[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
Nnnna!
Ideje:: 01-12-2006 @ 03:24 pm

Akkor most belefogok. Sunnyogva figyelem, hogy a főnököm mikor tér vissza. Amíg egyedül vagyok, írhatok. Amint beteszi a lábát az irodába, beindul nála a dumaláda, és nem bírja abbahagyni. Adja az ég, hogy ma négykor hazamenjen, és ne fárasszon tovább! Hihetetlenül unatkozom. Szinte állandóan. Próbáltam már munkaidőben angolt tanulni, kötni, foltvarrni, verset faragni, de a hely hangulata kizárólag a tespedést engedélyezi. Sötét, fölszinti lyuk egy pesti bérház belső udvarában. És lehet bármilyen modern a berendezés, ragyoghatnak a spotlámpák ezerrel...nincs napfény. Semmiféle természetes fény. Buta libalapok, pletykák, bulvár...Erre vagyok itt képes agyilag. Mindent tudok a "sztárok" viselt dolgairól, még azt is ami nem igaz. Ez így nem mehet tovább, lassan elhülyülök. Pedig milyen jól hangzik a feladatköröm: Irodavezető. Nincs munka. BELEHALOK AZ UNALOMBA! Ma is. Néha egészen jól pörög a dolog, akkor még enni is elfelejtek, de ez a január...ez borzasztó. Szép kezdete a naplómnak, mondhatom, kész síránkozás az egész. Na majd legközelebb.


Utoljára változtatva 01-12-2006 @ 03:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-12-2006 @ 05:33 pm)

Comment: Szia Angeli! Ne unatkozz, az árt a szépségnek meg az egészségnek, inkább érezd jól magad itt a fullon, a főnököd meg dumafröcsögésébe belefulljon! :)))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-13-2006 @ 09:39 am)

Comment: Libalapok :) helyett máris találtál valami jobbat - de legalábbis fullosabbat :)


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-13-2006 @ 11:16 am)

Comment: Jaja. Tegnap akadtam rá erre az oldalra, és azóta nem bírok lejönni róla. Nagyon tetszik az oldal is, de elsősorban az emberek viselkedése, hozzáállása fantasztikus. Rá vagyok kattanva, nnna. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.:-))


Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 01-14-2006 @ 06:27 am)

Comment: Szia! Próbáld magad azzal vigasztalni, mások talpalnak állás után, még sem találnak. Amíg ilyesmivel simogatod a lelked, talán kiforrja magát a dolog és megtalálod a munkád értelmét. Biztosan akadnak olyan kiaknázatlan területek, amik még felfedezésre várnak és épp te fogsz nagy heuréka felkiáltással rábukkanni;-)), hogy aztán többé ne kelljen unatkoznod. Szívből kívánom az eredményes kutatómunkát az új évre, Rozika


Hozzászóló: Gyopa
(Ideje: 01-14-2006 @ 07:18 am)

Comment: Vajon mit csinálhat egy irodavezető négy óra után, amikor végre hazament az irodavezető vezetője? Csak nem a Boci kalandokat írja tovább? Nem rossz. Határozottan alkalmas a zárt udvaron a magányosan elzárt irodában egy kis egerészés. Egészen biztos, hogy a kis macska ott rábukkanhat egy egérre. Olyanra, amilyen az istálóban elfutott előle, mert az nem lehet kétséges, hogy a két barát ott is jelen van. Nosztalgiát ébresztettél bennem. Ahogy olvastam a másik írásodban a porolót, hát az valami fantasztikus emlékeket ébresztett. A nyolcvanas évek elején, egy-egy zaklatott éjszaka után nem mentem be az egyetemre, mondván, hogy kialszom magamat. Tudatalatt ráéreztem, hogy a Manyi néni, biztos, hogy azon a reggelen fog porolni az ablakom alatt. Mindig arra ébredtem a nyitott ablaknál, hogy fulladozom a portól, amit kikloffolt a torontáliból. Isteni volt. Elnézésed kérem, hogy elkalandoztam a naplódtól, de szerintem a két írás szoros összefüggésben van egymással. Rozika, hozzátok pedig át(talpal)ok ha megvirradt. Köszönöm Angeli a gondolatsort, amit az írásaiddal ébresztettél bennem.


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-14-2006 @ 02:08 pm)

Comment: Kedves Rozika! A munkámnak megvan az értelme, abban az esetben, amikor éppen van. Élvezem is, amikor éppen van. Most nincs, ami azért is aggasztó, mert ha ez igy folytatódik, lehet, hogy talpalhatok én is munka után. Ilyen a szolgáltalóipar. Vagy van munka, vagy nincs. Mindenesetre most már kihasználom a helyzetet, és a fullon lógok, vagy irok. Örülök, hogy megtaláltalak benneteket.:-)) Gyopa! Még egyszer köszönöm.:-))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds