[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 106
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 106


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 20
Ideje:: 11-23-2005 @ 08:56 am

valami iszonyat jol aludtam. az ocean hangjara aludtam el, es az ebresztett reggel. a szervezetem az otthoni ido szerint ebredt, ami itt 6ora volt. de legalabb hamar le tudtunk menni a strandra. a seggem jelentem alasan mar most vilagit, pedig meg delutan 3 sincs. nem panaszkodom, de azert nem teljes ez a nyaralas. mivel fizetnek, au pairkedem, ami annyit tesz, hogy tobbszor olyan dolgokat kell jatszanom a medenceben, amihez semmi kedvem, es inkabb napoznek, vagy usznek az oceanban. szal a csaladommal/baratokkal karoltve is el kell ide jonnom, mert az lenne am az igazi nyaralas!!!

beusztam a sziklakhoz egy uszoszemuveggel. gyonyoru tiszta a viz. lattam rengeteg halat - mindenfele fajtat. a teknosoket meg nem fedeztem fel, majd talan legkozelebb. miutan a gyerekek meguntak a 7 medencet feljottek a szobaba es en vegre egyedul lemehettem a partot! fekudtem a nedves homokban es elveztem, ahogy a viz ringatja mar barnulo testem :) persze mindenem telelett homokkal, de ki nem szarja le??

a tavolban nem latok semmi mast csak egy sotetkek es egy vilagoskek rengeteget. az elobbi az Ocean, az utobbi az Eg. meseszep.

hamarosan indulunk a varosba. megnezem veluk a harry potter negyedik reszet. majd igyekszem semmit mondani rola kedvenc Zolim kifejezett keresere! :)

--

kicsit kiakaszto, hogy a mozigepeszek hobbija masok megfagyasztasa. valahogy ereztem, hogy vinnem kene magammal a pulcsiba. nadenehogymaa hawaiion pulcsival rohangasszak? szet is fagytam a moziteremben es baromira nem fogta a kezem a szerencse, mert buzi hosszu volt a film. de csak vege lett. ki a melegbe. vacsi egy japan etteremben - be a hidegbe (itt mindenhol legkondi van). mar varom a tudogyuszi jeleit. a kohoges stimmel (vagy az meg nem tudogyula?) Ocean Saladot rendeltem. aszittem tengeri herkentyuk. de helyette valami zold tengeri moszat. mindenesetre finom volt. szortam ra jo sok japan chilit :) aztan ki a melegbe. majd be a kocsiba. persze alannak legkondi kell - ismet hideg. ezek az amcsik imadjak a hideget. az uditospoharat alapbol telenyomjak jeggel, es csak utana jon ra a lotty. szornyu.

nagyon kimeritett ez a nap. joccakat.



Utoljára változtatva 11-23-2005 @ 08:56 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-23-2005 @ 09:23 pm)

Comment: Hajjjj, itt meg atom hideg van, ja hétfőn megyek a kocsiért!! :)) találd ki ki vagyok:) Mit akarok, ha írsz valakinek személyesen, az új bejegyzéshez írd, mert sokan így pl. én is főleg azt olvassuk :) Amúgy nem tom ki hogy van vele, de nekem tök hiányzol!!!


Hozzászóló: basi
(Ideje: 12-05-2005 @ 09:26 am)

Comment: Ezek az amcsik képesek, még a WC-be is légkondit rakni! Nem is értem, hogy bírják ki azt a száraz levegőt sokáig.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds