[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 267
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 267


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Merre is van Muonió?
Ideje:: 01-09-2006 @ 09:41 pm

Eltévedt az órám... Illetve ma van az eltévedt napom, amikor már majdnem hét és mégcsak most keltem... Nem sok van ilyen... a két kezem megakadna a számolásánál...

Elég sokat dolgozom ma... Előkészítem a délutáni tüzifa helyét... Egy teherautóval hoznak... Behordani, berakni. Ekkor szoktunk először melegedni a fánál... Várunk-nem jön... Várunk- még mindig nem... Közben kezdi piszkálni megint az agyam, hogy a bérházban élők a királyok. Egyszerűen nem fizetnek. Melegszenek, pislogtatják a mindenszobában TV-t-videót-Hifit-házimozit, locsi-pocsiznak, aztán meg nem fizetnek... Nem tudnak, nyűglődnek a kérdezésre... Állambácsi egy idő után alájuknyúl, aztán még a maradékot sem fizetik.. Próbálnám én azt mondani a fuvarosnak, hogy nem tudok fizetni... Pillanatok alatt nyolcnapon túl gyógyulnák...

Nincs itt mese; ez a ma igazsága... Bár én mégis igazságtalannnak érzem, pedig se házimozi, sem 30 fok, sem napi "Sose halunk meg, húzd rá", a cigitől sem fulladozok... Nem jön az a fa! Be is sötétedett... Fizetsz is, és még könyörögsz is...

Aztán a Full... Hajaj... Javasolni fogok egy térképrovatot... Egyesek legalább megtudhatják hol van Muonio... Képzeljétek én úgy tudtam meg, hogy elővettem a térképet és megkerestem... Node! Az acsaipógár az aztán kitalálja...



Utoljára változtatva 01-09-2006 @ 10:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 01-09-2006 @ 11:10 pm)

Comment: Jó kérdéseid vannak! Hát Muonióban biztosan hidegebb van. Rátaláltam a bloggodra és az írásod magával vitt. Kénytelen voltam elolvasni az előző "napjaidat". Szórakoztató a stílusod. Megint a Full miatt, a naplód olvasása miatt fontos konyhai tevékenységet elmulasztottam. El kellett viselnem a párom megjegyzését. De azért köszi, hogy itt vagy.


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 01-10-2006 @ 04:36 am)

Comment: Szia Laci! Nagyon igazad van, ahol szénnel, fával fűtenek, ott nincs pardon, ha nem fizetsz, nincs tüzelőd. De ahol vezetékes gáz van, ott falun is ismert az általad vázolt jelenség. A szomszédunkban elég gyakran kapcsolják ki a villanyt, mert elmaradásuk van. A gázzal nem tudom hogy oldják meg az ilyesmit, arról még nem mesélt. Sok mindenben nehezebb, de igazságosabb a vidéki emberek élete, mint például a pestieké. Ezzel akkor szembesültem, amikor 1980-ban kiköltöztünk Pestről Gyálra. Én úgy látom, nem irígylésre méltó azoknak az élete, akik látszólag a könnyebb megoldást választják, nem fizetnek. Nem szeretnék a helyükben lenni... Állandó rettegésben élik az életüket, mikor csenget a díjbeszedő? Örökké bújkálniuk kell előlük. Felelőtlen élet az biztos!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-10-2006 @ 07:21 am)

Comment: Julianna! Köszönöm a látogatást! A napló stílus nálam ezt takarja. Megtisztelsz a hozzászólásoddal, ami az én mindennapjaim esetén is jelzi, hogy eléggé általánosíthatók a ma visszásságai!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-10-2006 @ 07:29 am)

Comment: Rozika! Nagyon is fájó igazságtalanságokat feszítenek a ma királyai az élet szinte minden területén. Ez is sajnos olyan mint a panelházak felújítása. Kezd megroggyanni a házunk ereszrendszer - kiröhögtek, amikor próbálkoztam én is valamivel... Ezt én kezdem lassan úgy felfogni, mint néhány nagyváros nyomornegyedesítését... Szégyenletes igazságtalanságok száradnak társadalomra és a korunkra... A Magazinban most megy a Farsangról szóló sorozatom. Ott is foglalkozom - kicsit - ilyen dolgokkal is. S változatlanul jól esik odafigyelésed.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 01-10-2006 @ 04:54 pm)

Comment: királynak lenni nem jó... hidd el... mert még azt sem tudja, hogy jó neki...


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 01-10-2006 @ 06:48 pm)

Comment: Nekem még egy kicsit olvasnom kell Téged ahhoz, hogy rádérezzek. De ebben pont ez az izgalmas, és várom a további napokat.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-10-2006 @ 07:46 pm)

Comment: Köszönöm, hogy benéztetek hozzám. Igen én sem tudok mást tenni, hiszen nemrég leltem ide a Full-ra olvasni- és még mindig van kit olvasni és visszaolvasni.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-11-2006 @ 08:48 am)

Comment: Szemilla! Igen. Teljesmértékben egyetértek. Ez a dolog nem is annyira az abban szereplő emberekről szól, mint inkább a lehetetlen helyzetről és akik ebbe sodornak bennünket. Az én gondom az, hogy egyre beljebb és beljebb...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-11-2006 @ 09:14 pm)

Comment: Sajnos azt kell mondjam a városi panelházak kényszer központifűtési rendszeréről, és annak áráról tévesek az információid. Isszonyú magas összeget fizetnek minden hónapban nyáron is, és a szolgáltatás nagyon is hagy kivánnivalót maga után. A nemfizetők tartozását is ráterhelik a többi lakóra és ha a közösköltségre befizetett ugyancsak nem csekély összeg is elfogy az egész házat lekapcsolják, azokat is akik ha az utolsó fillérből is de kifizették a havi akár 18000 ft fűtési díjat...Természetesen a közösköltség még ezen felül van. A közös költség egy részét a házak karbantartására kellene fordítani, de az nem elég még arra sem, hogy az éppen aktuális csőtörést és egyebeket megszüntesse. mert a szocializmus alatt felépített csodaépületek lassan életveszélyesek lesznek....Szerintem manapság minden átlagembernek meg van a maga keresztje......


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-11-2006 @ 09:42 pm)

Comment: Látom nagyon a bögyödben van a sincomi. A fűtésről annyit, hogy én is családi házban élek, de nálunk még kémény sincs a házon. Villannyal fűtünk, csak fizetni kell, jó mélyen a zsebbe nyúlni...


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-11-2006 @ 10:10 pm)

Comment: Anna! Vannak információim, hiszen tíz évig ott éltem. A lányom jelenleg is ott él! A számok nyelvén 30-40 %-al kerül többe egy családi ház fűtése. Nekem 200 kilo egy évben, plusz a víz és melegvír áramdíja. Nem is ez a baj, hanem bekényszerítik az idős embereket a panelba, holott a picinyke egyszobácskákban ők vígan ellennének, mert ott aztán tényleg minimális költségből kijön a költség. Azonban egy összkomfort családi az több, sokkal! Az alapmorfológiám egyébként az, hogy nálam nincs fahordás, ha nem tudok fizetni, nem is nyúl alám az állambácsi, míg "sosehalunkmeg" Zöldfa úti panelnek joga van ingyen lakni, fűteni. Utólag! Itt a baj!


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-11-2006 @ 10:18 pm)

Comment: Haha! Még erre sem kéne méltatni, de sincomi nem látott még térképet, nem ismeri a magyar viszonyokat, sőt elszökött előle. Szinte mindegy miért! Az én édesapám és még én is itt maradtunk! Ő küzdött, míg élt, én még mindig küzdök. Képzeld el az életét Földi László vitéz-nek a múltban. Mindkettőnkét. Az övét a gyárban, az enyémet, hogy mozgalmi pont nulla így sehová sem nyertem felvételt. Itt maradtunk, nem szöktünk, küzdöttünk és ma sincs másként!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds