[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 224


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Levél a lányomnak
Ideje:: 10-25-2005 @ 04:06 pm

Talán ott kezdeném, hogy megszülettél. Nagyon vártalak.
Gyönyörű nagy baba voltál, alig tudtalak megszülni kétszer ájultam el közben.
Örömömben sírtam és az orvos azon nevetett, hogy a könnyeimen keresztül nem látva
az ujjaid számát, kitapogatva számolgattam meg őket.

Szépen nőttél, okos lány lettél.
Rengeteg szép emlékem van azokból az időkből.
Eltett babaruhák, játékok, óvodás rajzok. De a legfontosabbak, amik benne élnek. Az első kimondott szó, az első lépések, ahogy ügyetlenül – de egyedül- öltözöl az oviban, ahogy ˝Candy babásan˝ kellett befogni a hajadat és folyton ˝pörgös˝ szoknyában kellett járnod.
Az iskola nagy kaland volt számodra, már előre készültünk rá. Rengeteg készségfejlesztőt és színes könyvet vettem – foglalkoztam veled. Mindeközben mindig együtt voltunk, csak Te meg én, mert apával már nem voltam túl jó kapcsolatban.
Nekem te voltál a társam a kezdetektől fogva. Már egészen hamar elkezdtél beszélni és attól kezdve veled osztottam meg dolgainkat. Igazi kis társalkodónő voltál:-)
˝Jó lesz, ha ma anya főzeléket csinál?˝
˝Igen Anyuci, de utána ennem kell egy túrórudit is, mert az egészséges˝ – mondtad huncutul nevetve … és ebben maradtunk.
Egészen mostanáig kitöltöttük egymás életét. Olyanok voltunk, mint a legjobb barátnők.

De az igazi ok, amiért most írok az egy éve történt.
Döntöttem, elválok és elköltözök Apától egy másik városba Mivel elég nagylány vagy (13 évesen, akár egy kész nő) ezt is megbeszéltem veled. Kikértem a véleményedet és megkérdeztem, mit szólná hozzá és vajon volna e kedved velem jönni.
Már régóta érezted, hogy nincs rendben minden köztünk. Nem veszekedtünk, nem nehezítettük meg egymás és a te életedet, de érezhető volt, hogy ez nem az a a meghitt családi otthon amiben élünk.
Velem akartál jönni, és most be kell vallanom tartottam a válaszodtól, a véleményedtől.
Tudtam, hogy Apát is nagyon szereted, mint ahogy Ő is téged. De nekem már szörnyűvé váltak a hétköznapok, a mindennapi szorongások. El kellett jönnöm ahhoz, hogy új életet kezdjek.

Elköltöztünk. Idegen városba, idegen helyre, idegen emberek közé. Nehezen ment.
Láttam rajtad, de hidd el nekem sem voltak könnyűek a napjaim. Jöttek a problémák, elkezdtél kamaszodni és ezek csak felerősödtek az idegen környezet hatására.
Én keveset vagyok veled, hétköznap szinte csak este találkozunk.
Néha el kap a kétség, hogy jól tettem e, megváltozattam az életem, de ezzel együtt a tiédet is.
Ilyenkor sírok és igyekszem azzal nyugtatni magam, hogy meg van mindened és próbállak jól nevelni, Apa nélkül is… mint eddig.

Este, mikor benyitok hozzád könnybe lábad a szemem, ahogy nézem az alvó arcodat. Olyan szép és nyugodt vagy… és arra gondolok, hogy már nem az a babaszépség, hanem lassan egy érett nő fekszik a mellettem lévő szobába.

Mostanában vannak köztünk viták, nézeteltérések. Kamaszodsz és mindenért lázadsz.
Néha megkérdezem magamtól, hol az én édes, mosolygós lányom?
Már nem adsz puszit az iskola előtt, már ciki az Anyuval járkálni és nem túl menő dolog neki elsőre szót fogadni.
Nem mondom, néha felmegy bennem a pumpa, de egy kis idő múlva már másképp látok mindent. Dühös vagyok, ha ellenkezel, ha nem pakolsz el, ha nem úgy és azt csinálod, ahogy én szeretném. Nem engeded, hogy tanácsot adjak pedig most fontos pontjára értél az életednek. Szeretnék benne segíteni, szeretném fogni a kezed… mint mindig.
Szeretlek kislányom!

 



Utoljára változtatva 12-29-2006 @ 12:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 10-25-2005 @ 05:21 pm)

Comment: Anyasors! jon eszembe, aimnt olvasom .. minden lanyos anya atmagy ezen... de minden szavadbol kitunik... nagyon szereted lanyodat, ugye!?


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-25-2005 @ 05:56 pm)

Comment: Igen szkallas,kitaláltad :-))) ő a mindenem!!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-25-2005 @ 08:26 pm)

Comment: Engedd el a kezét, hogy ne veszítsd el. Ki kell tapasztalnia az életet egyedül, mert így fogja megállni a helyét.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-25-2005 @ 08:28 pm)

Comment: Tudom én Bogika,de olyan nehéz!!!


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 10-25-2005 @ 09:56 pm)

Comment: gyereket akarok.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-25-2005 @ 09:59 pm)

Comment: :-)))) ez tetszett enigma!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 10-26-2005 @ 07:30 am)

Comment: Én meg csókolom a kezed! A gondolataidért, a bátorságodért, hogy leírtad! A lányodnak ugye megmutattad? Egyébiránt! Minden, amit leírtál, az élet velejárója. Mi is ilyenek voltunk, az én nagylányom is ilyen. (elváltunk mi is) Valóban szabadabbra kell engedni, hogy megmaradjon. Na, sok a szöveg(em)! üdv. fTJ


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-26-2005 @ 11:58 am)

Comment: Köszönöm kedves János! Hozzászólásod és a véleményed nagy örömömre szolgált. Jutka


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-26-2005 @ 12:34 pm)

Comment: Gyönyörű vallomás, és tudom, hogy nem veszted el. Szereteted érzi kislányod, hidd el. Nehéz elengedni a kezüket, talán nem is kell, csak úgy fogni, hogy ne vegye észre. Háttérben maradni, megérteni, elfogadni a lázadást is, ami természetes. Nagyon jól írsz nem "csak" verset, próbálkozz prózával is, ha eddig nem tetted...:)))))


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-26-2005 @ 01:33 pm)

Comment: Köszönöm Anna! te tényleg egy angyal vagy :-)))


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 10-27-2005 @ 05:41 pm)

Comment: Nagyon szép írás... A válás nem jó semmire. Csak, ha nagyon muszáj, pl. tettlegesség, stb. A körülöttem élő elváltak egyike sem "talált magára" igazán. Azért minden szabály alól van kivétel, remélem, te is az leszel... A te "édes, mosolygós lányod" emlékeidben él tovább, most pedig örülj a szárnyait próbálgató, lázadó kamaszlányodnak! :) Engedj egy kis szabadságot neki apróbb dolgokban ("ha ellenkezel, ha nem pakolsz el, ha nem úgy és azt csinálod, ahogy én szeretném"), hogy ne érezze, hogy mindenben irányítani akarod, így az egy-két fontos dologban talán hallgatni fog rád! A kezét nem kell fogni, tud ő már járni :), nem kell az iskola előtt puszilgatni, ha nem akarja, tanácsot adni pedig csak "burkoltan", hogy ne érezze tanácsadásnak! :) Most barátnőre nagyobb szüksége van, mint anyára. Ez van. Tizenegynéhány évig ő engedett neked, most 4-5 évig engedj neki te! Csak 1-2 dolog legyen, amit tiltasz, néhány, amit kérsz, és sok apróság, amiben engedsz! :) ----- Nahát, ezt mind én írtam??? Dehát ki vagyok én, hogy gyereknevelési tanácsokat osztogatok? :) Felejtsd el, amiket itt összehordtam! :))) Vagy mégse? :)


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 10-27-2005 @ 07:57 pm)

Comment: Köszönöm bob!..és egyáltalán nem írtál butaságokat. Jutka


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds