[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 115
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 116

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

önveszélyes jövőtlenség
Ideje:: 11-20-2005 @ 01:49 pm

van úgy, hogy az ember lánya (per pill. spec. én) csak úgy kiborul. no.
mindegy min. tegnap háromkor keltem, mert mind a két munkahelyemre be kellett mennem. a két munka közt elmentem a volt (most már) főiskolámra, be akartam ülni a könyvtárba, mert a könyvek mindig megnyugtatnak, és azon a helyen a könyvtáros csajszi a legjobb fej (szerintem). nem volt ott. beteg.
sebaj, ment úgyis tovább a nap.
ma reggel hatkor keltem (ha nyolc előtt kelek, egész nap fáradt vagyok), a nyugatiból fel kellett érnem a farkasréti térre tízre. a nyugatiban voltam nyolckor, holott, mint később rájöttem elég lett volna egy órával későbbi vonattal indulnom. nem baj.
a munkaadóm nem volt ott. jó, mondjuk háromnegyed tízre értem oda... elszívtam egy cigit. sehol senki. elkezdtem körbejárkálni egy hirdetőoszlopot, mert mit is csinálhatna ilyenkor az ember lánya, ez a legésszerűbb megoldás, nem probléma, ha mindenki hülyének nézi közben, úgyis csak állni fog az elkövetkezendő három órában. aztán még mindig nem jött. elkezdtem énekelgetni, ill. elkezdtem volna, ha tudok fejből egyetlen egy pozitív dalszöveget is, de ami meglepő, hogy még negatívakat se tudok felből az erdő mélyén piros a szamócán (ált. isk. ötödik osztály) és az egy kismalacon (óvoda) kívül.
aztán egy óra múlva még mindig senki sehol, nekem meg nincs a telefonomon pénz, hiába dolgozok két helyen, mint a hülye. (mármint sokat, kevés pénzér')
elindultam visszafelé, a moszkvára, eszembe jutott útközben, talán nyitva lesz a nyitott műhely, hiszen "nyitott", le is szálltam a délinél, de zárva volt. hát, ez az én formám. most már aztán senki és semmi nem állíthatta meg a szép kis depressziós gondolataimat.
szóval, az van, hogy alig múltam húsz, van egy abszolút semmire nem használható képesítésem, mert egy percet se dolgoztam vele, van egy közgazdaságtannal spékelt érettségim, amit vihetek magammal oda, ahova még a királyok is egyedül járnak, sok-sok évig tanultam szépen különböző nyelveket, amikből pontosan a "nem tudok ilyen nyelven" mondat ragadt meg egyedül a fejemben, az egyik munkahelyemen cirka két hete késnek a fizetésemmel, pesten albérlet nincs, ami nekünk kéne (nekem, meg a barátomnak) (mind drága, mint a disznó, és csak jobb esetben nem penészes), vácon talán lesz, de ki tudja, a szüleimnél lakunk egyelőre, onnan meg minél előbb el szeretnénk költözni, mert ahogy a szüleimet ismerem, az utolsó pillanatban fogják mondani, hogy mehetnénk már onnan, pénz az nincs, mert miért is lenne, egy ember van, aki meghallgat olykor, de neki se merek sokszor kinyílni, gyereket akarok, erre láncban szívom a cigarettákat, hát milyen anya lesz belőlem, ha legalább hinnék istenben, vagy bármiben, de nem, örök hitetlen maradok, bejövök a másik munkahelyemre, hát nem játsza le a számítógép a cdmet... ennyi, kész meghalok (vagy már meghaltam, és ez a túlvilág), de amilyen szerencsém van, úgyse.
ja, a főiskolát meg azért hagytam ott, ill. nem mentem többet, mert mit lehet kezdeni egy hinduista (erősen krisnás) diplomával, következőt meg nem akarok, különben is az első figyelmeztetésük az, hogy nem szabad hitetlennek továbbadni a tanításokat.
divat. divatba jöttek az alternatív vallások. a belga nevű zenekarnak mind a három tagja (vagy négy) a buddhista főiskolán végzett. tizenhét éves lányoknak (akik goa partikra járnak) van beavatásuk. mindenki boldog lehet, ha elmond hatszáz szűzmáriát az egyik templomban, de ha megígéri, hogy jól fog viselkedni, elég egy fél is, szöveget meg adnak hozzá nyomtatva.
guaranga!

hát lehet nekem egyáltalán valamilyen jövőm?
na és ilyenkor szokott megszólalni bennem az a kis hang, vagy valahol a fejem fölött, mint most is.
van jövőd, hiszen élsz. vannak választási lehetőségek az életedben, ez tény és való, de sehol nem szúrhatod el, mert a vége úgyis ugyanaz, a lényeg, hogy tanulj belőle, ha tudsz.
de mi lesz, ha egyszer nem hallgatok a saját jó tanácsaimra?


Utoljára változtatva 11-20-2005 @ 02:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-20-2005 @ 05:26 pm)

Comment: Minden jó lesz. Én tudom, nyugi. Szia.


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-20-2005 @ 06:05 pm)

Comment: a reményhal meg utoljára...


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 11-20-2005 @ 06:12 pm)

Comment: Mindig csak a mai napot kell túlélni...mert a holnap biztos happy lesz. ;) Gyógyíthatatlan optimista vagyok de nem bánom. :) Azt mondta valamelyik bölcs, hogy minden napnak megvan a maga gondja és csak azt kell megoldani. Na, így már jobb? :)


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-20-2005 @ 06:30 pm)

Comment: nehéz azt hinni, hogy nem a mai nap fog ismétlődni a végtelenségig...


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 11-20-2005 @ 07:04 pm)

Comment: ...az kizárt! Mert rossz után csak jó jöhet! :)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 11-21-2005 @ 04:04 pm)

Comment: Ismerek valakit, akinek sose fogy le a pénz a kártyájáról. Nincs mobilja. Egy rosszul fizető munkahelye sincs, nemhogy kettő. Szüleinél lakik, de nincs senkije, akivel tervezgethetné, hogy elköltözzenek. Főiskolára nem járt, így nem is hagyhatta ott. Nem jellemző, hogy kiborul, vagy depressziós, mert tudja, hogy sokan élnek nála rosszabb körülmények közt. Hisz Istenben. Ez persze nem kötelező... ha tudsz jobb magyarázatot a világmindenség dolgaira...


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-21-2005 @ 10:41 pm)

Comment: |-) tényleg nem...


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 12-03-2005 @ 04:46 pm)

Comment: Boblogan, sokan élhetnénk az aszkéták életetét, és persze sokan mondhatnánk, hoyg persze, rengetegen vannak nálam rosszabb helyzetben. Az embert az a versenyszellem is mozgatja, életeti, ami mindig ráviszi tekintetét a felette lévő polcra - de nem elégedetlenséggel, hanem tettvággyal. Ez szerintem, általános. Enola,te pedig tanulj dalokat, a zene a lélek balzsama :o) Nem tudok olyan álatalánosan igaz közhelyeket írni, aminek a vége, hogy a manó rúgja meg, majd megoldod, mert csak hazudnék. Biztos lesz valahogy, remélem jobbra fordulnak dolgaid.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds