[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 25
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 25


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

egy enigma nevű arc közkívánatára
Ideje:: 10-24-2005 @ 09:38 pm

ezt október huszonharmadikán írtam, és nem akartam felrakni, de ez az enigma nevű arc ragaszkodott hozzá. hát, akkor csak olvasgassátok.
 
 
 
 
mostanában mindent egyszer volt hol nem volttal kezdenék. mostanában minden elölről kezdenék. újra. újra és újra tizenhatéves vinnyogó kis karjaimba bújva.
 
ha tehetném. de nem tehetem. még nem.
 
majd ha meghalsz egy ravasz kis félmosollyal ledéren kacsintva megnyomok egy gombot a bal alsó sarokban, amiről eddig senki nem vett tudomást (mondjuk, azért mert sárga. vagy szürke. vagy zöld.) és csak akkor engedem el, amikor ott vagyok, igen, ott a tizenhatodik szülinapomon, emlékszem, épp indultunk pozsonyba a zenekarral. megköszönöm azt a kis kerek bőr dobozt, amiben a pénzem van, azután majdnem huszonnégy órával később vissza (azért azt a szülönapomat semmi pénzért nem hagynám ki), leszállok pesten, sétálok egész éjjel (akkor még nem is dohányoztam) hajnalban pedig elkezdelek keresni. valahogy dél körül talán megtalállak. talán megmondom neked, ki vagyok, talán nem. majd csak odamegyek, mondok valamit (édes bátyám, de jó, hogy megtaláltalak!) és aztán sokat találkozunk és te elmondod nekem, mi a baj, én meghallgatlak, simogatom a fejed, te megtanítasz élni, barátkozni, kölcsönzöl egy kis zenei ízlést, megtanulok talán én is angolul és elmegyünk valahova, vagy nem, csak ott maradunk, és hagyom, hogy elcseszd az életed és te is megengeded nekem, talán lefekszünk, talán nem, aztán amikor újra meghalsz, újra megnyomom azt a kis gombot a bal alsó sarokban.


Utoljára változtatva 10-24-2005 @ 09:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 10-24-2005 @ 10:11 pm)

Comment: Milyen jó volna visszapergetni az életet...


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 10-24-2005 @ 10:23 pm)

Comment: elgondolkodtató kis írás...talán sok mindent másképp csinálnék.Annyi biztos, hogy már nem érdekelne annyira,hol van az a bizonyos hely.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 10-25-2005 @ 07:08 am)

Comment: Örülök, hogy ragaszkodott hozzá az az engima nevű arc. Néha egyszerűbb lenne, ha tényleg lenne egy gomb a sarokban, vagy ha legalább resetelni lehetne, vagy a jobb felső X-el bezárni mindent...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 10-25-2005 @ 10:04 pm)

Comment: Azt hiszem akkor is jól írnál, ha hosszabbat írnál. Mondjuk egy rövid novellát, vagy valami olyasmit. Nem ide a blogba, hanem feljebb.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds