[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 35
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 35


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Cying.gif
,alsors...
Ideje:: 12-05-2005 @ 08:24 pm

Fiú:

Minden éjjel azt álmodom,hogy mellettem állsz. Szerelmes szavakra,forró csókra vársz,símogató pillantásod érzem arcomon, olyan ez,mint a valóság,csak kár. hogy álmodom. Sötét éjjel édes álom hamar tovaszáll, felébredek, s szívem vadul kalapál. Kispárnámat szorongatom, könnyes a szemem,szeretném, ha velem lennél, mindig csak velem!

Lány:Ki vak?

Aki nem tud más világot látni!

Ki néma?

Aki nem tud jókor kedvesen szólni!

Ki szegény?

Aki nem tud heves vágyak nélkül élni!

Ki gazdag?

Aki szívében nyugalomra lel!

Csillagom vezess, én utánad megyek! A gondolatok eleven lények, amelyek arra törekszenek,hogy megtestesülhessenek, megváltozhatatlan megvalósulásra törekszenek! Ha amúlttal élünk, öregszünk,ha a jövőben tesszük, akkor nem élvezzük a valódi élet sikerét és nyugalmát a jelenben! Vetítsük ki álmainkat, vágyainkat a jelenre,hogy megéljük beteljesedésüket! Vagyok...átélem...úgy történik,ahogyan vágyaim szerint meg akarom élni!!! Lélekben felszállok a magasba, míg a múlt, a jelen, a jövő egy nagy képpé nem folyik össze, és a dolgokat újfajta színben láthatom!.............................még létezem. "A mosoly,melyet küldesz, visszatér hozzád." "Aki fényre vágyik,az nincs fény nélkül,mert már maga a vágy is fény." A valódi boldogság a megélt harmónia! az élet minden eseménye azért jön el,mert Te magadhoz vonzod! Hogy mit kezdesz vele,az a Te dolgod. mit hiszel önmagadról, az életről, a világmindenségről?...hm? A hit az élet törvénye! A TE HITED szerint adatik néked! Érezd a megnyugtató örömöt,hogy vágyaid biztosan, előreláthatóan teljesülnek. Az elmédben őrzött képek szolgálják reményeid és a láthatatlan dolgok bizonyítékát......! Elmédet nem láthatod,mégis tudod,hogy a küzdőszellem, a szónok szelleme valóság! Ugyanilyen valóság a szívedben és elmédben létező jóság, igazság, szépség szelleme is! BÁR NEM LÁTHATOD AZ ELMÉDET,DE TUDOD,HOGY ÉLSZ!!! EGYETLEN KÉPZELT KÉP EZER SZÓVAL ÉR FEL! MEGVALÓSUL AZ ELMÉDBEN ŐRZÖTT KÉP,HA AZT A HIT TÁMOGATJA!!!

CSODÁLATOS VAGY .........!

FIÚ:.............. csak egy kép jut eszembe, ami talán ide illik. Egy kép,amire szívesen emlékszem,de ezt is neked köszönhetem, Egy kép,ami nap mint nap villan az eszembe. Egy kép, ami utat mutat. S ez a kép: Egy ......... közel a szívedhez.

                             Lány: Zárszó-ma 2005.12.05. "nézd, itt az életünk: s benne rendbe szedve minden, mi történik velünk...! Emlékszem , kedvesem, mennyi jaj, mennyi sóhaj, millió csók, bók, adok-kapok, és mennyi megesett eset, pillanat-életünkben mennyi kaland, és mennyi tipegő-topogó lépés,esdeklő tekintet, kérés, kéretlen történés,mennyi halk szó, csalfa, s bohó, mennyi lágy érintés, vad vita, és veled, szerelmem, sok buta,csókba fulladt gyűlölet,tisztelet, szeretet, és mi is volt még? Elvesztett álmok, valóságok,izzott a vágy, és izzadt az ágy, és nagyra törő tervek, rettenetes terhek, ...kemény legény voltam, ígértem, ...neked lehozok minden csillagot, .....és emlékszem, adtam neked, mit tőled kaptam,mit magamban találtam, s vártam, vágytam, választottam, s engem választottak, sírtak értem, kértem, kértek, írtak, szóltak, de nem hallgattam, ordítottam, és te is velem, egyetlen szerelmem, s kaptuk a nagy pofonokat, mit a sors bőkezűen osztogat, A SORS, mely lelkeket fosztogat, és röhög, ha belénk rúghat, és csikorgott fogunk, kerestük jogunk, és árultuk.......a mosolyt ingyért, vigyétek, vegyétek,mindent adunk, több boldogságot akarunk, még egy picit, rég erre vártunk, MÉG MINDIG VÁRUNK..... CSAK VÁRUNK......"

Szomorú vagyok.............. ez a világ dicsősége........

 

 

 



Utoljára változtatva 12-05-2005 @ 08:24 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 12-06-2005 @ 01:44 pm)

Comment: A múlandóságot olyan nehéz elfogadni - pedig minden erre ítéltetett. Azért szorul a szív.


Hozzászóló: tavasz
(Ideje: 12-06-2005 @ 03:10 pm)

Comment: Igen kedves Csingi, ez így van. Pedig kevésbé éreznénk,ha az a bizonyos ragaszkodás nem lenne bennünk. A Dalai Láma szerint a világ egyik legrosszabb tulajdonsága nem más,mint a ragaszkodás. El kell engedni.....el kell engedni mindent és akkor megkönnyebbülünk.Köszönöm reagálásod!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds