[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 268
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 269

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 12. half moon bay
Ideje:: 11-13-2005 @ 09:22 am

Vettem egy System albumot. epp hallgatom. Valami gyonyoru az intro....aztan persze "systemesedik" az egesz :) Az album cime: mezmerize. Gyonyoru a borito is.

Fantasztikus volt ez a nap. delelott 11kor "felszedtem" Patriciat a zold volvoval es nekivagtunk "Half Moon Bay turanknak". a CDvaltot telepakoltuk jo zenevel es: hadd szoljon! :) irany az 580as freeway, atkeltunk a 92es uton az oblon, megmasztuk kocsival a hegyeket es megerkeztunk a Csendes-ocean partjara. mikor meglattam elallt a lelegzetem. a Szel fujt, a siralyok repultek, az Ocean elt, az Eg kek, a Viz simogatta bokam, a homok masszirozta talpamat, a Hullamok tancoltak......en pedig veluk tancoltam az Ocean illatat magamba szivva. Kesobb megpihentunk, leultunk a partra. egesz allo nap el tudtam volna nezni a vegtelen Vizet, ereztem ahogy a Nap sugarai megerintik arcomat, de Paty fazott, igy ismet Volvoba pattantunk. irany eszak az 1-es uton. hihetetlen latvany tarult elenk. sziklak kozott cikaztunk, szerpentineken kanyarogtam, alattunk az Ocean, felettunk az Eg. motorral ez az ut fel orgazmus. azert kocsival sem volt rossz :) menet kozben szememmel, agyammal, szinte minden erzekszervemmel igyekeztem memorizalni a korulottem elterulo tajat. s mindezalatt be nem allt a szam, ami folyamatosan ismetelgette a "hihetetlen", "csodas", "fantasztikus", "amazing", "incredible" szavakat :) lassan elertuk San Franciscot. erre mar jartunk regebben. at a Kincses Sziget alatt az alagutban, majd ismet az 580as ut oakland fele es haza. este majdnem elmentem bulizni, de fontosabbnak tartottam beuzemelni az uj headsetet es feltenni a kepeket netre. a buli varhat, a szeretteim nem!!

-

jo lehet szorfozni. rengeteg szorfos volt a Felhold Obolben. vartak a jo hullamokat. a szerencsesek elkaptak oket, szorfdeszkajukkal meglovagoltak a hullamokat, de azok erosebbek es maguk ala gyurtek a sracokat. egy pillanat erejeig en is a deszkara kepzeltem magam, ahogy elbujok egy hullamtakaro alatt. . . es alamerulok - nem gyozhetek a Hullamokkal szemben. oriasi ero van bennuk. alltam a parton es neztem ahogy kozelednek felem, majd a kisodort viz elkapta a labamat. van benne valami remiszto. ezert imadom. es tisztelem, hogy ne kelljen felnem tole. nem is mereszkedtem nagyon beljebb. 



Utoljára változtatva 11-13-2005 @ 09:23 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Grapes
(Ideje: 11-14-2005 @ 11:51 am)

Comment: Végignéztem a képeket, nagyon tetszettek, főleg az óceánpartiak (főleg az aranyhíd). A SUPERSTAR zokni verhetetlen! :-))) Mondjuk a disznós postaláda meg a szélbálna sem kevés. Lil


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds