[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 240


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mindjárt itt van!
Ideje:: 10-29-2005 @ 06:50 pm

Mindenszentek. Istenem. Vegyes érzéseim vannak. Életemet eddig részét a halál határozta meg. 6éves koromban meghallt nagyapám, és én egy tévedés miatt azt hittem hogy miattam hallt meg. Tavaly tudtam meg az igazat, hogy nincs közöm hozzá. Most nem sokára 17éves leszek, és 11év az életemből szenvedéssel tellt el. Nehéz túltenni magamat az eseményeken, de igyekszem felgyúgyulni. Eddig számtalan öngyilkossági kisérleten vagyok túl. Mostanában önkéntességgel próbálom lekötni magam. Egy állatmenhelyrejárok. Mellete próbáloksegítséget nyújtani a lelkileg sérült, esetleg hozzám hasonló helyzetbe került embereken. Igaz ez talán hátráltat de muszály lekötnöm magam. Szerencsére van aki segít nekem meggyógyulni, és beilleszkedni a társadalomba. Ugyanis 11évig nem voltak barátaim, csak pár ismerős. Soesem mozdultam ki max bicilkizni, de azt is egyedül. De lényeg hogy már vannak barátaim. Mint például Boszorkány. Mindig számíthatok rá. Most is nagy szükségem van rá, de nem kell sokáig várnom hogy talizzunk, mert szombaton meglátogatom Pesten. Ez az ami nagyon fáj, hogy én Miskolci vagyok, és a legtöbb barátom, sőt szinte az összes, mind Pesti, vagy még attól is messzebbi. De majd jövőre ha meglessz a jogsim, akkor remélem többet lehetek velük. A menhely mellet, a nagy mániám, az autók. Kis koromban csak az autók voltak amikben örömömet leltem. Apukám gépjármű oktató, és kis koromban mindig vele voltam. Így hamar megimádtam az autókat. Asszem most is még beszélek Boszival, aztán egy pancsi, és játék. Ma is voltam a menhelyen, és kicsit most jót fog tenni a lazítás. További szép estét!



Utoljára változtatva 10-29-2005 @ 06:50 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 11-01-2005 @ 03:32 pm)

Comment: MOndhatnám:barátoknál nem igazán számít a távolság. Nem igaz:kell, hogy legyen,akivel az ember fizikai közelségben van. Megbökje, meglökje, hülyéskedjen, együtt sírjon és nevessen vele. Egy hang a telefonon -sokan mondják vaz utolsó szalmaszál is lehet. De nem akapszkodhatunk örökké egy szalmaszálba. Milyen emberek tartanak tévhitben egy gyereket 11 éven át?...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds