[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 66


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

2005 november 24
Ideje:: 11-25-2005 @ 10:39 am

mar csutortok van. egesz gyorsan megy az ido. nem rohan, de azert haladnak a napok. ma van ha'laadas. mar sul a pulyka. jo nagy. amugy olyan a nap, mint a tobbi. punnyados, furdozos, kevesbe napozos, mert ismet felhosebb az eg az altalam megengedettebbnel :) :(

tulajdonkeppen a tokom kivan. ebed utan mindenki ledolt "kumni". mondom lauranak, hogy en a parton fogok kumni. OK. rachy nem meghallotta tervem, es nem lejott velem!!? persze, hogy nem tudok nyugiban pihenni. baszta az agyam, hogy merre van. mire megtalalom, latom, hogy hozzacsapodott egy csaladhoz, es mar chipset es jegkasat eszik. csodas. csak igy tovabb. 3 kislany, elvalt jokepu apjuk, meg a nagymama. az "apa" masodik mondata majdnem megolt: "nagyon aranyos a kislanyod" :-o :-o :-o (ha legalabb testvert mondott volna.....)

az elobb bazi nagy zuhe volt. de meg nagyobb volt mindezt a melegvizes jakuzziban fetrengve erezni. persze az eso hamar elallt, ahogy ez itt lenni szokott.

a torolkozo osztogato gyereknek tetszik az akcentusom. ez jo! ennek orulok! ezek szerint meg van magyar akcentusom :) :)

a halaadasnapi ebed boseges volt, de egeszseges. pulyka, kukorica, mandulas zoldbab (nem az, de engem arra emlekeztet), edes burgonya (eloszor azt hittem sult tok, mert olyan ize volt, am csodalkoztam, hogy megis izlik, aztan felvilagositottak, hogy az krumpli! ), krumplipure, cranberry-mazsolas pulykatoltelek, frissen sult vajas buci, cranberries zsele szeru finom trutyi. asszem ennyi. ja nem! feher bor melle! :) a filmekben nagyobb szam a halaadas. aztan lehet csak mert most hawaiion ert az unnep, azert ilyen snassz. miutan a gyerekek vegeztek az ebeddel, bevonultak tv-t nezni. a felnottek meg szepen befejeztek egyutt... ez eleg fura nekem. mi altalaban mindig megvarjuk egymast az asztalnal a kajaval. meg itt neha olvas az anya kaja kozben, van hogy en mar befejeztem, mire o olvasas utan belefog. milyen mar??

amugy itt szinte minden kozos etkezes elott imadkozik a csalad. persze en is csatlakoztam hozzajuk... megfogjuk egymas kezet es elmondjuk a mondokat. maig nem sikerult teljesen megtanulnom, de valahogy igy szol: come lord jesus be our guest and let these gifts be blessed. magyarul: gyere jezus pajti es aldd meg ezt a sok kajat. amen. zaba.  hat.. nem gondoltam volna, hogy en valaha is fogok imadkozni kaja elott. igaz..reszemrol nem is komoly. csak nem akartam bonyodalmat okozni :) nagyon kedves dolog. nagyon is. az.

--

ahhh, lehetetlen kihagyni az esti furdozest. miutan lemegy a nap szuksegem van 1-1,5 orara egyedul, a gyerekek nelkul. ilyenkor kondizom fel orat, gozkamra, majd irany a part. ledobom a ruhaimat es a papucsomat a homokba, es belerohanok a vizbe. ma gyonyoru csillagos az Eg.

--

lejottem rachyvel es ujdonsult 3 baratnojevel a medencekhez. az erdelyi folsomben vagyok es mindenkinek baromira tetszik :)(egyedul lauranak volt vele baja, nem igazan ertettem, mert elpoenkodta, de talan a dekoltazs lehet a mumus..:)) egy palmafa alatt fekszem egy nyugagyban. epp idesut egy lampa. en mar kifurodtem magam mara. koytvaszattam magamnak egy lawa flowt alannel, es azt iszogatva fogok olvasgatni, amig a kislany ki nem ussza magat. sajna a konyv angol, mert kiolvastam a magyart :( majd kuldhetnetek parat ki nekem :)

kedves barataim! legkozelebbi fuzfoi nyaralasunk alatt vegig lawa flowt fogunk inni! igerem. csak az jobb lesz, mert ott a pina~ coladat (ami a lawa alapja) en fogom kesziteni, nem pedog PCmixet hasznalok, es abbol turmoxolom ossze a jo kis koktelt.  



Utoljára változtatva 11-25-2005 @ 10:39 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Menyuska
(Ideje: 11-26-2005 @ 07:01 am)

Comment: Hej, ha én is köztetek lehetnék! Gondolj az itthon fagyoskodókra is és küldjél meleget!


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-27-2005 @ 06:32 pm)

Comment: de azért tiszta jó, hogy már hálaadásban is részt vettél! És én azt hallottam, hogy az amcsiknak csak azért van bazi nagy sütőjük, hogy a hálaadásnapi pulyka beleférjen! :)))


Hozzászóló: wikkit
(Ideje: 11-28-2005 @ 04:29 pm)

Comment: Vigyázz mit ígérsz mert a szavadon fogunk. :) Örülök, hogy ennyire király helyre kerültél! Vigyázz magadra Hawaiin is!!!


Hozzászóló: basi
(Ideje: 12-05-2005 @ 10:06 am)

Comment: Végre valaki tud majd koktélt készíteni! Jejejeeee.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds