[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 247
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 247


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kincseim...
Ideje:: 12-06-2005 @ 07:01 pm

Sokszor elgondolkoztam már azon, hogy vajon mi kell a boldogsághoz, sőt, egyáltalán mi az? Persze, egy állapot, mely nem tévesztendő össze a pillanatnyi örömökkel, mint pl. sikerült elérnem az SZTK-ban a rendelést, nagyon ízlett a családnak a vacsora, több pénzt kaptam valamiért, mint reméltem, stb. Ezek jó dolgok, de ettől még nem lesz senki boldog. Még attól sem, ha nincs baj, semmi, csak  megy az életünk a megszokott kerékvágásban. Bár ez sem egy elhanyagolható szempont, ennek is van köze a boldogság állapotához.

Akkor mégis vajon mi az, amitől boldognak mondhatjuk magunkat?

Legidősebb fiam mondta egyszer rólam valakinek: Igaz, hogy az anyám dolgozik, szinte reggeltől estig, aztán meg itthon főz, mos, vasal, takarít, mosogat, vagyis tökéletesen ellát minket, de mellette, még számos, más olyan dolgot is művel, amit kevesen. És szerintem az anyám olyan ember, aki maximálisan úgy él, amilyen ő maga. A belső igényei szerint, és ettől tökéletesen szabad.

Igen, azt hiszem ez az egyik összetevője a boldogságomnak.

A másik, ami ráadásul sokkal fontosabb is, mint az előbbi, a KINCSEIM. Amik néha váratlanul az ölembe hullanak. Ezeket a kincseket őrzöm, a legbiztonságosabb helyen vannak, csak az életemmel együtt lehetne elvenni tőlem.
Hogy mik ezek? Olyan elejtett mondatok, pillantások, mosolyok, érintések, és tettek, amikkel a fiaim ajándékoznak meg, nem szándékkal, hanem szinte véletlenül, önkéntelenül, és rám gyakorolt hatásukról mit sem tudva.

Felnőttek már, a napi életben, a mindennapokban  - eltekintve az ellátásukra vonatkozó feladataimtól - már nincs rám szükségük. (Vagyis van, ez is az egyik kincsem, amikor erről beszélt egyikük nekem. Hogy igaz, hogy bizonyos szempontból már nincs rám szükségük, de annál nagyobb szükségük van rám más szempontokból!) Élik a saját életüket, van, hogy napokig nem is találkozom valamelyikükkel, holott egy lakásban lakunk.

A kincseket számukra észrevétlenül kapom tőlük, szinte mindig olyankor, amikor valaki másnak beszélnek rólam. "Anyám nem kispályás ám! Egyszerűen egy zseni!" "Anyám lehet akármilyen öreg, csúnya, kövér, vagy nyomorék, ha mások számára a világ legtaszítóbb külsejű nője lenne, számomra akkor is ő a legszebb a világon, mert én a szívét, és a lelkét látom. Komolyan, azt sem tudom, hogy néz ki, mert sose nézem a külsejét, nekem még most is olyan, mint amilyennek pici gyerekként láttam. Gyönyörű, és a világ legkedvesebb, legjobbszívű embere!"
"Anyám egy ufó, egy fantasztikus, természetfeletti lény, aki mindent tud, és mindent megold!"
Nem sorolom tovább.
Őrzöm a kincseimet.

Azt hiszem, ez a boldogság.



Utoljára változtatva 12-06-2005 @ 07:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-06-2005 @ 09:23 pm)

Comment: Tiszi..igen....azt hiszem tényleg ez a boldogság...Hasonló cipőben járunk....és nagyon jól megírtad.


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 12-06-2005 @ 10:43 pm)

Comment: Szia Móka! Nagyon örülök, hogy NEKED is van ilyen cipőd! És köszönöm, hogy olvastál, és hozzá is szóltál ehhez a cipő-dologhoz!


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 12-08-2005 @ 04:05 pm)

Comment: Valóban kincsek ezek:-) A boldogság azért színesebb és kevésbé megfoghatóbb,de vitathatatlanul a Kincseid gazdagabbá teszik.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds