[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 243

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Elhozzászólástalaníthatatlanságoskodásaitokért
Ideje:: 11-01-2005 @ 11:43 am

Most már tényleg el kell mélázni
Nem mintha nem lenne elég más dolgom, csak úgy:
Hogyazistenbe’ van az, hogy bizonyos publikációkra szinte a megjelenésük pillanatában hozzászóláshegyek borulnak rá, míg mások az élőszótól, a személyes jelenlét kinyilvánításától megkímélve „íratlanul” kerülnek le a homályba, a gépház süllyesztőjébe?
Pedig olvasok én is, ilyet is, olyat is. És statisztikailag megállapítható, hogy nem feltétlenül a művészi értékektől hemzsegő írás kap figyelmet, sőt, gyakran a semmitmondó, a kultúrlégkörbe beleböffenő, vagy csak egyszerűen magamutogató írások vívják ki a válasz jogát. Talán nem is magát az írást értékeli a t. publikum, hanem magát az elkövető személyét… Így már érthető…-nagyon is érthető lenne, hogy bizonyos portálok bizonyos körei miért járatnak körbe bizonyos híreket bizonyos tagokról.
Csakhogy ez nem olyan, mint a diaszpóra, az oldal nem él meg, tovább megyek: ne éljen meg! a belterjes önajnározásból, az érdemrendek, csillagok újra és újra megmutogatásából, az egykori hajdanán volt dicső múltban elért eredményekből.
A nagyarcú posztolók elfelejtik, hogy őket magukat is egyszer felvette a szekér, addig nyikhaj, senki felhasználók voltak valahol, ismeretlenül, eggyen (Hej, nemesi címet kapott bunyevácok! (akire szűk az ing, vagy bő, istenments, hogy felvegye…csak úgy mondom)


Utoljára változtatva 05-05-2022 @ 10:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-01-2005 @ 12:27 pm)

Comment: Az inged épp nem jó rám, de hátha egy kis pislákoló gyertyafény... - Ugyanúgy visszacsukhattam volna ezt az írásodat is, mint az előzőeket, de... :) --- Azt írtad szoktad olvasni mások írásait, szerintem a tieidet is olvassák jó néhányasn. Szoktál hszólni a másokéihoz? ... Miért lenne kötelező hszólni bárkinek is a bárkiéhez? --- A verseidhez szoktak írni (pedig ott sem írsz senkié alá). Viszont azt hiszem itt a blogban elég erősen elrontottad a híredet... - s talán verset jobban is írsz!


Hozzászóló: zsoló
(Ideje: 11-01-2005 @ 01:01 pm)

Comment: No lám, no lám, csillogó objektum, szarkáknak való. Milyen érdekes, hogy lett hsz egyből! De hát, kérdem én: Ki Beszélt Itt Rólam? Ki mondott egy szót is erről a helyről? Mi ez a személyeskedés itt? Ki kérdezte, egyáltalán ki, milyen alapon meri állítani, hogy a híremet rontom? Mit érdekel, hogy ki mit hisz erről? Talán vannak valakik, akik (nem nevezem néven egyiküket sem a világért sem!) ezt teszik. Jó volna nézni is, nemcsak látni, ha már az indulat ragad tollat: talán akad egypár versem, meg másé is, amihez igenis hsz-eltem. De alapvetően fent ugye egész másról írtam, mint amire az első hsz-elő reflektál…


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds