[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 282
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 282


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cying.gif
Minek áltatom magam?
Ideje:: 11-16-2005 @ 02:54 pm

Az, aki felébresztett, elhagyott. Nem volt a kedvesem, még csak múzsám sem... csak kihúzott a semmiből és fénysugárként gyúlt fel az éjsakám egén. Mondhatni: meglátta, hogy kábulan bámultam őt. Most ráz a hideg, ha csak rágondolok, és félek attól, hogy mit fog nekem válaszolni az e-mailemre.
Hát én már mindenkinek csak fájdalmat tudok okozni? Hiába jelenti a nevem isten kegyelmességét és áldását, mégsem vagyok képes áldást, csak átkot és keserűséget osztani. Talán elátkoztak születésem pillanatában, hogy soha se lehessek élő ember mellett boldog, hogy esélyem se legyen túlélni. Most is a sírás folytogat, mégsem sírok. Az harmadik csalódás után megfogadtam, hogy nem sírok többé ilyesmi miatt. Csak mardos a fájdalom, de ki kell bírnom, különben belehalok.


Utoljára változtatva 11-16-2005 @ 02:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-16-2005 @ 05:06 pm)

Comment: Kedves Ayanami_Rey, ne vádold magad. Visszatekintve általában az a végeredmény jön ki, hogy nem követtünk el nagy hibát, és főleg nem az érdemtelenség az oka, csupán nem ez volt az út. Engedj szabad utat a fájdalomnak.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 11-16-2005 @ 06:52 pm)

Comment: Azért az e-mail-választ még várd meg, kétségbeesni ráérsz azután is... De hátha nem lesz miért... Egyébként tízből kilenc kapcsolat vége szakítás. Mi értelme van 90%-os valószínűséggel bekövetkező dolog miatt aggódni, vagy szomorkodni? Inkább annak kell örülni, ha szerencsésen beletrafálsz a 10%-ba... (A statisztika persze ennél is rosszabb, de nem akartalak elkeseríteni... :)) Fel a fejjel, az élet szép, csak nem kell túl komolyan venni a kudarcokat! :)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-16-2005 @ 07:45 pm)

Comment: Teljesen osztom Bob veelemenyeet! vardd meg - miket ir ez pook!.. egyebkent szoktam olvasni irasaidat, baar neemelyik kisse tulfantaziaalt, pl. a vaampiros... az a vaddaaszat, vagy micsoda, az nem tetsszik, meesze nem rajongaasom taargya.. de izleesek, pofonok kuuloomboozooek, tartja a faama, ne vedd sziivedre Te sem... maas is (bob pl.) ezt tanaacsolja...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-16-2005 @ 10:40 pm)

Comment: Ne légy szomorú! Nem az igazi volt, hogy mikor érkezik el .. Ő az életedben az a férfi, akit úgy tudsz szeretni, mint soha senki mást, -és aki viszont ugyan ugy szeret-csak akkor abban a pillanatban fogod érezni. Lehet, hogy fiatalon…de lehet hogy a lemenő nap fényében. De addig se a bánatnak élj,...remélj....az élet szép...talán nem mindig...:))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-17-2005 @ 12:37 pm)

Comment: Egyszer azt írtam valakinek, hogy légy büszke és szép, és az út elvezet a táncig. Neked is ezt írom, és főleg ne bánkódj, és ne vonj le következtetéseket. Minden mindig más. Minden mindig szebb.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds