[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 103
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 103


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Jogok és kötelességek
Ideje:: 01-24-2006 @ 10:58 am

Furcsa hogy jelenleg nincs semmilyen szenvedélyem .Nem hoz lázba semmi . Ebből akár még jó is kisülhet ,hiszen figyelő állásponton vagyok .Információt gyűjtök mindenről , mindenkiről ,aztán küldöm a "raktárba" -egyszer csak jó lesz valamire (ha nem ,az se baj).A lényeg az hogy most csendes minden (megjegyzem ez nem teljesen új állapot ,és  ha jól emlékszek ,egyszer egy ilyen csend után hatalmas vihar támadt ,na de ne fessem az ördögöt a falra....:-) )
A párom viszont aggasztóan lehangolt. Már feltűnt saját magának is hogy valami nincs rendben . Állítása szerint, konkrét okot idáig még nem talált . Végigbeszéltük a lehetséges problémákat ,megemlítettem néhány olyan dolgot is ami esetleg tőlem indulhat ki közvetlenül vagy közvetve....de semmi. Egyenlőre ,javasoltam neki hogy tegyen meg bármit amiben örömét leli .....Öööö ..izé, csak túlzásba ne essen . (ilyesmire is volt már példa) .Ezeket leszámítva tényleg nincs semmi különös. Továbbra is lakást keresünk , meg autót nézünk ,mert 3 gyerekülés nem fog a mostaniban elférni .
A múlt héten voltam megmutatni magam az orvosomnak , minden oké. Legalábbis úgy néz ki , mert ugye semmi sem 100% . Megbeszéltük (kérésemre) az anyagiakat is , jobb az ilyesmit előre tudni  . Megesküdött (ugyancsak kérésemre) mindenre ,hogy mikor szülünk ,akkor aznap semmi más nem fogja érdekelni . Ez a minimum! :-))) Persze én nem tudom garantálni hogy pontosan melyik nap lesz az a bizonyos nap, ez legyen az Ő gondja:-))))Na, azért nem vagyok ennyire szigorú ....:-))))

A lányoméknál tegnap egy rendőr tartott órát a jogokról és kötelességekről.....Lefordította ezt a saját nyelvére, miszerint a legújabb Barbi babához abszolut joga van és nekem kötelességem megvenni .:-))) Lehet hogy hamarosan szükségem lesz egy jó ügyvédre:-))))



Utoljára változtatva 01-24-2006 @ 10:59 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-24-2006 @ 12:24 pm)

Comment: A világ legszebb dolga előtt álltok. (Nekem is 3 van két asszonytól.) Sok szerencsét a lakáskereséshez is, amely egy darabig izgalmas tud lenni, aztán már fárasztó.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-24-2006 @ 04:17 pm)

Comment: Ha nincs különösebb oka párod lehangoltságának, akkor az idő fogja elmulasztani a problémát. Úgy tűnik, nálad jó kezekben van, figyelsz rá. A doki - ha betartja ígéretét - jó választás volt. A lányodnak igenis joga van a barbihoz; mondd neki azt, hogy megkapja karácsonyra (az még jó messze van)... :) Szép nagy lakást, szép nagy autót és minden jót nektek! :)


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-25-2006 @ 08:55 am)

Comment: Köszi Nektek mindent, a szerencsére nagy szükségünk van ,de kinek nem?:-))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds