[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 125

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Emlékekbe kapaszkopdva: ELŐRE!!! :)
Ideje:: 11-21-2005 @ 06:27 pm

Amikor úgy néznek rád, hogy ismerik az összes apróbb titkodat; amikor úgy szólnak hozzád, hogy érzed érdekelsz néhány embert; amikor úgy hallgatod a csendet, hogy közben megannyi autó száguld a főúton; amikor úgy nézel az égre, hogy azt rózsaszín felhők borítják; amikor a valóság puszta álom, ahol a képek kisebb mozdulatokban élik ki magukat feléd mégkisebb mosolyokat bányászva elő... Itt, amikor gúnyosan nevetsz az élet csapásain; itt, ahol az emberek igenis tévelygő pásztorok, mikoris terelve téged, megmutatják: őket is terelni kell!!!

Ülsz az ablakban, nézel kifelé, látod a havazó tájat... te csak a közelmúlt kacagó nyarának a sugarait véled felfedezni az el-elmúló sárga levelekben, melyeket szép lassan ellep a hó. Időről időre, napról napra, egyre sűrűbb köd száll az emlékekre, lassan senki sem fog emlékezni. Előled is tovatűnnek a szép pillanatok milliárdjai, ahogy egy dalban elvész az első hang határozott kezdése, miután már felhangzott a záróakkord. A gitár is hever a sarokban, lepni kezdi a por... ha egyszer a kezébe venné valaki és a monoton egyek egyikére lendületesen kezdetét vehetné ugyanaz a dal, amely egyszer már lement nagyon régen. Nincs szükség portörlőre, csak le kell hunyni a szemet és a zárt sötétségben újraálmodni a szépet, a jót, a visszahozhatatlant és újra elkezdeni élni, lélegezni úgy, ahogy azt a valóságban sose tennénk... Néha még levegőt venni is nehéz, mert nem látunk át a függönyön; nem látjuk ugyanazt az álmot, amit már mi is megálmodtunk, egyszerűen nem hisszük, hogy ugyanonnan jöttünk és hogy ugyanoda tartunk. Nem hiszed el, hogy én is emberből vagyok, hogy ugyanaz az anyag képez, mint téged és hogy egyek lennének az álmaink. Követnélek, de még nehezen megy az akadályfutás; követnél, de nem hiszed, hogy egy a célunk....



Utoljára változtatva 11-21-2005 @ 06:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds