[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 53
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 53


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A Halál három érintése
Ideje:: 11-18-2005 @ 05:10 pm



Utoljára változtatva 12-29-2006 @ 12:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-18-2005 @ 06:06 pm)

Comment: Nem akartam hozzászólni a blogodhoz, mert tudom milyen következményeket von maga után. Azt hiszem az a "valaki" is el fogja mondani hamarosan ezt a régi történetet úgy, ahogy ő megélte. Úgy, ahogy kezdődött és úgy ahogy folytatódott annak reményében, hogy egyszer vége is lesz. Ha lesz valaki, akit érdekel, majd eldönti hogyan viszonyul az olvasottakhoz.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-18-2005 @ 06:13 pm)

Comment: Elnézést, hogy beleszólok abba, amihez semmi közöm, de ezt kénytelen vagyok leírni! Már réges-régen senki nem kavar hullámokat sem körötted, sem (mostani nevén) újfelhasználó körül. Csakis az örvénylik, amit Te és ő kavar. Nekem sem volt soha igazi nagy bajom vele, hiszen a gyerekeknek is folyton megbocsátom, ha elszalad velük a ló. Azért mégis hihető remélem, ha azt írom, hogy már régen beleunt a szemlélődő közönség ebbe az eseménysorozatba. Talán jó volna, ha Ő is megértené. Tudom persze, hogy mennyire fontos mindenkinek a saját igazsága - viszont abba is bele lehet gondolni, hogy hány ellenkező előjelű igazság az, ami jelen van a történetben. Időnkénti önvizsgálat nem árt! --- Egy leheletnyi bántási szándék nem volt bennem, remélem tudod!


Hozzászóló: bla
(Ideje: 11-18-2005 @ 07:51 pm)

Comment: Kedves Tupir! Ahogy a történtek benned is érzéseket váltanak ki, másban is ez történik. Mindenki másként, más oldalról éli át a dolgokat. Ez senkitől nem vitatható el, mindenkinek joga van a saját érzéseihez, s kialakult véleményéhez. Miután azonban ez nem erőltethető másra, a vélemények egymás mellett léteznek, létezhetnek... Értsd meg ezt kérlek, s vesd el a borús gondolatokat.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 11-18-2005 @ 08:28 pm)

Comment: Ha itt valaki újra és újra felkavarja az iszapot, azok Ti vagytok. És már mindenkinek nagyon elege van ebből. Új tagok, akik semmit sem tudnak ezekről a múltbeli ügyekről látják és nemtetszésüket fejezik ki. Ha még jobban le akarjátok magatokat járatni, a Ti dolgotok, de a Fullextra imidzsét és hangulatát nem áll jogotokban elrontani. Ha nem tudtok békességben meglenni itt és állandó személyeskedések, célzások, bántások nélkül alkotni, mint mindenki más, akkor nincs itt helyetek.


Hozzászóló: magdie
(Ideje: 11-21-2005 @ 09:12 pm)

Comment: Én csak annyit mondhatok ehez, hogy valóban nem kellett volna leírnod az öngyilkosságaidat, mert ha valaki valóban az akar lenni, annak már nincs ideje azt leírni, ha meg nem, hogy merészeli másra kenni saját bűneit. Nem vitatéma? Nem provokáció? Már maga a tett az! Mert nem csak elítélem egy anya öngyilkossági kísérleteit, aki nem gondol a lányára, de még világgá kürtölve másra keni! Én sem provokációból írtam, nem akarom, hogy reagálj rá, de gondold át, hogy ki mit tett, és azt hiszem itt Te követted el a legnagyobb bűnt, a gyermeked ellen. S hogy más irománya és átkozódása miatt veszítetted el Picurit? Gondolkodj! Nem jobb csak mindezt másra kenni? Ha annak a valakinek estek ezután, inkább forduljatok hozzám, mert az a valaki is rettenetesen nagy fájdalmakat élt át, nektek köszönve, és én érte aggódom. Nem tudtam már ezt szó nélkül hagyni, és bocsánat attól a valakitől, aki az a "bűnös" harmadik személy!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds