csinálok szabadidőmben meg hasonlók. No hát szóval zenét hallgatok nem bírok ki egy napot zene nélkül, ha meg ki is bírok nagyon nehezen. :) A másik, hogy olvasgatok mindenféle okossáágokat könyvekben, neten... (jut eszembe kéne folytatnom a Légy jó mindhaláligot:P ) Kosarazok versenyszerűen, bár sajnos most kb. két hetet ki kellett hagynom és ez eléggé rossz...meg volt a nyári szünet is. Kell egy kis idő ,amíg belerázódok újra. Meg verseket is írok. Tévézni is szoktam meg kutyázok, mivel van három kiskutyánk..nagyonarik, csak nem tarthatjuk meg őket sajna.... de az alvás a legkedveltebb időtöltésem :) Más nem nagyon. 
Ajj a matekomat még mindig nem adták ki. Mostmár nagyon félek, hogy rossz lesz. :(  Nah msotmár megyek sztem ennyi elég ,majd holnap vmi értelmesebbet is írok.. :)

Viszontolvasásra! :)



Utoljára változtatva 10-07-2005 @ 03:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kepe
(Ideje: 10-07-2005 @ 10:33 pm)

Comment: szia! nekem is "elvonási" tüneteim vannak,ha pár napig nem hallgatok zenét.ezt nem szeretem,mert utálom a függőséget,de ebben az esetben bőven megéri! és min szoktál "agyalni",mik azok a fontos dolgok?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds