[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 272
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 272


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

"Full" jól indult a napom :)
Ideje:: 01-12-2006 @ 08:06 am

Szó szerint, Full jól, hiszen a Fullextra Antológiát olvasgattam befelé a hetes buszon. Egészen szívmelengető érzés volt - semmihez sem hasonlítható :) Novellákat olvastam, míg a Kosztolányira értem, többek közt Ambrus Attila (ambrusa) egyik írását, melyet hadd ajánljak rögtön figyelmetekbe. Akár annak is, aki már olvasta. Ez olyan igazi reggeli novella. Sipiczli Pekengóczyról szól, akinek nemcsak a neve különleges és kedves. Ő maga is kedves, szeretnivaló. Szeretnivaló, mert benne van mindaz, amire oly kevesen vagyunk képesek: tud örülni a legapróbb dolgoknak, nem húzza fel magát apró-cseprő dolgokon, pont annyira naiv, amennyire mi szégyellünk azok lenni. Pekengóczy egy nap talál vmit az utcán, amiről kiderül, hogy már rég az övé volt, csak nem tudott róla. (Nem árulom el, mi az, olvassátok el a novellát :)) Jó lenne tudni, hogy ez a valami a miénk is, még ha adott esetben mi sem tudunk róla.

Szóval, csak annyit akartam mondani, hogy jó volt veletek ébredni, Fullosok :)



Utoljára változtatva 01-12-2006 @ 08:06 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-12-2006 @ 09:33 am)

Comment: Nekem a prózák közül az egyik kedvencem az utolsó (Ujvári Csaba, azaz tokkalvono: Gyere ülj kedves mellém) - ha nevetni akarok. Mindig is élveztem az iróniát! Persze van a kötetben még jó néhány, igazi, jó írás!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-12-2006 @ 09:44 am)

Comment: Biztos vagyok benne, hogy van még bőven :) Tokkalvonó írásait egyébként én is nagyon szeretem :)


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-12-2006 @ 03:03 pm)

Comment: De jó, hogy ideakadtam, én is megvettem az Antológiát, akkor átlapoztam, aztán eltettem...és bevallom becsülettel, majdnem elfeledkeztem róla, de most, hogy olvastalak, feltétlenül elő fogom venni, kedvet kaptam olvasgatni. (Köszönet angyaligirlnek az Antológia beszerzésében nyújtott segítségéért!) Neked meg a blogért Netelka!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-12-2006 @ 03:31 pm)

Comment: Örülök, soman, hogy idetaláltál :) Jó olvasgatást Neked is :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-12-2006 @ 07:24 pm)

Comment: Jó, hogy írtál az Antológiáról Netelka. Én mikor megkaptam, egyszerűen kiolvastam, annyira érdekelt...Most pedig szemezgetek belőle.... Csak ajánlani tudom mindenkinek....:))))))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 01-13-2006 @ 05:22 am)

Comment: Én sajna nem olvastam, de pótolom, amint ráérek. Üdv.!


Hozzászóló: julianna
(Ideje: 01-13-2006 @ 07:21 pm)

Comment: Köszi az ajánlást. Még nem jutott el hozzám az Antológia, de ha megkapom, örömmel fogom olvasni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds