[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 247
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 247


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Eltévedt igazság!
Ideje:: 01-12-2006 @ 08:17 pm

Szépen túlestem megint. Most már tuti legyőztem a 120-at. Ezen elmélkedek éppen, hiszen a kenyér elhagyása mellett két napja csak kapucsinót reggelizek... Hát nem... Nem és nem. Már kezdek úgy lenni mint az epeműtétem előtt, amikor már az ötödik napja csak infúziót kaptam, mégis híztam 3 kilót... El sem hiszem, hogy a mérleg nem valami tudatlan szisztéma szerint mozgatja magát...

Nem tudom... Megint a sincomi... s már nemcsak nekem tűnt fel... Már rá is kérdeztem, ahol kell, hogy nem kéne-e visszafognom magam... lehet, hogy sok vagyok egyeseknek... Még az is lehet, hogy csapnivalóságokról népgyűlölök, meg minden... Megint elolvasom a se füle se farkát, de hát azon kívül, hogy a szűkebb hazámfiait pocskondiázza nem jövök rá másra... Ez a legfőbb mondanivaló... Lehet, hogy igaza van, mert itt ezt is lehet... Ebben nem vagyok annyira biztos... Nekem azonban nincs jogom törölni a pocskondiázást... Kezd olyan lenni, mint a politika: nem az a hibás aki pocskondiáz, hanem aki észre veszi...

Ma nem dúskál az agyam... A Magazin... irány... Veva és bárki... nem megsértődtem... szégyellem magam... és szégyenemben csak egyet tehetek, amit az én Mindenhatóm parancsol: újabb alkotókat csábitok a Full-ra... Újabb nívót nyertem meg az ügynek... Tudjátok miért, hogy a szenny eltörpüljön...



Utoljára változtatva 01-12-2006 @ 08:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-12-2006 @ 08:43 pm)

Comment: Azt hiszem, információhiányban szenvedek. Már csak azért gondolom, mert felvilágosíthanád a nagyérdeműt, hogy miért kellett megsértődnöd. (Bocs, de legalábbis én nem tudom, így meg nem értem igazán a blogod.)//// sicc comicus (latinul):) A "verseihez" soha senki sem szokott hozzászólni, de szerintem nem is örülne neki. Én egyszer próbáltam társalgásra bírni, de nem sikerült. Érdekes figura lehet, ezt mindenképpen a javára kell írni; külön topicban gyűjti vehemensen költeményeit. Lepereg róla a helyesírás minden szabálya, amolyan hangosan elmélkedő lehet, aki a gondolatait kutyafuttában papírra is veti, rátűzve egyből egy vers felíratú cetlit. Szeretjük, mert olyan ő, mint egy megmozdíthatatlan kőszobor isten fent a mennyben...ige helyett versekkel ostoroz minket, gyarló halandókat...


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-12-2006 @ 08:58 pm)

Comment: Soman azóta talán láttad a topicot és érted.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-12-2006 @ 09:00 pm)

Comment: Szia Lacoba! Csak arról szeretnék egy pár szót írni, hogy miért is léptem közbe. Soha nem tudhatjuk, hogy egy másik ember miért is ír. Úgy gondolom nem helyes ítélkezni - akár, csak az írása felett is! Ami nem tetszik, azt nem muszáj elolvasni, de, hogy még hozzá is szólni, főleg a topikban? --- Én a Te írásaidat el szoktam olvasni, mert tetszenek - hozzászólni már nincs mindig időm. Az írásaidból egy szelíd embert ismertem meg...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-12-2006 @ 09:01 pm)

Comment: Alkotni mindenkinek joga van. A kritikát nem mindenki szereti és viseli el. Ha valakinek nem tetszenek egy másik ember művei, nem baj. De ne azt a személyt értékeljük, akit voltaképpen nem is ismerünk, ha nem találjuk jónak a műveit.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-12-2006 @ 09:17 pm)

Comment: Kicsit értetlen vagyok... nem lehet hogy a koplalás tett harapóssá? Forgok a fejem a körül, soha nem olvastam Sincomitól gyalázkodó írást. Tiszteletet érdemel az igyekezete. De ezt megírtam Neked, akkor, amikor még nem tudtam hogy kinek írok...


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 01-12-2006 @ 10:10 pm)

Comment: Azthiszem,én értem,amiért laci kifakadt.Az ő palócföldjét figurázta ki sincomi.Én elolvastam az a Göre Gáboros marhaságos-zagyvaságot,amit az energia okán írt a palóc Józsibácsiról és a bugyuta magyarokról.Gárdonyi is ostorozta a butaságot,de a Kácsa cigány és a Bögi biró figurája semmilyen sértő kitételeket nem tartalmazott egy népről.Ebben a bárgyú irományban pedig a palócok és a magyarok valami bugyuta,hülye népségnek vannak leírva.Én már többször is belenéztem ebbe a rémrossz versfolyamba és nem tudtam hova tegyem.Elöször is miért a fórumba rakja fel valaki a műveit,ami egymás véleménycseréjének a színhelye.Tehát,ha az ő bugyuta szövegeire megjegyzést tesz valamelyikünk,azt nem veheti zokon.Én is kapok eleget.Visszavágok,vitatkozok egy jó nagyot.Bumm,mi van olyankor. Most ugye a bárgyu,gyenge versolyamba betette ezt a GöreGáboros pamflettet.Laci megpróbált rá frappánsan válaszolni.Aztán beszált még valaki és én meglátva,marhaságból fellöktem az Ódát,ami kissé pikánsd,de mint vers,kebtervbe veri acsait,és még sok zöngedményt itt a lapon.Erre a veva leveszi.Szive,joga.De,az acsai,sincomi,ha nem a fórumba való versfolyamát nem oda teszi,ahova valók:az irodalom clibba,akkor mi a baja? Meg kell nézni,ott is mennyi rossz kritikát kaptam a dübörög a vérem,vagy a zakatol a szivem c. bökverseimre.Na és.Egy hsz-t sem töröltem,pedig ott törölhettem volna.Minek.A negatív vélemény is vélemény.Laci,Te a szatíra fegyverével éltél,mert úgyérezted arcul csapták szűkebb pátriádat és a népedet.Gratulálok a visszavágásodhoz.Remélem azt azért még nem törölték. Bogi.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-12-2006 @ 10:18 pm)

Comment: Nos nem ismertek félre, mert az ember írásaiban akkor is ott a tükör, ha nem akarja. Az enyémben is és máséban is, Nem is tudom kiről van szó, ki ír, csak azt tudom, hogy én buta nagy olvasó többször is nekimentem már előtte is egy-egy versenek... A helyesírási hiba, ami a legkevesebb, nincs mondandó, csak íráskényszer... Mi sem jelzi jobban hogy az ominózus sorozatának címét már a 3. részre elfelejtette Akkor jött az első írás amikor éppen valami erősen palóc dolgomat tettem közzé, és ezt Ő már az első mondatban érzékelteti is. Ime: "Tudod hogy hol van a Palócföld? Ott lehet a szivedhez közel. Igen, mert talán egy palóc a szomszédod. Lehet az is hogy éppen a szomszédságában élsz és naponta találkozol is vele. - Nemtudsz róla? No jó, akkor majd közelebb hozzlak ehhez ezzel a mesével egy kicsit. Annyit azonban jó ha tudsz, hogy a palócok testvérnépe a magorok voltak és a szomszédországban a Magorban éltek, és ez amit mesélek most azokkal történt. " Amikor megjelent sokak unszolására a palóc tócsni receptje így folytatta a következőben: "Mindezekután amikor a palócok tanacstalanul maradtak behúzódtak a meleg hajlékuk símogató melegébe és ott várta öket az asztalon a jó palóc tácsni." A többiről nem beszélek. Egy író ember, aki valaha kicsit is olvasott ilyenkor, ha már mindenképpen valami ilyesmit kell leírnia Arkadi, Suttogina meg hasonló műszavakat alkot, hogy még véletlenül sem sértsen alapvető jogokat. Itt nem, úgy bele a pofádba, mert hogyan merészelsz Te itthonról tollra lépni. Sajnálom, hogy ez így van most jól és nem tudok ellene tenni!


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 01-12-2006 @ 10:26 pm)

Comment: laci,a magam nevében beszélve,én,nagy-nagy szeretettel fogadtam a te gyermekkori visszaemlékezéseidet,mert eredeti és valamennyiünk emlékeiben elvenen élő dolgokat penditettél meg.Eszem ágában sem lenne,hogy megvetően,pocskondiázzalak ezért és föléd helyezzem a veled analóg gyökereket.Sőt,örültem,valaki rajtam kivűl,előjött ezekkel a dolgokkal.nagyon megrőkönyödtem ezen az acsai féle 3 részes baromságon.nem az én dolgom itélkezni,de nem szép dolog amit tett veled.Szived joga az irodalom eszközével visszavágni.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-12-2006 @ 10:28 pm)

Comment: Bocs! Lassan kezd vénasszonyosra sikeredni ez a kibeszélés! ;)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-12-2006 @ 11:20 pm)

Comment: Sincomi (Acsai) verseit én sokszor olvasom. Érezni rajtuk a távollétet, de az őszinte Magyarság tudatot. Nagyon sajnálnám, ha itt céltábla lenne, mert egy kimondottan kedves és őszinte emberrel beszélgettem egy topicjában, olvassátok el nyugodtan a címe"verspiac".. A helyesírás nem mindig a lényeg. Sok külföldre szakadt Magyar még az anyanyelvét is elfelejtette. Ő ápolja, sőt írogat. nehezen van net közelben, ezért ritkán van jelen. Ezeket a gondolatokat Laci, nem érdemli meg tőled sem és senkitől sem. Soha egyetlen bántó verset nem olvastam tőle, pedig szerintem én olvastam tőle a legtöbbet...:((((((((


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-13-2006 @ 06:54 am)

Comment: Anna! Nagyon szeretek én összetalálkozni külföldi magyarokkal. Mivel megadatott munkám révén a világ minden résznén Quebec-től kezdve Mongóliáig mindig összefutottam magyarokkal. Azonban ha az enegria palócmeséjét elolvasod a sincominak akkor kiderül, hogy lehet hogy tudatlanul - viszont egyáltalán nem véletlenszerűen csen össze az én általam feltett írásokkal amindannyiunkat téged, engem bugyuta magornak, palócnak beállító írása. Az általam leírtak nem egy ember, hanem egy írás ellen szólnak.


Hozzászóló: mango
(Ideje: 01-13-2006 @ 11:28 am)

Comment: Csűrhetjük, csavarhatjuk, de a lényeg ugyanaz...Lacoba valóban céltáblának érezheti magát, - az okot NEM ÉRTEM. Sincomit sem értem, mert nem jellemző rá a mások bántása. ...hogy most MIÉRT...?! Rejtély...De tény, hogy Lacit kifigurázta a palócságával, ami - lássuk be - nem elegáns dolog. Laci, írj. Sokan várjuk. :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-13-2006 @ 03:21 pm)

Comment: Itt egy akkora félreértés van, hogy még a Mátra Kékese sem elég magas ehhez! Pedighátugye...! Sincomi (sajnálom, de ki kellett írnom a nevét) már akkor írt a palócokról (s akkor is hasonló stílusban), amikor még Lacobá a környéken sem volt, sőt Soman, de Mangó sem! Ez a dolog nem újkeletű, tehát nem Lacobá elleni támadás. ---- Jutott eszembe: nincs-e már ennek a dolognak túl nagy feneke (még az enyémtől is?) ;))???


Hozzászóló: blue
(Ideje: 01-13-2006 @ 03:56 pm)

Comment: Laci! Én most csak jeleztem, hogy itt voltam és olvastam.


Hozzászóló: bogumil
(Ideje: 01-13-2006 @ 05:46 pm)

Comment: Én ehhez a polémiához csak annyit szeretnék,szerényen hozzáfűzni,hogy az acsai versei,egyáltalán nem fórum téma.Nem tudom,mit keres a fórumban.Vagy az Irodalom Klubban,vagy egy saját blogban a helye ennek az önképzőköri szinvonalú versáradatnak és szatira próbálkozásoknak.Ha blogban irta volna,akkor nem harapott volna rá,sértve érezve magát Lacibá.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-13-2006 @ 08:19 pm)

Comment: Évike Drága! Beleírtam egy demokratikusan működő naplóba, amit én rossznak tartok, sőt sérelmesnek nemcsak ránk palócokra, hanem a nemzetünkre. Ehhez semmi köze annak, hogy azt valaki milyen régen csinálja és még meddig csinálhatja. Itt nem az idő-faktor a baj, hanem a baj. Én a magam módszereivel megküldtem azt hogy milyen egy igazi magyar ember a sarkkörön túl is a magazinba. Biztos nem fogják az igazi magyar emberek, vagy bármely nemzet fiai azt érezni, hogy az egyik hülyébb, mint a másik. Példát adok egy slendrián, alaptalan dolgot írónak arról, hogy milyen is egy igazi magyar.


Hozzászóló: julianna
(Ideje: 01-13-2006 @ 08:37 pm)

Comment: Az utolsó mondatot duplán aláhúznám! Mert...jól mondod.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-13-2006 @ 09:44 pm)

Comment: Julianna megnyugtatsz! S melegen ajánlom a következő sorozatomat a magazinban: Magyarok a sarkkörön túl.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds