[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 132
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 132


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy apró bosszúság: fogak
Ideje:: 03-12-2004 @ 11:40 pm

Most visszatérek az apró bosszúságok sorozathoz, annyi különbséggel, hogy nem teszek különbséget köztük, és egyszerre csak egyet veszek, úgymond, górcső alá. Talán egy kicsit lazábbra is fogom, teret engedek a téma asszociációs környezetének, elkalandozok a fantázia birodalmába, meg ilyesmi.

Tehát, a mai téma: a fog. Pontosabban a fogam, fogaim.

(De még mielőtt a témára rátérnék, egy zárójeles megjegyzés, bizonyítván milyen érdekesen működik az agy. Amikor a bevezetést el kezdtem írni, halvány sejtésem volt csak, hogy a laza, lazuló fogaimról szeretnék írni. A bevezetés második mondatát eredetileg így írtam: talán egy kicsit könnyedebbre veszem. Ezt javítottam ki öntudatlanul a lazábbra is fogom kifejezésre. Óh! Herr Freud, micsoda zseni voltál!)

Most már tényleg: Valamikor ifjúságom derekán (na jó: térdén) gyors egymásután, pár év, talán egy évtized leforgása alatt elvesztettem négy fogamat. Mindegyik őrlő (rágó) fog volt, baloldalon a felső és az alsó ötös, jobb oldalon a felső és az alsó hatos. Tehát, pont a szemközti fogak döntöttek úgy, hogy itt hagynak. Ez a szimmetria annyira meghatott, hogy elhatároztam, nem fogom pótolni őket, ha már így alakult szájberkekben, minden maradjon is ebben az eredeti (módosult) állapotban. Minden ment is rendben, a többieknek nem akaródzott világgá menni. Megszoktak engem, és én is megszoktam (sőt megszerettem) őket.
Csakhogy (mindig van egy csakhogy) a bal felső magányos, amelyiknek nincs se balról, se jobbról szomszédja (amolyan faluvégi boszorkánylak féleség) úgy döntött körülbelül tizenöt évvel ezelőtt, hogy meglazul. Erre a szembe-szomszéd is követni kezdte a példáját. (Szintén magányos porta.) Bár ez utóbbi, tehát az alsó hatos, korán sem olyan mértékbe, mint a felső. A felső ugyanis mára már odáig jutott a lazulásban, hogy szinte lehetetlenné teszi a bal oldali táplálék-őrlést (rágást). Aminek az lett a következménye, hogy a fent említett cselekvést, most már csak, és kizárólag a jobb oldalon végzem. Aminek következménye ez a vízióm: valamikor a távoli jövőben egy tudós uraság, talán egy antropológus professzor forgatja a kezében szépen formált, vajsárga koponyámat, a deákok csillogó szemmel hallgatják a prof magyarázatát; nos domice, láthatják, ezek a jobb oldali őrlő fogak lényegesen jobban meg vannak kopva, mint a bal oldaliak, tehát e koponya hajdani tulajdonosa a jobb oldalon rágta meg az ételt. Mire következtetnek ebből? Persze, a doktorandusok semmire nem következtetnek, ugyanis ekkorra már minden fogam lazán fog helyet foglalni az állkapocscsontomban, úgyhogy ezt a rejtélyt egyedül a prof fogja felfedni az érdeklődő tekintetű medikák és medikusok előtt, ugyanis ő jelen pillanatban ugyanazzal a problémával küszködik, mint én most.

Na, persze ez engem most nem vigasztal. Sajnos a szimmetria, és vele a harmónia is megbomlott. S ez engem, akit sírba lehet vinni a harmónia megbomlásával, roppant mód zavar.

Minden ötletet, tanácsot szívesen veszek. Aki tudja a megoldást jelentkezzen.



Utoljára változtatva 03-12-2004 @ 11:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Khama
(Ideje: 03-13-2004 @ 10:33 pm)

Comment: Kedves Paulus, a megoldást te is tudod, cirka félmillió forint, és egy jó fogorvos. :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds