[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 223

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kedves Breitkopf!
Ideje:: 12-01-2005 @ 08:34 pm

Annyi minden eszembe jutott, hogy inkább így válaszolok... amúgy is ezer éve nem írtam netlót, aztán így sosem érem el a százezer pontot...

ááá, ez csak amolyan hülyeség volt a részemről:)

imádom az elgépeléseidet! ettől csak Marci kisbetűit szeretem jobban, de ő már ezzel hagyományt teremtett, én látod, a mai napig nem vagyok elég bátor ahhoz, hogy lemondjak a nagybetűről, pedig úgy utálom azt a shift billentyűt nyomogatni, hogy az nem igaz...

na, szóval.. lassan el is felejtem mit akarok mondani... már olyan leszek mint apám, pedig egész életemben azért imádkoztam, hogy csak olyan ne legyek mint apám...

szóval ma épp arra gondoltam, hogy mindig csak azt mondják: nézd meg ki mondja, de azt még sose hallottam, hogy nézd meg kinek mondja.. mert valahogy az emberek furcsán hatnak egymásra, és hiába jó ember valaki Á-val Bé-vel maga lesz az ördög.. a fene se tudja miért van ez így, de hogy így van az biztos... de te is ilyen vagy, meg én is... és sokszor elfelejtünk utána gondolni, hogy lehet nem is ő a hülye, csak most egyszerűen nem jókor vagyok az életébe, vagy mittudomén...

nagylányom, aki 16 éves (ajánlom figyelmedbe!) szokta mondani, hogy az élet minden igazsága benne van a Jóbarátokban...

na, ma megnéztem egy részt, mert már lassan illetlenül keveset nézek dvd-t, pedig az a társadalmi élet egyik megnyilvánulási formája napjainkban... egy közös mozizás... sztárom a párom...

szóval az volt ebben a részben, hogy Rachel, meg Monica összevesztek, aztán úgy belelovalták magukat a haragba, hogy Monica elkezdte lebontani Rachel pulcsiját, Rachel meg beleöntött egy üveg szószt Mónika táskájába...

és akkor Fiby kétségbeesve azt mondta: Nézzetek már magatokra!

Be kell látni, igaza van Nagyonokosnak, mert ebben tényleg maga az élet van.. a haragban az a legrosszabb, hogy nemcsak a másik táskája lesz szószos, hanem mi is....

amúgy meg, mindenkinek rohadt elege van, csak egy idő után rájön az ember, hogy ez nem számít... mert csak az ér célba, aki feláll és tovább megy... erőltetett menet...
de ha jól csinálod, akkor mindig akad valami meglepi az úton...

remélem egynek most jó voltam:)



Utoljára változtatva 12-01-2005 @ 08:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 12-11-2005 @ 01:15 am)

Comment: Ajjj, azért én ezt nagyon köszönöm Neked :o) És tényleg. Tudod elmesélem, mert már mindegy. Ma megpróbáltam ezt azta nézzünk már magunkra című felszólítást elsütni. Illetve meg is tettem. Az eredményt ovlashatod nálam a javítottt kiadásban :o) Olyan osztásban votl részem, amilyet rég kaptam, és azt hiszem az illető rekordidő alatt járta végig a damaszkuszi utat, hogy Paulusból Sulussá és fordítva váljon. Közben rájöttem, mennyire felesleges csüggednem ezen -találtam mást. Egyébként ez már addig jutott, hoyg itthon alig tudnak elviselni. nem tudom mi történt szeptember 24-e óta, és hoygan tudnám visszavezetni magam a napos oldalra. "Nincs ingerültebb ember a felébredt baleknál" - hát én msot üvöltsek, :o)vagy mit tegyek. Túl lett bonyolítva, mire előjött a farbával már én beleadtam a szájába. No mindegy, majd lesz valahogy. Mindenesetre az ilyen kis elejtett jelzőtáblák (mint a Tiéd) segítenek) szóval cserébe megkapod a kedvenc Tóth Árpád versemet (miért pont ő? ezt egyik barátosném fogalmazta meg jól: ő egyszerűen zseniális, és még kultusza sicnsen) :) fogadd szeretettel: MIÉRT? Ablakomban, szürke esten, Üldögélek, semmi kedvem, Munka nélkül, tétlenül Sok, sok percem elrepül. Porbelepte, satnya ágra, Szirmasíró, bús virágra Nézek némán, hidegen, Árva sorsuk mit nekem! Lelkem üres, puszta, fásult, És a perc mindegyre száguld, Míg egy sápadt alkonyon Itt kell hagyni ablakom... S a halál szól irgalommal: "Ne vesződj már szívbajoddal, Jégkezemmel szeliden Megsimítom, s elpihen." Akkor vadul felsikoltok: Nem akarok lenni boldog, `Élni, élni`, akarok! Miért? balga, bús titok! p.s..:elgépelések:visszaolvasva engem roppant módon idegesítenek, mintha írni sem tudnék...de hiába nevelem magam...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds