[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 121
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 121


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Victoria Scarborough napló bejegyzései (9)
Ideje:: 11-25-2005 @ 12:39 am

9.lap

Félek a sötétben, már kis korom óta nagyon félek. Az erdő titokzatos hangjai, árnyai még nagyobb félelemmel töltöttek el. Minden egyes hang, mozdulat vagy árnyék hatására szorosabbra vettem a gyeplőt.
Útközben Istenhez imádkoztam és a lovamnak ígértem minden földi jót, ha bírja az utat Velencéig.

Messziről már láttam az erdei út végét, a tisztás elejét, ami a szabadulás reményét hordozta számomra.
Igen, ha addig elérek nem lesz baj. Próbáltam kutatni az emlékezetemben, hogy mennyi lehet még hátra .
Talán egy domb, kettő, vagy egy hosszabb-rövidebb szakasz az erdő mentén?…nem emlékeztem pontosan.

Fáztam. Ruhámat átjárta a fagyos éjjeli pára, köpenyemet fák ágai tépték, testem izzadságomban fürdött.
Féltem, még mindig nagyon féltem.

Száz méterre előttem az út kétfelé ágazott, lelassítottam és próbáltam eldönteni merre menjek. Hiába gondolkodtam, nem emlékeztem erre a helyre. Utazásiam során mindig társasággal, nevető, szórakozó emberekkel jártam erre. Olyankor nem figyeli senki, hogy merre jár.

Találomra elindultam jobbra, bízva, hogy a helyes irányba tartok.
Lassan léptettem lovamat előre, halkan szinte lopózva haladtunk a fák között.
Ágakat hajtottam félre, hunyorogva kerestem az út végét. A Hold ezüst félhomálya elkísért az utamon, megkönnyítve tájékozódásomat az erdő közepén.

Már kiértem a tisztásra, amikor reccsenést hallottam a közeli fák mögül. Lélegzet visszafojtva fülleltem.
„Istenem!- remélem nem Robert talált rám, vagy ami még rosszabb útonállók csoportja veti rám magát.”
Minden félelmem ellenére a fák közül egyszer csak egy fekete alak bontakozott ki és felém tartott.
Egyenes határozott léptekkel haladt. Nem volt egyedül, kesztyűs kezének felemelésére két árny mozdult meg a fák között. Füttyszó hallatszott. Akkor már tudtam, hogy mindennek vége, itt valamin történni fog.
Remegő térddel tartottam magam a ló hátán, amíg mellém ért a köpenyes alak.

Amikor a holdfényben megpillantottam az arcát, elsápadtam.
„Ejnye, Victoria, hová siet ezen a sötét éjszakán, egyedül …elkísérhetem, asszonyom?
Robert gróf mosolygott rám köpenyének csuklyája alól.



Utoljára változtatva 12-29-2006 @ 12:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-25-2005 @ 02:28 am)

Comment: Ooszinteen szolva, vidamabb valamire szaamitottam, ez - gynyoruu kiaalitasu remek munka! de tuul rejtelmes, selytelmes nehezen emeeesztem meg.. szoval elismereesem mellet.. ez amket tartalmi vonarkozasban koozolhetek...


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 11-25-2005 @ 05:45 pm)

Comment: Kedves szkallas! kell egy kis sejtelmesség :-)) de most kitaláltam egy nagyon jó kis csavart a történetbe,remélem tetszeni fog :-)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-25-2005 @ 11:00 pm)

Comment: Örvendek a folytatásnak.Jó lett nagyon....várom a folyt.köv. epizódot.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-26-2005 @ 07:50 pm)

Comment: Nem voltam pár napig csak ritkán, és máris lemaradtam...No befogom pótolni, mert így nem értem.....:))))) De jónak ígérkezik...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds