[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 139
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 139


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 21.
Ideje:: 11-23-2005 @ 09:25 am

annyira jo nem volt az ejszakam. rachy atmaszott az en agyamba ejjel. ez a lany egy ejjeli rugdalogep. ha 20* nem rugott hatba,akkor 1* sem (de csak hatra tamad!)

reggel atmentem a csajokkal a szomszed szallodaba. huh mennyivel jobb volt ott. kisebb a medences resz es nem tudnak eltunni a szemem elol. kesobb lementunk a partra. ott is elvoltak magukban. jeah. kedvemre napozhattam. otthon esik a ho. en meg a golyobis masik felem csokoladebarnara sulok...kesobb a szulok is csatlakoztak hozzank. ok megebedeltek, en megittam szokasos lawa flow koktelomat es megirtam a kepeslapokat kedves hazamba. mindezutan visszajottunk szallodankba. alannal meg ellazultunk a medence mellett. en lementem a partra is, miutan o felment a szobaba. vegigsetaltam a homokos parton.megalltam. csak neztem a vizet es elveztem a kisodort viz erinteset. egesz allo nap el tudnam viselni. annyira el tudok kepzelni itt par hetet az IGAZI csaladommal es barataimmal. AKKOR lenne ez igazi paradicsom. igy csak zold (na nem amit este ereztem):) hamarosan fel kellett mennem nekem is a szobaba. mikulas megerkezett a delutan 3as vonattal -a csajok ertik ezt!-.

ELSETALTAM MA A HAZASSAGKOTO TEREM/TEMPLOM/PALOTA ELOTT. NA itt HAJLANDO VAGYOK TEMPLOMI ESKUVOT TARTANI, MASHOL NEM :) /capslock ki/

--

Haha. vettem egy kokuszdio melltartot. nagyon baba. persze nem fogom akarmikor akarhol akarki elott felvenni :) :)

--

ez a hely maga a tokely...vagy valami olyasmi. egy hely, ahol a szamomra ertekes elemek megtalalhatoak. ha kivanhatnek egyet, az lenne, hogy mindenkit, aki fontos nekem (azok tudjak kik) betuszkolnek egy repulogepbe, es meg nem allna honoluluig es itt elnenk egyutt.

nemreg lementem kondizni. tekertem meg erositettem. amikor vegeztem lementem a partra esti furdozesre. egyedul voltam, az eso mindenkit elriasztott. uszkaltam, majd a hatamra fordultam. a sos viz a felszinen tartott, nem hagyott lesullyedni. csak lebegtem, az esocseppek csiklandoztak arcomat. mosolyogtam. jol ereztem magam. az Egbol edes viz hullott, az Ocean sos hullamokat vert ram. nem tudom mennyi idot toltottem el igy, de amikor kimentem a ruhaim csurom vizesek voltak. valahogy nem erdekelt. faztam. beleultem a melegvizes jakuzziba. ismet lebeges. csodas.

--

egy elsoosztalyu etteremben vacsoraztunk, nem lattam kiirva, de tuti, mert  brigadok szolgaltak ki a vendegeket es madareledel mennyisegu kaja volt. nekem epp eleg. valamint... a tiger shrimp salatamban osszvissz 3darab rak volt. vicces. de ez az elso osztaly. elkepzeltem, hogy itt dolgozom. vagy valamelyik szallodaban. hmmm...elkepzelhetetlen? nem hinnem. amiota itt vagyok amerikaban, plane hawaii-on ugy erzem semmi sem lehetetlen. oke, minimalis szerencse kell hozza (en esetemben, hogy epp ehhez a csaladhoz kerultem), de amugy rajtad all, hogy belefogsz es megcsinalod. lehetoseg az elindulashoz mindig van. csak meg kell talalni. aki azt mondja nincs, annak ugysem hiszem el a zagyva kifogasait. merjel!!! ennyi. es ne irigykedj masra, mert Neked is sikerulhet. barmi.

mar lezuhanyoztam, de meg mindig erzem az ocean sos izet a boromon. :)

annyira beszelnek az otthoniakkal....hianyoznak.



Utoljára változtatva 11-23-2005 @ 09:25 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-23-2005 @ 09:49 pm)

Comment: a fiúk is értik.... :) (Z)


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-28-2005 @ 04:14 pm)

Comment: Hidd el Te is hiányzol és mi is szívesen beszélnénk veled. Pláne mivel már olyan régen nem beszéltünk. P. Szeki


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds