[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 211
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 211


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Uneasy.gif
Hű de régen...
Ideje:: 03-30-2004 @ 01:33 pm

Hát igen, talán sűrűbben kellene. Dehát lefoglalt, hogy a szigorúan összeállított listáról kihúzogassam, azt a sok mindent, amit már megtettem a javulásom érdekében. Persze egy szál kilót nem fogytam, de!!! Át lettek ültetve a gazok, írom a naplóm (papíron, tollal, mint a középkorban, rendesen), vidám vagyok, nem eszem (a néha egy óriási zabálás nem számít, az a lelkemnek van), elintéztem az egyetemen egy-két dolgomat, felvettem a kapcsolatot olyan emberekkel, akikkel fél éve csak köszönünk, azt is alig. Van még valami??? Na igen... pasas. Nem az, akit először említettem. Fiatal, nekem nagyon. Édes, és kiakasztó. Jót tesz nekem. A testemnek és a lelkemnek is. Persze holt parás az egész. Ő attól parás, hogy milyen gyorsan haladunk, ahhoz képest, amit ő "megszokott", én meg érte vagyok parás. Azt hiszem féltem magamtól, és minden okom meg is van rá. Milyen kis naív, még csak nem is sejti, hogy mibe mászott bele... próbáltam finoman közölni vele, vagy figyelmeztetni, de persze ilyenkor mindegyik süket... Később meg... "ha ezt tudtam volna..." Tudhatnák. No, kultúrember a kicsike. Semmi gázos dolog, jó háttér, se drog, se bűnözés, se pszihiátriai plecsni, semmi különös. Anyám boldog is volt, mikor meséltem róla. Hogy unalmas -e? Ugyan már!!!! Így két hét után??? Dehogy is! Minden percben azt várom, mikor láthatom újra. Hogy ez így meddig??? Nem lehet tudni. Bölcs exem azt mondja ne várjak túl sokat a pasastól, és ne tervezzek túl hosszú távra, de élvezzem amíg van, mert jó ez most. Regenerál. A pasas meg fejlődni fog. (Talán.) Itt a happy, meg a napfény az életemben. Ja. És mégis akkor mi a redvás franc hiányzik a popsigömbölyű boldogsághoz? Nem lenne rossz, ha valaki válaszolna rá, mert én NEM TUDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Utoljára változtatva 03-30-2004 @ 01:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 03-30-2004 @ 02:00 pm)

Comment: Hello Felice!! Már vártam, mikor avatsz be a folytatásba... és lám! Hogy mi hiányzik??? Majd a következőben tán kigyúl a fény. :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 03-30-2004 @ 08:11 pm)

Comment: Az izgalom? A kaland?


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 03-31-2004 @ 07:58 am)

Comment: Mi hiányzik? Tudja a fene.Én csak azt tudom, amikor nincs senkink akkor hajlamosak vagyunk az önsajnálat nevezetű megszeldített háziállat oldalát lapolgatnunk, vágyakozva valami (számunkra) misztikus magasságokban lebegő érzések után.Amikor elér minket, akkor meg nem értünk semmit, csak bámuljuk magunkat, összehasonlítgatjuk napjainkat az "Amikor még nem volt Ő" idöszakkkal, és néha bizony hiányzik tenyerünkből annak a háziállatnak a póráza!A pesszimista és a realista között nem sok különbség van!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds