[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 106
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 106


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Canada belülről.
Ideje:: 11-27-2005 @ 06:10 pm

Sziasztok, immár második hetemet nyövöm nélkületek, mit mondjak nagyon jól vagyok. Tegnap történt, mintha apámat láttam volna, csak szemüvege volt. A hotelben történt a lift előtt.

-Hát te hova mész?

-Megyek le az utcára cigizni.

- Ejnye, hát ott nagyon hideg van.

-Jó, jó, de otthon nem szoktam, mert Sheila nem nagyon szereti.

-Gyere be, a fürdőszobámban van elszívó, és az a füstöt is elszívja, minek mennél le nyolcemeletet, mikor itt vagyunk.

-Na oké, menjünk.

Így ismerkedtem meg Steven-el, itt a nyolcadik emeleten. Jó időben jár már, hatvanhatban költözött át angliából, és lehetett tőle kérdezni. Aranyos egy ember. Elmondta, hogy van egy háza a Huron tónál, és egy Floridában. Szerencsére a vihar nem tett kárt benne, ennek most örüljünk. Bementünk a fürdőszobába, és rágyújtottunk. Tulajdonképpen, ahol én lakom, az nem szálloda, hanem egy panelszerű ház, és lehet bérelni, venni öröklakást, és ez úgy van. Csekély százhatvanezer dolárrért én is vehetek egyet. Kicsit gondolkodtam, -és a garázsban jár vele egy autónyi hely? Igen. Akkor sem  vettem. Steven mindent elmagyarázott. Nagyon büszke voltam magamra hogy mindent értek, és tudok vele beszélgetni. Meghívott a lakásába. Ott is voltam, beszélgettünk, minden nagyon szuper volt, mert Sheilának tudtam köszönni, és ez jó belépő volt. Láttam az összes fényképet a családról, a nyaralókról, és az unokákról. Azóta mailozunk rendszeresen, mivel körülbelül tíz méterre van a lakása tőlem, hát ezért. Nem érti, hogyan lehet élni szárítógép nélkül. Mit csinálunk télen, hogy szárítunk ruhákat? Én sem tudom, ezt nálunk anya tudja, az igazat megvallva eddig eszembe sem jutott. Steven csak hümmögött.

A lakásuk. Nem hiszed el, pont olyan, mint egy szállodai szoba. Ragyog a tisztaságtól, alig vannak bútorok, és a ruhák a gardrobban vannak, nem szétszórva. Kérdeztem is, miért nincs a konyha teleszórva hagymahéjakkal, miért nincs mostalan, miért nincsenek faforgácsok és papírzsebkendő darabok a földön, mert ezek nélkül mi nem is tudnánk élni. Van neki egy kicsike íróasztala, és azon van egy laptop, ez a barkácsműhely. Mert ő internetezik. Minden kocka alakú, minden világos, mindenütt padlószőnyeg van, és minden tiszta. Mondhatnám, ragyog. Meg kell ezt tanuljam, mondtam magamban, és figyeltem. Itt minden egyszerű. Senkit nem érdekel, hogy a másik háza milyen, nem akar szebbet, mindenki csak meleget akar ha hazamegy, és pihenni. Ezért a házak egyformák, kerítés nincs. Mindenki köszön, mindenki mosolyog, mindenki elégedett. Sok a technika, szárítógép, autók, és más csalafintaságok, a lényeg, az idődet te irányítsd. Ezen kívül szinte semmi nem számít. Ez itt ilyen.

Azóta Steven hozzám jár cigizni, persze az indiánoktól veszi, mert azok nagyon olcsón tudják adni. Az indiánok ugyanis itt nem fizetnek adót. Semmilyet. Az indiánok rendelkeznek egy kártyával, és ez mentesíti őket minden, az összes létező adó fizetésétől. Ez nem csak fizetésből való levonást jelent, hanem a boltban is cirka harminc százalékkal kevesebbet fizetnek mint bárki. Ezt teszi a lelkiismeret, ha már így történt, visszacsinálni nem tudjuk én örülök neki hogy így van. Szóval így beszélgetek én Sheilával, és Stevennel, mert engem szeretnek. Nagyon büszke vagyok a nyelvtudásomra, mindent értek. Steven ugyanis Pécsváradon született.

 



Utoljára változtatva 11-28-2005 @ 01:22 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-27-2005 @ 06:28 pm)

Comment: Érdekes ez az egész utazásod.. Olyan jól beavatsz minket, mintha ott lennénk valahol, mi is a szomszédba veled, vagy inkább mintha te sem lennél messze innen. Azért, nagyon nagy dolog az internet, ilyenkor minden hátrányát elfelejtek és csak örülni tudok, hogy van... Továbbra is érezd nagyon jól magad. Szeretettel Anna ..:)))))


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-27-2005 @ 06:42 pm)

Comment: Egyetértek. Viszont ! :))


Hozzászóló: samway
(Ideje: 11-27-2005 @ 07:08 pm)

Comment: Csizikém érezd jól magad és ne cigizz sokat :))) üdv-sam


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 11-27-2005 @ 08:09 pm)

Comment: Hm... Pécsváradon született és nem tud magyarul? Érezd jól magad és nyugtasd meg őket, hogy szárítógép nélkül is élvezzük az életet...ezt a rongyos régit! ;)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-27-2005 @ 10:54 pm)

Comment: Hello - Csizi Koma! oorulok, hogy jool eerzed magad! csak Neked, itt irok hsz-keent kuloomben nem hsz-elek senki alaa, alapoasan megjaartam a hsz-ekkel.. pusztaan azeert, hogy ne vesziitsuunk kapcsolatot, megszegem magam tilalmaat... emleekezz! Szombaton meglaatogatlak, talaan Steve-el is talaakozom, ha Naalad cigizik eeppen!? - vaarj a buszveegaallomaason, joo?...tovaabbi minden joot.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-27-2005 @ 11:20 pm)

Comment: Szia Csizi! Érdekes volt, amit az indiánokról írtál. Én is örülök, hogy ilyesmit okozott a lelkiismeretfudalás az amerikaiaknál! Ölellek innen a távoli szárító nélküli világból! ;)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-28-2005 @ 01:21 am)

Comment: Oké, keveset szívok, :)) kedves Szkallas, mi az hogy nem akarsz írsogálni, nekem nagyon is tetszenek hozzászólásaid. Ízes , humosros , ötletes minden megnyilvánulásod, a többit meg felejtsd el. Szerintem más is van, akinek tetszik. Üdv. Mindenkinek, köszi a honvágy eliminálásban való részvételeteket. :))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-28-2005 @ 07:19 am)

Comment: Sokat kell még tanulnunk felfogásban tőlük, azt hiszem, bár lehet, hogy a magyar alapban irigynek született, és különben is, dögöljön meg a szomszéd tehene is. Örülök pécsváradi Steve-Istvánodnak, no meg hogy you speak surely perfect in English. Szárító nélkül meg simán lehet élni, legalábbis eddig egész jól megvoltunk itthon :). Pussz, pótod.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 11-28-2005 @ 08:19 am)

Comment: Szia Koma! Csak nem magyarul beszélgettek Steven-nel? Mert ez a Pcsvárad úgy hangzott... Érezd jól magad továbbra is! bla


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-28-2005 @ 10:08 am)

Comment: Ne haragudjon meg senki rám, de én nem akarok kocka házban kocka bútorok között élni, kockára megtervezett élettel...és nem az motivál, hogy a szomszéd pázsitja zöldebb. Talán az elégedett mosoly az, ami néha hiányzik. Látom csizi, honvágyad támadt földre dobott zoknit keresve. Számomra egyértelmű, hogy milyen nyelven beszélgettek.


Hozzászóló: mucika
(Ideje: 11-28-2005 @ 11:32 am)

Comment: Szia! Mindig szivesen olvasom beszámolóidat,mert olyan szinesek és érdekesek. Olyan mintha kicsit én is ott lennék. Köszönöm és további sok- sok kellemeset!: Edit


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-28-2005 @ 01:19 pm)

Comment: Na jól van, hát olyan nagy baj az, hogy tud magyarul? Elvégre Magyar ! :)))))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 11-28-2005 @ 02:30 pm)

Comment: Látom, jó sorod van! :)) Pécsvárad itt van egy ugrásra, rendszeresen járok oda. Kicsi a világ? :)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 11-29-2005 @ 05:20 pm)

Comment: Szia Csizi! Örülök, hogy jól telnek a "fárasztó" napjaid. Végig azt hittem, hogy hu meg ha, te milyen perfekt lehetsz angolból... Hát jó kis átvágás. HIHI. Ja, egyébként szárítógépet ne akarj, nekem van a mosógépben, de egy istencsapása. Még a bugyikat is vasalhatod utána. Érezd jól magad, írj nekünk sokat. Puszi :Andi


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-29-2005 @ 11:27 pm)

Comment: Nagyon élveztem a beszámolódat :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds