[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 129
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 129


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
NEM. kell, ám!
Ideje:: 11-20-2005 @ 02:43 pm

Idefigyuzni! HA!  Nem akaródzik!  inkább vakaródzik valaki (kivételek persze vannak!..)

Amint vasárnapi ebédutáni apró büfizéseken túl a megterhelt pocak... lehet egy jó kis sétára erőltetni lustuló testeteket (1-eseknek isteni teste van okos kis gógyija alatt, persze női személyekre gondolok itt, kizárólagosan! - tudom, vannak köztetek ilyenek!  látam mikor ott voltam aug. végén Letenyén... )
  De "A" helyett. hogy erről philozophálnék!  eszembe jut amit  (Magyar Orvosom) hangoztat állandóan, ha kezébe kaparintja  az én isteni testemet! (ne tessék röhincseelni! maradjunk komolynak..kérem!.. megallapításom, az Orvosok isten mellől szalajtottnak képzelik magukat!  - pedig jelen tudós doktorom, Bivalyröcsögéről ronant el, ide!-  még mindig jobb, mint a kanadai orvosok, akik NEM diagnosztizálnak, amit a műszer kiír, annak alapján nyomnak beléd egy-két injekciót vagy kúpot a fenekedbe!  és kész!.. az én orvosdoktorom más! azt vágja pofamba!: A láb - mindig kéznél van!.. és ebben igaza van! ..DE! elfelejti!   nem járunk ugyanabban a cipőben!! ..az ové barna, az enyém piszkos, nem marad tiszta, út-pora nem gyakran lepi be!

  Azonban ratérek a valódi okra... miért született (pont ide s pont vasarnapon (amit régiesen vásár-napnak tituláltak)...mert ez EGYIK benefitje a Full-i létnek (nálunk úgy nevezik "Fringe benefit"  ami szó szerinti fordításban BOJT!   mármint mint bojt a lelógó függönyön! merthogy a lelógónak a bojt adja (néha) a kellemét!...  bojt nélkül nem olyan jó, mint bojtosan!... mindenki tudja! (aki már bojttal játszadozott) ...
  de  hol is tartottam?  jaa! a MIÉRT kérdésénél hagytam abba! mert ilyenkor a Csizi (aki eppen itt, Kanadában. lógatja) mivel vasáranap van, a lógát fuggeszti,  Niagarán (Fals! noot Lake!)cseszi a köveket a vizen.. így vele nem lóghatok együtt!...ugye mindenkinek logikus!..hát e miatt inkább idecsesztem ezt a blogot.. 

  S mivel cseszni lapos kaviccsal szokás! ettől eltérni nem ildomos! - HA! blogomat laposnak találja valaki!.. hát csesszen masikat!.. tőlem EZ tellett!



Utoljára változtatva 11-20-2005 @ 08:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-20-2005 @ 03:03 pm)

Comment: Nem tudtam komoly maradni....vigyorogtam.....


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-20-2005 @ 03:17 pm)

Comment: naa, nee!? igazaan? ,, az joo! (vigyorogn, nevetni! az joo!)..de nem kell! ezt komolyan venni,, en is! neeha vigyorgok! - magamon!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-20-2005 @ 04:13 pm)

Comment: Megérkeztünk, itt vagyok , felébredtem, és klopfoltunk egy kis tojásos rántottát. De a Lady nem kopogott. A többiek elnyűtték magukat shoppingolni, és meg írok pár levelet, meg rendezgetem a fotókat. Rengeteg van. Meg közben felüdülök humorodon. Üdv: cs


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-20-2005 @ 10:34 pm)

Comment: ezen hsz-ed (szamomra!) mint Ilf-Petrov zseniaalis Osztap Bender (torook alattvalo fia) ugyes leelektani alapon vegzett truukje : Laadaaban kuuldjetek narancsot!.. alaiiraas Karamazov Testveerek.." tavirata ment, az "ellenseeg" megzavarodaasat iddeezte eloo ------ Neked tanacsolom, ha! Lady nem kopog! semmi esetre se jatssz senkivel... (ugy eertem) kopogoos roomit! aminek neve itt Dzsinn! (de lehet hogy teevedek dzsin-ek vonatkozaasaaban!).. egyeebkeent ritkaan.. mer hullik a hajam! udv! een nem Karamazov vagyok (ha nem tudnaad!)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-21-2005 @ 08:43 pm)

Comment: Kedves Szkallas! Jó volt olvasni, mosolygára késztetett. Gabi


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-21-2005 @ 09:43 pm)

Comment: Koszonoom Gabi! ugy laatszik Te vagyaz eegyetlen - aki konzekvens loyalitasal eelvezi humomromat!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds