[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 131
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 131


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005. november 19. -indulas hawaii-ra
Ideje:: 11-23-2005 @ 08:42 am

Indulas hawaiira. nem tehetek lakatot a taskamra...akkor inkabb cipelem magammal a gepen kezipoggyasznak. reggeli SFban Cable Car nevu etteremben igazi amerikai palat reggeliztem, juharsziruppal nyakon ontve. aszongyak ennem kell, mert elfogyok, en viszont betegesen felek, hogy elhizom itt.

--

nem tudom hol a kamera. igy nem tudok fotozni. talan jobb is, igy nem kattogtatok allandoan. egyelore a san franciscoi repteren varunk. 10 perc a boarding time-ig. jo nagy a repter. airtrainnel jutottunk el a terminalig, ahogy frankfurtban, vagy new yorkban is. vegul megis egyutt jovunk vissza, sikerult elintezni. persze nem gaz. lesz meg idom egyedul csavarogni :)

--

na mar a gepen ulok, nem ablak mellett. atengedtem a helyet a kislanynak. Anyu Neked uzenem: mire hazaerek nem is fogsz ramismerni!! mar most turelmesebb vagyok, mint voltam. persze... az is lehet, hogy egy ev alatt kiidegelnek a gyerekek, es remegve terek vissza. eredetileg nekem kulon helyet foglaltak 20 sorral elorebb, de laura mindenkepp cserelni akart velem szeket. alan az elobb elejtett egy mondatot: a gyerekek miatt! ajjaj...milyen ut var ram?!?! oveket bekapcsolni!!! de elobb besuvasztok a taskamba egy ujabb "for your safety" cardot a Z tesojanak!

--

nem felejtettem el megveregetni a repulo oldalat beszallaskor! "gyerunk Pici gyerunk"! epp emelkedunk. az egyik legjobb dolog a vilagon amikor felszallsz egy repulovel. verseng az egykerekezessel. siman. itt egy csoppet tobb erot erzel :) brutalis. imadom. plane az alattam levo oceant (mert azert egy keveset kilatok am:))

--

meg 3.5 ora!! aaargh. szetunom a fejem. probaltam aludni, de a repulokon ez az egyetlen dolog, amivel total foloslegesen probalkozol, uccse sikerul. olvasni, filmet nezni, inni, enni, szexelni-cigizni a wcben lehet, de aludni AZT NEM! valami legorveny lehet...nagyon dobal a gep. es persze hideg van. mint minden repulon.

--

MEGHALOK!! mar faj a hasam a nevetestol. olvasok egy konyvet. aki teheti olvassa el : Ephrain Kishont.Kishont Ferenc. A tengeribeteg balna. ha az egeszet nem is, a 131-135ig terjedo oldalakat mindenkepp!!!! bar lehet nekem azert tetszik annyira, mert patkanyt juttatja eszembe, aki baromira nem hianyzik :)

--

asszta jo sokat irok ma (es nem is az egeszet viszem fel blogba, amit papirra vetek - a szerk). mikor meglattam a helyet majdnem elsirtam magam. ez egy 7*os szalloda. vagy tobb. suitban lakunk..ket osszenyithato szoba, kulon-kulon furdovel, erkellyel,konyhaval, mikroval. van mosogep, tuzhely, mosogatogep, huto, vasalodeszka,TV, video, DVD, internetcsatlakozas, minden lof*sz. ha tudnatok hol irom ezeket a sorokat valoszinu inditanatok a raketaveto repuloket, de nem pearl harbour ellen. a celpont KoOlina lenne, azon belul a fejem egy melegvizes jakuzzi mellett. a labam persze benne log. nagynehezen feltapaszkodtam Lawa Flow koktelom mellol es atslattyogtam ide figyelni a csajokat.apropo: lawa flow. amikor rendeltem a pincer ramnezett es megkerdezte: virgin? (szuz? -alkoholmentes-a szerk.). en elkezdtem rohogni, vegul alan valaszolt, hogy o mar 23 eves es o is elkezdett nevetni :) :) ha felnezek papiromrol latom, ahogy a palmafak kozott a Nap mar nyugovora szeretne terni. a hatterben hawaii-i (?) zene szol. nagyon nehezen hittem el, hogy itt vagyok. vagy meg mindig nem... az ocean kellemesen lagyan simogatta a talpamat, nem lehet nem imadni.

--

kozben este lett. elmentem vasarolni alannal. kb 3 hetre elegendo kajat vettunk. az elelmiszeruzlet tele van melyfagyasztott pulykaval, kozeledik a halaadas. a kasszanal 2-3 ember segit pakolni a szatyrokat. vicces. ulok az erkelyen. kellemes ido van. a palmafak levelei sustorognak, ahogy a szel ringatja oket, az oceant nem latom, mert sotet van, de hallom a Viz zugasat es ahogy a Hullamok nekicsapodnak a partnak. alattam elo jazz zene szol. a medencek korul faklyak egnek. az egen ragyognak a csillagok. mi lehet ennel csodalatosabb?? en tudom a valaszt....

most nem idevag, de eskuszom valaki magikus cigit sziv. alattam, vagy nem tudom hol, de tutifix!!!!! 



Utoljára változtatva 12-02-2005 @ 06:11 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 11-23-2005 @ 04:09 pm)

Comment: Itt meg nagy bamba szürkület van már négykor! Most mi van? Te ott nyaralsz? Ne szórakozz már! üdv fTJ


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-23-2005 @ 09:17 pm)

Comment: és mi az , ami csodálatosabb??? (Z) Ja és köszi a safety cardot a tesóm nevében! :)


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-28-2005 @ 04:03 pm)

Comment: Nekem van egy tippem, hogy mire gondolsz!!! :) !!! Azért kiváncsi vagyok, hogy jól gondolom-e. Szeki


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds