[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 252
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 252


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A busman és a filozófia
Ideje:: 10-13-2005 @ 09:58 am

A napokban kezembe akadt egy Afrikáról szóló könyv, amiben egy busman így nyilatkozott a koráról:
- Olyan fiatal vagyok, mint a szívemben élő legszebb kívánságok, és olyan öreg, mint életem minden beteljesületlen vágya.

Nos, úgy tűnik a gondolkodáshoz elsősorban élni kell, és figyelni az életet.
Egy busman is lehet olyan bölcs, mint Herakleitosz, és olvashat valaki számtalan könyvet, mégsem lesz soha olyan bölcs, mint ez a busman.
Nekem mindenesetre kapóra jött ez a mondat!
Emlékeztetett arra, hogy a valóság orrbavághat, de amíg az álmaimat fel nem adom, s míg szívemben a jókívánságok megmaradnak, addig a lelkem nem öregszik.
Persze, homlokomon mélyebbek lettek a ráncok, és a szemem alatt a karika is mintha mélyült volna az utóbbi időben, de mostantól fogva majd büszke leszek rájuk:

- A hétköznapok összekarcoltak, de a vágyaim megmaradtak!
Beszívom hát az eső illatát, kitárom karom a szélnek. Show must go on!



Utoljára változtatva 10-13-2005 @ 09:58 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-13-2005 @ 10:40 am)

Comment: A természeti népek sokkal bölcsebbek nálunk. Tudnak békében élni a világgal és önmagukkal.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-13-2005 @ 01:54 pm)

Comment: nem haragszotok - ugye?.. ha ideirom (ahogy mifelenk mondjak, 5 centet ero velemenyemet) ... az emlitett "termeszeti nepek" - a busman marpedig az! - filozofiaja : "legyen teli a has!" mert az ehseg hajtja! s nem sokat filozofal ezen!! ----------------------------- megjegyzesem nem irasod negativ kritikaja! ... hiszen mi nem afrikai bozotlakok vagyunk, nem ugy elunk de busmant idealizaalunk s szajaba magunk elkepzelte filozofiat adunk...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-13-2005 @ 02:42 pm)

Comment: Luna:) akkor hajrá! vissza a természetbe! / szkallas... értem mit mondasz, de már megbocsáss, ez épp oly elvakult vélemény, mint azt mondani, hogy a hamburger a legjobb kaja a világon... nem a busman tehet arról, hogy mi mit gondolunk az elhangzottakról!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-13-2005 @ 04:07 pm)

Comment: Nekem semmi bajom a korommal. Minden évben jön a kéményseprő.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-13-2005 @ 04:33 pm)

Comment: Kedves szemilla! - nem a busmannak irtam velemeenyemet, hanem Neked! es Te tehetsz arroll, belathatod, hogy nem vitazni akarok (mellekesen kozlom. hamburgert nem eszem.. jol tudjaak akik ott voltak a "Letenyei Talin" -Te nem voltal ott! - hogy jokat fozok! es MAGAM FOZTJET eszem - meg evvel is, hogy ezt idejegyzem!! ... legfeljebb elviselem, hogy mellozom valoban remek irasaidat de nem szeretneek szemelyes izlesemet erinto pikirt megjegyzeseket olvasni valaszkent .. en NEM SZEMELYEDBEN erinttelek!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 10-13-2005 @ 04:58 pm)

Comment: Bob... látod, ebben az összefüggésben még nem gondoltam arra, milyen jó egy kéményseprő a háznál:)))) szkallas... jól van na! te főzöl, én meg eszek... rendben... szeretlek.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-13-2005 @ 06:24 pm)

Comment: na jol van - naa! Te kis pulykakakas szemi!.. kvittek vagyunk! tudtam en, hogy szereted ezt a ven, morgos szkallast! (es, ugye azt is tudod, mennyire imadom talentumodat, ahogy irsz!.. meeg azt a "paciszerelmeset" is!)... nem kuldok itt bekepuszit - de vedd ezt valami hasonlonak! joo?


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 10-15-2005 @ 01:35 am)

Comment: szeretem olvasni az írásaidat. pont.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds