[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 266

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 5 este
Ideje:: 11-07-2005 @ 05:47 am

Csupan annyit tudok most irni, hogy a patkanynak van egy bari plussallata. Korulbelul egymeretuek. Allandoan maga ala gyuri es dugja. Pedig patkany lany! Szegeny bari....eleg jol birja a kikepzest. En mar reg kidoltem volna :)

Nagyon jo dolog a skype. Kozelebb hozza az otthoniakat es konnyebbe teszi a tavolletet. Iszonyat megnyugtato beszelni a csaladtagokkal vagy baratokkal. Tegnap hajnali 2ig dumaltam. es abszolut jo erzessel fekudtem le aludni. Itt me'g nem aludtam rosszul, akkor sem ha esetleg honvaggyal fekudtem le. Biztos kenyelmes az agy, vagy jobb a levego, nemtom :) Vagy elkabit patkany eszre nem vett salakanyaga, ami lehet a sarokban lapul :)

Fulemben a szuletett gyilkosok filmzeneje szol. Hihetetlen jo szamok vannak rajta. Ugy meg plane jo hallgatni, hogy ossze tudom kapcsolni a filmmel. Jelenlegi szam alatt peldaul tudom,  hogy mallori epp szetgyilkol mindenkit egy etteremben.. Hehe.

Basi feltette a GoodByeSisteres kepeket a netre. Nagyon koszonom. Jo volt visszanezni. Jol ereztem magam aznap este, bar nekem nagyon rovidnek tunt a parti, lehet azert mert nem akartam hogy vege legyen. Minel tobb energiat es emleket akartam magamba szivni es zarni mindenkibol.

Leptetem a discmant. Epp veszekszik mallori es mickey. mallori elrohan, autoba pattan es a motorhazteton megcsalja a ferjet.

Itt rengeteg reklam van a TVben. Estenkent neha bekapcsolom. Tok jo filmek mennek (karib tenger kalozai, hatodik erzek, grease, szerelmes shakespeare..). Viszont pl: a jobaratok alatt 2 reklam is lemegy. Cornyu , nem?? :) "vasaroljal minel tobbet", aze' vannak a reklamok :)

Hihetetlen auto- es motorcsodakat latok erre. Egy gyonyoru kek Camaro tetszett eddig a legjobban. Jah...meg ez: jon a szulo a gyerekeert a suliba: valami nagyon brutalis, lapos lamborghini szeruseg gurul be a "pick up" savba. ahhh, az allam nem tudott a helyen maradni. Nodeazert en sem panaszkodhatom a Volvokkal.

Haha, lattam egy polot. Felirat rajta: "available for parties". Poenos, es megsem olyan durva, mint a "szopnek" felirat :)

tegnap este vacsi elott par percig eloben lattam egy baseball edzest. Tok tetszett. Az itteniek eszre sem veszik, en meg ott bambultam a palya mellett, amig Alan nem szolt, hogy "Viki, itt vagyunk" - csak angolul.

:) Amerikaban vagyok, vagod??? :) :)



Utoljára változtatva 11-07-2005 @ 06:10 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-07-2005 @ 09:35 am)

Comment: Furcsa, hogy mennyi mindent nem látunk meg, ha benne élünk.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds