[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 134
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 135

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Amatőr irodalmárok találkozója (Irodalmi Szalon)
Ideje:: 03-09-2004 @ 03:35 am

Vasárnap elmentem egy közös listatalira a Rákóczi úti Hauer Cukiba.

Első ilyen összejövetel volt, féltem egy kicsit tőle, de nagyszerű volt!!!!!!!!!!!! Szép élmény, és remélhetőleg még szebb lesz.

Még énekeltem is saját dalokat. Ettől más is bátorságot nyert és követte példámat!

A napokban megszűnt irodalmi lista, ahol otthon voltam, ismét útjára indult! Új névvel, régi jó tagokkal. (Firka)

*

Azóta voltam másodszor is a Hauer cukiban, akkor is énekeltem - egyáltalán nem szépen, de a saját dalomat. Ezúttal a Szomorú kisgyermek dalát.

Van olyan a tagok között, akiknél van elég alvóhely, aki vidékről eljönne, csak ez volna az akadály, akkor nincs akadály! Legközelebb április 3-án szombaton 13 órától lesz ennek a társaságnak a harmadik talija, tehát Budapest, Rákóczi út, Hauer cukrászda leghátsó különterme. Keressétek Fehér Miklóst vagy Merényi Krisztiánt. Mindekettő költő, Miklós a cuki vezetője. Minden szerző és hallgató érdeklődőt szeretettel várnak.

*

Kathának nagyon köszönöm, hogy feldícséri a hangom, de az aranyoskám enyhe túlzásba esik, mert abszolút képzetlen a hangom, csak régen, fiatal koromban tudtam szépen énekelni.

*

A Firka lista, és az elődje, meg ha lesz, majd az utódja Sapi eredetű, most Szilágyi Bernadett (Dee) vezeti, csak bajok vannak az LX-szerverrel. Olyan ez a lista, hogy irodalom, és más művészeti témák szabadon: saját mű, mások műve, kulturális hírek, naptár meg amit akartok. Nincs szigorúság, igaz, pályázatok sincsenek, de bárki indíthat ilyesmit, ha van kedve. Ennek a listának a tagjai is járnak a cukiba: Bernadett, Raffai Judit, Arky, Merényi Krisztián. (Utóbbi kettő a Barátok listán is megtalálható.)

(Utóbbi 3!)

*

Március 20-án voltam egy másmilyen talin: a CanadaHun budapesti találkozóján, ahol kanadai magyarokkal találkoztam egy szállodai étteremben.

Abban az örömben és kitüntetésben részesültem, hogy Melitta elvitt az autóján, és a vacsorára is meghívott! Aztán hazahozott és még órákat beszélgettünk.

Ezen a talin is volt sok szimpatikus ember, de nem költők, hanem mindenfélék. Érdekesek, jószívűek, vállalkozók, és szeretetteljesek. Köztük volt a CanadaHun irodalmi pályázat zsűrielnöke is.

*

Április 3-án szombaton 13 órától lesz a Hauer cukrászdában a harmadik irodalmi listatali, már nagyon várom!!!!

*

Ez a szombati tali is nagyon jól sikerült! Ezúttal 15-en ültük körül az asztalokat. Megint énekeltem, senki nem fogta be a fülét. (Volt, aki a száját sem.....).

Mit is énekeltem? Ezt: A HAZATÉRŐ

Ködös és hideg a város, utcáit egyedül járom, nem látok ismerős arcokat, minden oly különös mostoha;

Hol vannak most a barátok, hol van egy meleg mosoly? Idegen asszonyok, férfiak, - senki sem néz felém (stb.)

Mostantól egyszer péntek, máskor szombat lesz a kéthetenkénti klubnap.

Szombatokon 13,00 órától, péntekeken 16,00 órától.

Legközelebb április 16-án pénteken 16,00 órától.

Minden szerző és érdeklődő eljöhet.

*

Legközelebbi tali a Hauerben: május 2-án vasárnap délután 1-től.

Én már másodszor nem megyek el, mert csak taxival tudnék, utóbb az apukám kórházi meglátogatásához kellett igénybe vennem a taxit.

Legközelebb két hét múlva pénteken remélhetőleg ott leszek.

Addig is örülhet a távollétemnek, aki nem szimpatizál velem.



Utoljára változtatva 05-01-2004 @ 01:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 03-12-2004 @ 08:33 am)

Comment: Kedves Horka! Majd máskor is írjál kicsit bőbebben ezekről a találkozókról! Sajnos én nem vagyok pesti, nem tudok eljutni. Én nagyon irigylem azokat, akiknek szép az énekhangjuk.


Hozzászóló: si
(Ideje: 03-16-2004 @ 09:35 pm)

Comment: A Firkáról nemrég hallottam. Ki vezeti, miben különbözik a sok hasonlótól? Ad-e valami többletet? Erről nem tudok semmit. Személyes üzenetben is leírhatod.


Hozzászóló: Horka
(Ideje: 05-01-2004 @ 01:52 am)

Comment: Kedves Bogika! Ha csak a pesti szállás a gondod, biztosan találsz valamelyikünknél. Mi (a családom) pl. külön szobát ugyan nem tudunk biztosítani, de abban a nagy szobában, ahol a férjem és én alszunk, a te számodra is akad egy fotelágy, plusz kaja 1-2 napra. Örülnék, ha a magam módján segítehetnék, és sikerülne hozzájárulnom ahhoz, hogy részt vehess a találkozón! -szeretettel üdvözöl Horka-


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds