[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 211
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 211


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

tanulság nélkül? újra itt...
Ideje:: 12-19-2005 @ 08:03 am

nos ismét itt... és ahogy már irtam (ld. tanúlság nélkül...), a veséim valóban megöltek... hamarabb mint gondoltam...

hogy mégis itt? hát igen... ez közismert dolog: történnek velem furcsaságok - már, ha furcsaságnak számit, hogy az ember túléli a sját halálát. 

és már nincs zöld tea és nincs ejszakázás és számviteli műveletek sincsenek... csak billentyűzet van, meg kétnaponta dializis... ez már ilyen... persze ez csak múló állapot, - az ember előbb-utóbb meghal, de most nem erre gondolok - mert mint mondtam történnek furcsaságok... már, ha furcsaságnak fog számitan, hogy amikor ráunok erre az egész betegség-dologra, akkor fogom magam és meggyógyulok (az orvostudomány biztos össze fogja csinálni magát a meglepetéstől)

ami érdekes, hogy az elmúlt 2 hónapban rosszabbul voltam mint valaha... minden egyes lépésért, minden egyes kimondott szóért és minden mosolyért meg kellett küzdenem... és megküzdöttem mindenért... a legtöbb ismerős és orvos aki ismerte az állapotomat, ma alig hiszi el amikor lát, mert ma már újra kijárok, sportolok és ha minden jól megy lassan már sizni is eljutok... csak lennék még egy kicsivel erősebb...

mindent visszaveszek amit elvesztettem az elmúlt két hónapban és az azelőtti fél évben, és hiába küldött padlóra az élet, túléltem és felkelek... mindig, minden egyes alkalommal...

persze azért valamit mégis elvesztettem... és azt hiszem nem is nagyon akarom, hogy ismét rátaláljak... az elmúlt két hónap alatt valahol elmaradt az önsajnálatom... 

hogy most lesz-e tanulság? nem tudom! volt?



Utoljára változtatva 12-19-2005 @ 08:03 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-19-2005 @ 08:14 am)

Comment: Örülök Neked! :)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-19-2005 @ 09:13 am)

Comment: Oh Galdr kedves, akkor te már tudod, hogy az ember többet kibír, mint az állat....És tényleg: mindig felállunk és képesek vagyunk újra kezdeni.Együtt örülök Veled.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-19-2005 @ 10:05 am)

Comment: Nem kell mindig tanulság... vigyázz Magadra!


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 12-19-2005 @ 11:32 am)

Comment: További erőt és kitartást kívánok, töretlen optimizmust, mert igenis vannak csodák. A legnagyobb csodát mindenki magában hordozza. Te mindenképpen.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 12-19-2005 @ 11:43 am)

Comment: küldök neked "dolgokat"telepatikusan,hogy ütőképes energiák szabadulhassanak fel!


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 12-19-2005 @ 01:27 pm)

Comment: köszönöm! köszönöm, a hozzászóllásokat, a támogatásotokat! igazán jól esik! :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-19-2005 @ 02:38 pm)

Comment: hát remélem is, hogy az orvostudomány majd összecsinálja magát a meglepetéstől! ...és nekem a legjobb, mert nálam vannak az antológiáid:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-19-2005 @ 06:37 pm)

Comment: Vigyázz magadra! szeretettel ölellek: Gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds