[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 115
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 116

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
OOSZTOONOOK! jajj! azok a vad,
Ideje:: 11-19-2005 @ 11:08 pm

ooskori - Neandervoolgy-oosembertool oorookloott, koobaltaaval huustklopfolni oosztoonoos vaagyak!...  ha kijoonnek rajtad!

Toorteent pediglen - egy reegi, patianas szaalloda-hotelben, egy (kuuloomben igen rendes, szorgalamas takariitoo-Lady - iigy szoolitja muindenki oot! az a szakaallas, idoosebb uuriember kineezetuu haspook is! - aki szobaajtajaara  kiakasztotta a  "Keeretik (please) NEM zavarni!.. az eloore nyomtatott nagybetuus szooveg alaa, keezzel, filctoollal odaiirta: Meghitt MAGAANYOS ooraamat egyeduul kiivaanom toolteni!"

   amikor  ezt a (ugyebbar  mindenkinek szemet szurna ez!) Miss Takaritoo-Lady meglaatta a kiakasztott taablaat, az edddigi takaritooi moraalja megingoott! (csodaalni nem lehet, a Lady is noo! ees a kiivancsisag hatalmas eroo! - az bizony ingat!)   iigy - elooszor kooruulneezett!  senki nem jart arra, tehaat nagyon oovatosan, halkan  reesnyire  ajtajaat a pacaak szobaajaanak kitaarta, (neki volt minden ajtoohoz univerzaal kulcsa!) csak annyira, hogy beleshetett a koonyhaaba (mert ez egy u.n. "Armhotel" volt, ahol konyhareesz ees fozooedeenyek voltak, kuuloon "noo charge"  azaz nem + money eerte, minden bennfoglaltatott az aarban) ... szooval a Lady, szemesarkaabool laatta a paci nagyon elfooglalt de hanyatesett meglepeteeseeben!... ugyanis hiiaaba leste eloooszoor a szobaaban a kerevetet, ahol egy ruhaaja hiiaanyos azaz puceer! "Hoolgyet" reemeelt laatni! ... ott se ledeer noo! se vad, fergeteges szeretkezzeeesi nyomok  NEM aarulkodtak, semmi ilyesmirool!..  ees hanyat (teenyleg!) azaert esett, mert a  szakaalas,  vad oosztoonszeruusegel, mint Neandervoolgyi  koobaltaas!  egy nagy szeelet marhaat (specifikusan haatszint! a beelszin tuul draaga!)  aztat csapkodta, A KONYHAABAN! mint oosember, koobbaltajaval valaha, ugy 10 ~ 15 ezer eevvel ezelott!  s kozben (a hapsi) uvooltoott  extaazisaaban!:szetverlek, puhaavaa uutlegellek, kisuutlek foorro sercego olajban (kevesebb  koleszterin, mint a zsir! pedig fooroo zsirban sokkal  izletesebb! jobb a kissee szaaraz haatszin, higgyetek nekem!.. dehat ha a szaki feel a szivbajtool! mit lehet tenni ..haat inkaabb szarazon eszi a marhaat!   ez maan az O  privaat dolga!

.. az viszont  koozbotraany lett! hogy a takaritoo-Ladyt uugy kellett felmosni!   szegeeny, haat igy jaar, aki szexre kivaancsi! (s ingik ezeert!) elaajuul mind! aki helyette marhaat leaat!....  plaane uvooltoozve klopfolni!

 



Utoljára változtatva 11-19-2005 @ 11:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-19-2005 @ 11:22 pm)

Comment: Viszont az irásod, nem közbotrány,..de hangosan kuncogtam rajta...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-19-2005 @ 11:26 pm)

Comment: de joo! - hogy legalaabb, Valaki oolvassa!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-19-2005 @ 11:40 pm)

Comment: Van aki homokzsákot bokszol, van aki húst klopfol! :)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-20-2005 @ 12:23 am)

Comment: "Koszi!" vevaacska! en a "husklopfolook" csalaadjaba sorolom MAGAM! a homokzsaakokkal uugy vagyok, mnt Te a sok "eegoo" vel! elmegyek tooluuk (inkaabb!) aludni!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-20-2005 @ 04:08 pm)

Comment: Hali, Szkali, :))))))))))))))))) Ma reggel rántottát sütöttünk, kb. ugyanígy.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-20-2005 @ 07:31 pm)

Comment: jo neked! csizi KOma! de uugyelj mookusodra, szivsen tuurkaalnak ezek szemteskukaaban, feeszkekben tojaas utaan kutatnak. Nehogy hagyd! uss az orrara! a szemtelennek!..Te vagyaz eroosebb! kutya, ne legyeel .. raamehet tojaasod! ees sutheted az egeeszet! itt a Fullon... kuldom! mint hsz-emet! salyat blogomra valasz! alaa! .. szolgaaja


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds