[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 119
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 120

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Goofy.gif
Lokalpatriotizmus!
Ideje:: 10-19-2005 @ 10:02 pm

avagy mi rejtozik buurgeek patronusa. Hortobagyi Kilencluku Hid nem messzi attoli bundasuba alatt most nem agaskodo, oly sokszor emlegetett szerszamja emlekzetere...

Miska juhasz helyi nevezetesseg!  nem delibab - mely manapsag  nem forditja maar fejetetjere tavoli okorcsorda nyala  felfele szallt kek eg magasat mint mai lokhajtsosok huzte kondenzcsikok szabdaljak szeletekre latohtart, mikeent globalizaco torvenye alakitottta turistaipar mely idecsabitja meg Aamerika parvenuuit.. es a guide elsonek Miska ba' hoz tereli oket mint Miska okos pulija a birkanyaajat... latvanyossaga hortobagyi lokal nevezetesseg, kinek hegyesre pedert bajusza vegire menyecskek szeme rogton raakad es este meglaatni ugyan nem, de emleknek meeg oreganyo korukban is szep emlekkel visszagondolaskent, az akkor esett. ami a setetben koztuk es Miska legenyes eddigije ami a szormentire teritett subaan oromot, emlekzetesen nagyot okozott kellemuknek - nem csupan a bajuszra emlekezve!

  Azonban Miska, ( az ejjel utan) ismeet nappali ba' ra lokalosodott es  mindenki gyomrara is gondolt. feleloltve ismeet a nem szormenti oldalan viselve subajat es olyan birgegulyast rittyentett, amit csak lokal lehet enni, csak ott!.. hogy volt siras - rivas es az fogaknak csikorgatasa - masnap!..  amkor kijott (ott, azon a bizonyososon, ketszer csipett a csarasznyepaprika a gulyasban ) az eleozo napi elvezetes "deliciozoo. marvelous!" keent minositett Miska ba' rittyentette gulyas elozo napon meeg beegeto birkaabol!.. bigracsban fozve.. nem messze a Kilenc-Lukutol..  lokal - a Hortobagyon...   



Utoljára változtatva 10-19-2005 @ 10:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 10-20-2005 @ 08:38 am)

Comment: Agyszüleményed csípős tekervénye oly magasságokba lendített, hogy képtelen vagyok lejönni onnét. Mintha egy sugárhajtású rakétát indítottak volna be alattam. (Vagy lehet, hogy ez most az esti babgulyástól van?) :))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-20-2005 @ 01:37 pm)

Comment: koszonom, hogy olvasol soman.. ez igazolja a mondaast : ki gulyas es gulyas-foztjeet szereti (plaane a bagulyas elvezete utan ) az eget is csikosnak latja!


Hozzászóló: hori
(Ideje: 10-20-2005 @ 01:44 pm)

Comment: :))) Remekül szórakoztam gondolataidon! Tetszett! :)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-20-2005 @ 02:14 pm)

Comment: koszonom hori!... tudod, a bab - nemcsak elvezetes kaja - gyomrodon keresztul agyad tekervenyeit is puffasztja, eelesiti pajkosra.. ez hallatlan elonye! de az egyeb "hatasai!' neha kondenzcsikosak !


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 10-21-2005 @ 07:50 am)

Comment: ...ez a bab és paprika hatás....nahát....kapszkodva szorithatják tőle ama bizonyos deszkát,.../rivaldafény nélkül/....mintha az lenne a nagykabátjuk....:)))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-21-2005 @ 08:02 pm)

Comment: Hinnyeujnyeejnye. Ez igen, megéheztem egy kis bográcsos bürgepörköltre. Kétszer melegített, csípős változat a kedvencem, a csípőjét pedig el lehet venni némely korsó serrel, de csak utána elegyítve azokat.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-21-2005 @ 08:31 pm)

Comment: haat! nem csodaalom, hogy nyalkepzoodesed megindula! - csaizi Koma! de tartsdd vissza, amig ideersz Kanadaba, ha itt leszel, rittyentek neked - nem budos, jo kandai birkabul ( vagy a vilag legjobb birkahusa az Uj Zeelandi.. frissen repulovel hozzak ide)... de a joo kis "birkakonty-alaavaloot" Te hozzad! itt nem olyan "tuzesek" a borok!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-21-2005 @ 09:39 pm)

Comment: Jóóóóóóó, okééééééééééééé, vigyázz mit mondasz, mert ínyenc vagyok, bürgébül pedig igazán, mert kedvencem is, meg főzöm is. Le kéne írnom, a Herceg hogy főzte, csak az időőőőőőőőő!!!!!!!!! Jajj.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-21-2005 @ 09:58 pm)

Comment: okeeee! csizi! Te azzal torodj csak ahogyan burgeet fozom majd, addig ne ooo-bee-gassss!.. egyebkent ki az a Herceg?... vagy csak uugy "bevaagtad" ????.. ahogy a birkagulyast szokod? (hhihi-hii!)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds