[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 65
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 66

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 4.
Ideje:: 11-05-2005 @ 06:04 am

Fhu eleg almos vagyok. reggel 5.30kor keltem, mert elmentem tornazni.

Vegul megsem neztem meg ma San Franciscot, ahogy azt par kedves embernek irtam. Eleg rossz ido lett, igy moziba mentunk. A Wallace es Gromitra, asszem ez volt. Aranyos meg minden, de...szal moziba nem neznem meg meg egyszer. Viszont elotte volt egz rovidfilm: a madagaszkarbol a pingvinek voltak a szereplok. hat az valami beszaraaaas :) :) Majdnem kiestem a fotelbol a nevetestol. Meg a Jegkorszak 2 bemutatoja is nagyon tuti!! Mozi utan shoppingoltunk. Betevedtem egy CD boltba...aaaaah, kb 250 dollart tudtam volna otthagyni hirtelen. Basszuskulcs olyan albumok vannak, hogy alig birtam visszafogni magam... Perfect Circle, Dave Matthews, egy csomo jo soundtrack, Billy Idol, Messugah (Z, errol egybol eszembe jutottal, nemtom, hogy pontosan hogy irjak az egyuttes nevet), SNEAKER PIMPS (ezt megvettem, kellett eredetiben:)), Natural Born Killers Soundtrack (ezt sem birtam otthagyni:)) es meg van egy csomo, csak nem tudtam vegignezni mindet.

Ami meg tortent: egy japan etteremben vacsoraztunk. Elmeny volt, de tenyleg. ettem 46 fele sushit. Nyerset is. Hat...sok ize nem volt a nyers cuccoknak, csak az alattuk levo rizst ereztem, ami baromi tormas volt. Ja, es ott keszitettek elottunk. Sok szakertelmet meg gyakorlast igenyel a sushi keszites. assse mindegy mennyire nedves a kezed, hogy normalisan tapadjon a rizs..meg hasonlok. Amit kicsit kellemetlennek ereztem...kaja vegen, a harom csaj hirtelen felpattant, hogy mennek haza, mert a gyerekek faradtak. Es otthagytak kettesben Alannel. Nem ertem miert nem tudtak varni meg 7 percet, amig fizetunk. Na mind1, en nem bantam, mert jokat dumalok vele, de azert megis valahogy rossz volt.... ERTETEK?!?! Valoszinu a Laura eddigi velem szemben tanusitott viselkedese miatt ereztem cikinek. Tegnap este Alan megbeszelte Lauraval, hogy mikor kapjak fizut, es hallottam hogy elkezdenek veszekedni. Persze lehet kurvara nem az en fizum miatt, nem tudom....Ahhh, nemsokara leulunk atdumalni a feladataimat, meg egyeb reszleteket. Itt volt ma a kordinatorom. rendes meg minden. rakerdeztem a programokra, Alkatraz ilyesmi. Mondta hogy augusztusban voltak. Leszarom, en nem voltam!  Nem fogom annyiban hagyni : :) Majd november 17en lesz valami osszeroffenes, meg december 5en egy "holiday party". Kozben beiktatodik Hawaii:) Aztan meg remelem megismerek par embert, akikkel el tudok menni szorakozni, mert kezd hianyozni a partizas :) :) Tancolnom kell!!! :)



Utoljára változtatva 11-05-2005 @ 06:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Grapes
(Ideje: 11-05-2005 @ 07:39 am)

Comment: Nem lehet hogy Laura picit feltekeny???? Nagyon kinosak lehetnek az ilyen szituk, azert remelem nem lesznek gyakoriak az ilyen kellemetlen helyzetek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds