[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 117
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 117


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cying.gif
Vérvétel
Ideje:: 11-18-2005 @ 12:35 pm

Tegnap voltam vérvételen. Miután megcsapoltak ,a kezembe nyomták a két kémcső vért és közölték hogy adjam le a terhesrendelésen vagy a nőgyógyászaton.  Sima ügy , odamegyek , leadom és már mehetek is.:-) Leültem a padra a már várakozó két pocakos hölgy mellé ,és vártam. Hogy miért nem kopogtam be ,hogy csak "vért szeretnék leadni"?Jaj dehogy! Nekem is csak 1 életem van! Szóval vártam .Kb 10 perc múlva nyílt az ajtó ,kilibbent rajta egy nővérke és ismertette velünk a tényeket. A vizsgálóban számítógép szerelés folyik, legyünk türelmesek ,reméli nem tart sokáig.... Felpattantam  és mosolyogva elindultam irányába:"Csak a véremet szeretném leadni ,nem vizsgálatra várok!" -hadartam ,de valószínű nem elég gyorsan ,mert Ő már a lépcsőn sietett lefelé ,egy "Mindjárt jövök!" felkiáltást hagyva maga után. Visszaültem és vártam tovább. Eszembe jutott ,hogy mi van ha megromlik a vérem ebben a melegben?:-)Egyre jobban aggódni kezdtem ,majd gondoltam egyet és elsétáltam a nőgyógyászatra,hiszen említették, hogy ott is leadhatom. "AFP vizsgálatra hoztam" -mondtam szűkszavúan ,és már nyújtottam is be az ablakon a két kis üveget. "154-es ajtó "- jött a rövid válasz . "De ott most szerelési munkálatok folynak.....Legyen olyan kedves és vegye át tőlem, mert még megalvad a kezemben" - próbálkoztam kétségbeesetten jobb belátásra bírni, de hiába.... Visszaültem ,és vártam tovább. Igyekeztem életben tartani a véremet ,néha megrázogattam ,nehogy "rosszul legyen" ebben a melegben, mert ugye ki tudja milyen folyamatok zajlanak plusz 25 fokon....még a végén besűrűsödik itt nekem:-)))) Eszembe jutott milyen lenne ha lemennék a földszintre és megkérném a büfést ,hogy engedje már meg hogy betegyem a kémcsöveket a hűtőbe ,csak addig, míg a rendelőben nem végeznek a szerelgetéssel:-)))Igaz ,csak eljátszottam a gondolattal, de arra mindenképpen jó volt, hogy hangulatot csináljak magamnak, na ,meg arra is, hogy hülyének nézzen a másik két pocakos hölgy,mert ugyan nem hangosan nevettem, de a halk kuncogásommal talán még jobban sikerült magamra vonni a figyelmüket:-)))Szerencsére megjelent a nővérke elvette tőlem az üvegcséket ,kitöltöttünk egy nyomtatványt és már mehettem is. A másik két hölgy pedig hazamehetett, mert a délelőtti rendelés végül elmaradt. Itt a vége , fuss el véle....

(Annyit még elmondok ,hogy az egyik üveg vérem felesleges volt, így a kukában végezte. Azt nem mondom hogy gyászba borultam ,de azt igen ,hogy határozottan rosszul esett hogy kidobták....:-(  )


Utoljára változtatva 11-18-2005 @ 12:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-18-2005 @ 02:09 pm)

Comment: Vannak ilyen bajok. És ezek a bajok a két oldalról nézve teljesen másképpen festenek. Ha harmonizál, az már a Kánaán.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds