[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Már ismét egy nap
Ideje:: 01-02-2006 @ 06:15 pm

Nem a legjobb. No nem a más-harmadnaposság... A nagy frászt! Erre vagyok a legbüszkébb, hogy az ital még sosem vezetett engem. Reggel ott volt a kapun belül - mint erre szokás - a frissen fejt tej. Olyan igazi. Felforr, aztán amikor lehűlni hagyod akkora föle van, hogy a kanál megáll rajta. Olyan gyermekkori tej. Azóta kapunk minden másnap két litert, amióta egy nullára munkanélkülödött fiatal család a közelszomszédunkban kényszertehéntulajdonosok lettek. Nekünk ez kifejezetten jó. 130-ért olyan illatú tejet kapunk, hogy ne tudjátok meg. Ezzel az is beindult, hogy a néha 99-es boltitej automatikus lefokozásra került. Cicatej lett. No! Legjobb esetben még néha ráfanyalodunk, amikor nincs más.

Megpróbáltam a latyakot elvezetni a járdámról, nem sikrült. Nem szeret a víz felfelé folyni. Csapkodni kell, így a hó elnyeli... Befűtök... Az asszony kiúszik-csúszik a 7 órás buszhoz. Ja kérem! A miénk a legEUsabb utca szerteföldön. Egy felvidéki diplomata barátom - akkor még Genfben dolgozott - tavaly meglátogatott, Ukrajnába menet. A francia sofőrje megkérdezte: It is Ukrain? Nem teljesen, bár...

Gondolhatjátok. Tavaly a helyi Nagyújság meghirdette a "Nógrád legnagyobb kátyúja" fotópályázatot. Nem mi nyertünk. No azért, mert képtelenség volt lefényképezni a kátyunkat, hiszen az utca elejétől a végig tartott. No jó! Van imitt-amott benne egy kis utacska. Jó latyakramért időben ezeken ugrálnak sorstársaim a buszmegállóig... Mindegy, az a lényeg hogy: itt MINDENRENDBENFALVÁN (papíron város lennénk) aztán minden a legnagyobb rendben van... Ne kuncogjunk ott a hátsó sorban, mert a lakossági fórumon is megmondták... És, ha ott megmondják, akkor az megvan mondva. Kész!

Megmondák, hogy kevés a gyerek (200) és bezárják az iskolát. Bezárták. Tüntettet a nép, még a parlament elé is elvittem a merészebbeket. Le se tojtak bennünket. Azóta tele vannak a buszok. Nem kellett járatot szűntetni...

Letudom a csirkéimet... Kiolvasom a leveleimet... A sógor hoz egy üveg - jóféle házi pálinkát - most csorgatták le valamelyik főzdében. Előrelátó! Tudja, hogy a saját-készlet megcsappanása után - 1-2 hónap múlva - nálam még mindig megkóstolhatja, hogy milyen is volt a saját pálesza...

Csitt... Néhány órát írtam... Muszály ilyenkor is, mert a képernyőtől bevörösödik a szemem és kikapok az asszonytól... Délig így repetázhatok... A fenét! Megjött az asszony!... Kilépés a gépből, mintha misem történt volna... Ennyire elszaladt volna az idő?... A nagy túrót!... Előbb jött!

- Mi van? - kérdezem.

- Megint munkanélküli lettem - csuklik, s olyan vörös a szeme, mintha a számítógép előtt délelőttözött volna.

Ez most egy rohadt január másodika.



Utoljára változtatva 01-02-2006 @ 06:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-02-2006 @ 08:43 pm)

Comment: Tetszik írásod irónikus hangvétele, a témaváltások, az apró tanulságok egyedi levonása. Örülök, hogy mégis rávetted magad naplóírásra. Tudod, más emberek, másféle emberei sorsok. Érdekes ez, ha olvashatunk egymásról...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-02-2006 @ 11:26 pm)

Comment: Nagyon tetszet az írásod, kivéve az utolsó sorokat, azt viszont sajnálom, de tudom, hogy ezzel tele a padlás! szeretettel: Gaby


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 01-03-2006 @ 04:11 am)

Comment: Szia! Kétszer is elolvastam az írásod. Gondolkodtam... ... (ennyi sokat):-) Írjak rá valamit?Na igen, talán kéne... Én is egy hasonlófaluvárosban lakom, mint te, csak Pestmegyében. Járda ott van, ahol csinálsz magadnak. Az uttesten hömpölyög a sár, de minden ősszel legyalulják... Hogy miért ősszel? Talán akkor érnek rá. Pár hét múlva felázik és rosszabb, mint volt. A lányomnak van biztos munkahelye, igaz, ezért két évenként végez el valami pluszt, aminek eredményeként már 3 diplomája és jópár jogosítványa van erre-arra. Előbbre nem lépett, de biztos munkahelye van. Panaszkodjam? Azért sem! Hiszen ő nagy szerencsére elégedett. Jobb napot holnapra, Rozika


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-03-2006 @ 07:44 am)

Comment: Köszönöm, hogy idenéztek a hétköznapokra is. Örülök, hogy olvastok. De én is Titeket. Képzeljétek haladok visszafelé is - mármint a régi anyagok olvasásában. Hát! Ez a full egy XXI. századi csoda.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-04-2006 @ 09:03 pm)

Comment: Az útviszonyokat hnem ragozom. Balkáni sok helyen a helyzet. A munkáltatói időzítés is remek. Így szokták ezt... remélem sikerül hamarosan munkát találnia a feleségednek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds