[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 243
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 243


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Döbbenetes
Ideje:: 01-05-2006 @ 07:53 pm

Száradnak az emberre a mindennapok. Már lassan minden ugyanúgy van. Kelek, házkörüli, olvas, ír, szerkeszt, eszik (ma egy szelet kenyeret sem kellett ennem), kávé, víz... Elkészült a Zagyvaforrás V. év. 1. száma... Nyomtatom... egész nap darál a gép... A tavalyi számokból keresek ki cikkemet a Full Magazinba... Megvan elküldöm Mangonak... sok mindent egyeztetünk... Jól esik a biztatása... Másoké is...

Közben véletlenül egy versre lapozok az egy évvel ezelőtti számban... Akkor egy nagy nyelés... és felteszem a Magesz temetésére írte verset a Full-ra... Egy éve ment el... Bár nem volt író alkat, sokat segített főként az összetartásban...

A lapok csak gyűlnek-gyűlnek lassan a fele kész... Elkészül a Tócsni is (egyszer majd leadom ennek a palóc-tót ételnek a receptjét)... Olvasok... Írok... A gép darál...

Olvasok... Netelkát... Nagyon remek vers... Naná!Döbbenetes... A budapest című versét olvasom, a cím mellett a számokkal... Hihetetlen!... Keresés a gépben... nincs... Fel a másik géphez... nincs... Bekapcs a régi gép... Győztem... nem megy már rendesen a kislemezmeghajtója... Nem tudom kimenteni... Gyors csere... Futás a Full-ra... Nem megy el a hozzászólásom... Privátba kell megírnom, hogy valamikor 8-8-6-6-8-ra én is irtam egy verset, aminek az a címe: Ha egyszer én pesti lennék... Fantasztikus! Ugyan csak két versszak szól benne Pestről a többiben továbbra is palóc vagyok, de akkor is. Ekkora véletlen. Ez is csak a véletlenek között fordulhat elő... Netelka! Jó nappá tetted a monotóniámat... Boldoggá tesz, hogy valamiért erről a gyönyörű városról még formájában is azonos gondolatok mozdultak meg egy igazi pesti lány és egy igazi palóc srác (1971) fejében... Jól fogok aludni...

Egy versszakot hoztam csak le, de majd a többit is egyszer. Ime:

A Lánchíddal ölelkeznék,

A szigettel randevúznék,

Sármos pesti srácként,

Boldog pillantásként,

Ha egyszer én pesti lennék



Utoljára változtatva 01-05-2006 @ 08:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:00 pm)

Comment: Tényleg döbbenetes :)) Már csak azért is, mert én csak nemrég óta próbálkozom ezzel a 8-8-6-6-8as formával :) Mindig meglep, de mindig örülök az ilyen lelki összecsengéseknek :))


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:09 pm)

Comment: Netelka! Én pedig már elég régen nem írtam ilyen formában. Ez a legszebb az egészben, de amikor a számsort megláttam... Gyerekként rohantam a felső szintre!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:10 pm)

Comment: Én meg csak lesek, hogy miket tudtok...:))))) Gratulálok, mind a kettőtöknek...igazi költők vagytok...:))))))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:18 pm)

Comment: Ez biztosan nem lehet véletlen, kaptatok valami jelet. A tócsni gondolom az a krumplis étel, aminek van vagy háromféle neve, attól függően, az ország melyik részén tartózkodsz.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-05-2006 @ 08:24 pm)

Comment: Elnézést kérek, de nem igazán hagyja magát szerkesztett formában idetenni ezért, utána kell dolgoznom. Köszi Anna! Nincs itt semmi különleges: próbálkozunk, aztán lehet, hogy meg sem érjük az igazságot. Ami az is lehet, hogy az ellentkezője...


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 01-06-2006 @ 07:49 am)

Comment: Szia Laci! Látod, látod? Ha itt vagy velünk a Fullon, elfelejtheted a daráló effektust... Itt mindig történik valami, mindig fedezhetsz fel meglepetést. Maradj velünk és küld az érdekesebbnél, érdekesebb, jobbnál jobb írásaidat. Biztatva vár, várva biztat, Rozika


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-06-2006 @ 08:25 am)

Comment: Érdekes ez a napló! Nem gondoltam volna, hogy - fogadkozás nélkül - az újévben naplóm lesz. A hab pedig Ti vagytok, akik el is olvassátok. Rozika! Nagyon megtisztelsz! Soman! Igen! Persze! Én már többféle tócsnit kipróbáltam, de a palóc-tót... No az a helyzet ezügyben, hogy itt a környékönkön is legalább tíz-féleképpen készítik. Aztán ahogy haladunk távolabb, már egyre kevesebb a fajta és például Szlovéniában is ettem valami hasonlót - a neve most nem ugrik - de hasonló. S nem volt benne fokhagyma... Mégegyszer köszi, hogy rámnéztetek!


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 01-06-2006 @ 10:31 pm)

Comment: Ejha Lacóbá...ha minden napod ilyen mozgalmas- akkor nem unatkozol.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-07-2006 @ 07:49 am)

Comment: A Medves szelet meg tócsniban sült hús.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 09:20 am)

Comment: Köszi, hogy figyeltek rám! Szerencsére ma már csak takarékon pörgök, Móka! Bár azért hiányzik az edzősködés is néha, pláne most hogy 20 év után az első olyan olimpia lesz ahol már nincs tanítványom. Illetve azért mégis van, mert Tagscherer Iminek annakidején többezer edzést tartottam, mint akkori válogatott edző. Jólesik, hogy erre jártál!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 09:24 am)

Comment: Bogika! Tökéletes. A Medves pedig a hátam-mögött lévő hegy és fennsík. A másik fele Szlovákia. Az egyik kedvencem a Medves-szelet, de mi csak Tócsnis-húsnak hívtuk. Az új neve már modernizált. Köszönöm a megtiszteltetést.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-08-2006 @ 11:57 am)

Comment: Tetszik ez anaplóbejegyzésed, azért a Tócsni receptje engem nagyon érdekelne. Régebben itt Szegeden volt egy vendéglő, ahol ettem tócsnit és nagyon ízlett, de nem tudom, hogy hogyan kell elkészíteni.Sajnos az étterem már bezárt, de szerettem odamenni, visszahozták a lovagi korokat és kés, villa sem volt, csak kézmosótálka, persze, ha kértél evőeszközt akkor adtak.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds