[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 245

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 oktober 26.
Ideje:: 10-31-2005 @ 12:21 am

A New Yoker Hotel 31. emeleterol irok. Ez az uccso estem ebben a muvarosban. Nagyon brutalis, rideg, idegen, csupa-csupa felhokarcolo, egymasra meroleges utcak. Mesevilag. Nem tudnam megszokni, de egy hetet siman el lehetne itt tolteni. Persze nem igy, ahogy en, hogy reggel 8-16ig unalmas treningen ulok, ahol a fekvotamasz rejtelmeibe avatnak be minket. Azt hittem az agyam eldobom.... Trening utan 1.5 ora villamgyors varosnezes. Ma lattam a WTC helyet, a Szabadsag Szobrot meg az Operahaz Fantomjat a Broadway-on este :). Tegnap Empire State Building (bar fel nem mentem...), Time Square, meg mi is ?! Annyi elmeny es impulzus er, hogy valami hihetetlen. Es mi jon meg.?. Az agyam alig birja befogadni ezt a sok ujat.

Holnap ismet egy ujabb repulout var ram. Ismet izgalom. Vajon milyen lesz a csaladom, elfogadnak, befogadnak ?! Az apaval - Alannal beszeltem 2x telefonon, innen New Yorkbol. Tok jo fejnek tunt.

Fuuuuu, most aludnom kell, mert otthon reggel 6 van, es nekem reggel 6kor kelnem kell :)

ui: negativ elmeny: 25 percet kellett varnom reggel 1 kaveert, 1 narancsleert es 1 joghurtert...es mindezert meg elvarjak, hogy hagyjak az asztalon 1 dollar borravalot. Megis mire fol???

Meg meg egy gondolat, teljesen mas: lehet fa*sag, de annyira furcsa ahogy elnezek egyes au paireket....folyamatosan vihognak, ugralnak az oromtol, kiabalnak stb. ma is a Staten Island Ferry-n. En meg....ahogy alltam es csodaltam az Eget, a Tengert es a Szab.szobrot kicsit elkomorodtam. Arra gondoltam: a csaladom es barataim ezt (most) nem lathatjak. Mindig az eszemben vagytok. Ha latok valami csodasat egybol arra gondolok: a Gagcsinak ez mennyire tetszene. Ahogy nezem a brakedance-s sracokat a 4.utcan: biztos tetszene a Basinak. A New Yorki zsaruval csak a Szeki miatt fotoztattam le magam, mert arra gondoltam: kollegaja :) (meg persze nagyon segitokesz volt, de ez masodlagos:)) Latom Anyuekat, ahogy cikaznak a Time Squaren egy biciglis taxi hatso ulesen. Elkepzelem, hogy a kirakatban latott motorosdzseki milyen jol allna a Csabin, vagy a Hard Rock Cafes gitar a Zoli kezeben...azon aztan szolna a Fuzfo dal. Neha 2-3 oras amulat bamulat utan szinte lelkiismeretfurdalasom van, hogy nem gondoltam Ratok. Ne haragudjatok emiatt, de annyira sokminden er itt, hogy sokszor eltelik az agyam toluk.

A lenyeg a lenyeg: jol vagyok :)



Utoljára változtatva 11-02-2005 @ 09:41 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-02-2005 @ 02:13 pm)

Comment: Szóval au pairnek álltál - húha. Nagy bátorság egy új családot felvállalni. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds