[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 210


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Életképek XXII.
Ideje:: 10-22-2005 @ 04:00 pm

22.fejezet.


                Őszbúcsúztató báli előkészületek


Valahogyan át kell lendíteni a holtponton Zarver grófnőt, mert állandóan nyaggat most már az újvilágba való utazással. Titkon én is szeretnék már Gyöngyimmel ott lenni, de még vannak kötelességeink amelyeknek eleget kell tenni és ezt meg kell értenie. Elege van már az arisztokrácia nyavalygásából és az intrikáiból. Próbálom Őt lefoglalni, hogy kitartson még egy darabig.

Most az előkészületek teljesen lekötik a hölgyeket. Gyűszű és Férc szalonba , mint megbeszéltük a reggeli órákban megjelentünk, hogy mértéket vegyenek és anyagot válasszunk a ruhához a kor divatjának megfelelően a késői barokk, de már a rokokó irányzat szelei érződnek. A divaton is észrevehető a „libertinus” gondolkodási mód az az a szabad szárnyalás. Gyöngyim kifinomult ízléséről tett tanúbizonyságot. A fazon mit választott , mint a lágyan fodrozódó tenger hullámai úgy tűntek, diszkrét dekoltázsa sejtetni engedte gyönyörű bájait. A színét könnyű krémszínnek tudnám leírni, mert valami nagy gyakorlatom a női ruhák területén nincs. Teljes szabad kezet kaptak a hölgyek e területen. Eva de  Zarver grófnő is nagyon jó ízléssel választott. Férc úr szerdára jegyezte az első próbát, majd ezután távoztunk.
A hölgyek igencsak meglepődtek mivel közöltem , hogy a divatnak megfelelően parókát is kell választanunk, mert az etikett ezt előírja. A jelenlegi irányzat szerint égővörös és az aranyszőke szín dominál aki egy kicsit is ad magára.
Egy értelmű, hogy a szabó szalonból a paróka készítőhöz vitt az utunk. A városban a legelőkelőbb hely a „ Frizőr és Tincs” hajszobrászat volt abban az időben. Sajnálatos módon itt a sarkamra kellett állni, mert Eva mindenáron aranyszőke akart lenni. Egy kicsit durcizott, mert célzást mertem tenni életkorára., hogy a vörös neki jobban megfelelne.
Természetesen Gyöngyim aranyszőke parókát választott. Olyan volt benne , mint mikor megcsillan a napfény az aranysárga búzamezőn. Nagyon jól állt neki.
A nap hátralevő részét ki ki a saját belátása szerint sétával, beszélgetéssel tölthette. Végre egy kis szusszanásnyi idő jutott nekünk is és nagy sétát tettünk kedvesemmel. Szóba került megint a családtervezés, mert szerettem volna már egy kis utódot. Úgy döntöttünk, hogy erről leghamarabb csak az újvilágban kerülhet sor.
 Most leginkább az foglalkoztatott mindkettőnket, hogy tálaljuk a kilétét Gyöngyimnek , mármint II Fülöp Adam von Lichtenstein előtt nehogy olybá tűnjön, hogy tolakodó szándékkal hívattuk meg magunkat, de elutazásunk előtt ezt rendezni kell. Ezt teljes mértékben megértettem, mert ellenkező esetben én is jeleztem volna az ősi vér szavát, ha már a sors erre vezérelt.

A hercegnek elég szépen serkent a szakálla így le le merészkedett a közös étkezésekhez. Még azt is mondhatom előnyére , mert így egy kicsit férfiasabb kinézete lett. Zsófia nagyon boldog volt és egyre jobban gömbölyödött. Igyekezett a társaság mind jobban kímélni őt. Szép kismama volt Zsófia.
Azt még nem tudom a herceg szándékozik e a bálra jönni, mert egy zárt hitón el tudnánk vinni udvariassági látogatásra...., ez rá tartozik. Döntés az övé.


folyt. köv.  A Bál



Utoljára változtatva 10-22-2005 @ 04:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-23-2005 @ 03:59 am)

Comment: olvastalak.. de nem akarom a baali keszulodest zavarni.. Zsofinak jo gombolyodest, neked Gyongyoddel tovabbi joo csaladtervezeset, apropo! II. Fuloppel, ha beszelsz add at udvozletem (ultiztam vele sokat a vizes 8-as uvegbapisiloos klubban a Karpfeinstajn uccaaban).... a baal-ra majd beneezek de parooka nelkul!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds