[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 89
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 90

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nehéz napok
Ideje:: 10-17-2005 @ 08:57 am

Annyi minden történt,amióta Norbi hazajött. Szép és rossz dolgok egyaránt. Nehezen emészthető dolgok. Voltunk bulizni az új discoban,iszonyat jól lett megcsinálva,bár csak hajnali fél kettőig voltunk,aztán hazamentünk,de nemtom,mikor aludtunk el... :).
Nehezen viselem,hogy keveset látom Norbit,sajnos mindkettőnknek itt a suli és nem mindig tudjuk összegyeztetni a napokat.A kedd a miénk,de pl. most hétvégén is pénteken láttam egy fél órára(átjöttek bátyjával vásárolni) és vasárnap a meccsen,mivel rokonoknál voltak Csongrádon. Ráadásul tegnap tudtuk meg,hogy az egyik ifistát szombat este szíven szúrta egy krrrrrr....sötétbőrű (most visszafogtam magam,de nagyon rasszista lettem ettől),most az intenzíven fekszik és nagyon rossz érzésem van.Tegnap óta az a megérzésem,hogy nem fogja szegény túlélni.Bárcsak ne lenne így! Nekem minden ifista különleges személy,persze,ha tesóm vagy Norbi lenne ilyen állapotban,rosszabb lenne,de szörnyű,hogy ilyenek egyáltalán megtörténnek. Na,az ilyenek miatt gondolkozok el azon,hogy biztosan újságíró szeretnék-e lenni. Túlságosan érzékenyen érint,ha vmi ismerősömmel történik vmi. Nem tudnám objektíven leírni,hogy mi történt,vag legalábbis csak nehezen. De tegnap nyert a csapat 8:0-ra!!! ilyen még nem is volt,hogy az ellenfél egyetlen gólt sem tudott rúgni!Apum is mondta,hogy pont ilyenkor nem tudott ott lenni!
A felnőttek "csak" 2:0-ra nyertek. Ez a derecskei csapat állati béna!:)))
Pénteken este amúgy kinnt voltam Csilláékkal,vmi amatőr zenekar lépett fel,de eléggé álmatag voltam,fél 12kor már itthon voltam.Szombaton pedig színházi előadáson voltam,"Játék a kastélyban" volt a címe.Furcsa volt,mert szinte az összes színészt ismertem és éreztem,hogy milyen nehéz ezt nekik eljátszani,mivel az életben totál nem ilyenek...Nagyon tetszett amúgy,isteni volt az előadás.Kilenc körül már itthon voltam,a telefonomat meg bekapcsolva hagytam,rezgőn,fél 12kor hívott is öcsém,mert akkor még nem tudtuk,hogy végülis hogy fogunk eljutni vasárnap a meccsre.Most szombaton itthon lesz a meccs,Demjénnel.
Na,mára ennyi voltam,majd még jelentkezem.
Pápusssszzz!!!


Utoljára változtatva 10-17-2005 @ 08:57 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 10-17-2005 @ 04:10 pm)

Comment: Én nem igazán javaslom Neked az újságírói pályát. Sem a stílusod nem elég kifinomult hozzá, sem pedig a helyesírásod nem elég jó. Persze fejlődni soha nincs későn, és nem lehetetlen, hogy mindezt tökéletesebbre csiszold, de ennyi idősen már sokkal nehezebb elkezdeni bármit is. Mindenesetre sok sikert kívánok, bármihez is fogsz.


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 10-18-2005 @ 06:54 pm)

Comment: Hát köszönöm szépen!Tudod,inkább a szakmai tanáraimnak hiszek,és szerintük nem vagyok tehetségtelen....ja,és mindig ötös volt a helyesírásom,csak még nem tudok jól gépelni...és igen,megsértődtem,és ezt most első felindulásból írtam,de muszáj volt...Engedd már meg,hogy a naplómba úgy írjak,ahogy én akarok...amennyiben a verseimet szeretnéd kritizálni,oda írj,ne ide! Kösz.


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 05-03-2010 @ 12:43 pm)

Comment: Nem lettem újságíró, megnyugodhatsz :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds