[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 136
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 136


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Folytatva
Ideje:: 11-28-2005 @ 06:18 pm

A legújabb eset. Éppen most történt.
Miután elküldtem az előző írást, kimentem a konyhába, és a pulton megláttam egy kést. Amit még sosem láttam. Tegnapelőtt a középső fiam, aki imád szakácskodni, és nagyon jókat főz, kapott a barátnőjétől valami szuper, nagyo éles, márkás kést. Előttem adta át, én is kipróbálgattam, tényleg nagyon jó kés. Másnap azzal szeleteltem a húst, amikor ebédet készítettem. A kés nyele fekete, rajta ezüst csík, és ahol a kés csatlakozik a nyélhez, ott is ezüst színű valami. Amit ma a konyhapulton láttam, most 5 perce, az egy ugyanolyan kés, csak éppen ott, ahol szerintem ezüst volt, nos ott narancssárga. Fiam állította, ez az a kés, és soha nem ezüst volt, mindig narancssárga.
De a fogkefémmel is jártam már úgy, hogy egyik reggel döbbenten nézegettem, mert egészen más volt, mint amire emlékeztem. Vagy a munkahelyemen a lábtörlő. Egyszercsak egészen más mintájú volt, mint amire emlékeztem. Mikor megjegyeztem, de szép új lábtörlőnk van, értetlenül néztek rám a többiek, mondván, hónapok óta ebbe törlöm a lábam!

A régebbi eseményekkel kapcsolatban még annyi a hozzáfűznivalóm, hogy lehetne rájuk az a magyarázat, hogy számomra valami miatt különös jelentőségük volt, azért emlékszem rájuk jól, míg a környezetemben élők számára ugyanez az esemény nem bírt semmilyen jelentőséggel. Ez így teljesen érthetővé tenné a dolgot, ha nem azt a választ kapnám tőlük, hogy soha nem volt ilyesmi, hanem mondjuk azt a választ kapnám, hogy ők nem emlékeznek erre, vagy arra, mert ugye az azért másként hangzik.

Most jelezte a gépem, hogy kaptam egy privát üzenetet. GYanítom, ezzel kapcsolatos, menten el is olvasom, hátha okosabb leszek tőle!



Utoljára változtatva 11-28-2005 @ 06:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-28-2005 @ 08:49 pm)

Comment: Úgy látom a múlt béli dolgokban egyetértünk, külön, külön hasonlóan gondolkodtunk róla. A kée és a lábtörlő stb, szerintem csak szórakozottságra vall. Felületesen figyelted meg a dolgokat, most meg megnézted jobban....:))))))


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 11-28-2005 @ 09:44 pm)

Comment: Szia Angyali! Igen, az még remdben van. Mármint a múltbéli dolgok. De nem hiszem, hogy a lábtörlőt felületesen figyeltem volna meg. Régebben 3 kismalac volt rajta, "akiknek" minden nap köszöntem, amikor átgyalogoltam a lábtörlőn, és mindig gondosan kikerültem őket. Aztán egyik reggel nem ők voltak ott, hanem egy vízből kiugró delfin. És ezek a lábtörlők amolyan belső lábtörlők, a folyosón vannak, vagyis nem azok fekete gumi, vagy jellegtelen színű kenderkóc - vagy micsoda - anyagú holmik, hanem élénk színekben pompázó, nagy, kb. 1 négyzetméteres valamik, olyanok, mint egy-egy kisebb szőnyeg. Tehát nem valamiféle kockás, vagy csíkos minta, ami fölött átsiklik az ember szeme. A kés is határozottan ezüst díszítésű volt tegnap, ma pedig narancssárga. Két egymástól meglehetősen elütő szín. Persze, az lehet, hogy tegnapelőtt és tegnap egyszerűen a kést, mint olyat, láttam, egy fiktív kést, ill. a kést, mint olyat, és nem konkrétan ezt a kést. Vagyis csak egyszerűen tudomásul vettem, hogy kés, és mivel az otthon lévő késgarnitúra ezüst színű díszítéssel van ellátva, magamban azonosítottam az ismert késekkel. Ma pedig, ahogy egyedül ott hevert a pulton, feltűnt, hogy ez egy narancssárga-fekete kés. Ez még belefér. A lábtörlő már nem, a fogkefe sem, és a máshol megtalálható dolgok, és a máshogy kinéző emberek sem. Az események - tekintettel arra, hogy nekem voltak fontosak - szintén megmagyarázhatók, De a többi nem! De örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a jelenséggel! Köszi, hogy reagáltál!


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 11-29-2005 @ 09:13 pm)

Comment: Tejóég! Olvastam az ezelőtti blogodat is, hát nem semmi. Egyszerre élsz két párhuzamos dimenzióban, vagymi? :) Azért ez eléggé hajmeresztő!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds