[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 111
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 112

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ezt írtam tegnap,de nem találom...
Ideje:: 01-25-2006 @ 01:16 pm

Ilyesztő érzés...Szilveszter óta megint tudok alkoholt inni...jóóó,nem mindent,mert most hétvégén is "csak" bort+vodkanarancsot ittam,de be is csíptem tőle...Nem mondom,h végig magamnál voltam,de nincs olyan,ami totál kiesett volna az estéből...
Jó buli volt,tetszett.Jó zenék,Bundy megismert és köszönt,Norbival nem találkoztam,kevés helyes pasi volt,és az se nézett rám...De nem baj.Én jól éreztem magam.És ez a lényeg.
Csak az a rossz,hogy egyre inkább azért várom a hétvégéket,h igyak egy kicsit...Most szombaton is elvileg bulizunk,nem tudom,meg tudom-e állni,hogy igyak,vagy egyáltalán meg akarom-e állni...
Persze a legnagyobb hülyeség lenne,ha a bánatomat italba folytanám...Tudom én.De nehéz!!!Iszonyú nehéz!!!
Néha könnyebb.Tegnap este végre az összes fényképét elraktam és kiírtam a telefonomból az összes sms-ét.Kilenc és fél spiráloldal lett...A képek elrakása közben könnyeztem.Már nem sírtam.De tudom,hogy fogok még. Főleg,ha talál más csajt és én megtudom...Tudom,hogy az utóbbi időben nem volt túl jó a kapcsolatunk,testi érintkezésünk sem volt túl gyakori...De én azt hittem,még van esélyünk.Hamarabb kellett volna kapcsolnom,akkor most más lenne.De tényleg! Ez nem a tipikus önvígasztalás!Ha hamarabb szóba hozom,lehet,h hamarabb szakítunk,de legalább nem kínlódok ennyit...Ez az időhúzás is tönkretett.És mostanra már könnyebb lenne.Vagy még együtt lennénk.Ki tudja?
Most először kívánom úgy igazán,mélyről,belülről,hogy bárcsak visszamehetnék az időben! Talán minden más lehetne!!!
De meg kell próbálnom elfogadni,hogy ez van.Csak igazából még nem tudom elhinni.Az eszem elhiszi,a szívem viszont nem!
Na,majd egyszer...hetek,hónapok múlva jobb lesz...Legalább márciusig össze kell szednem magam,mert már nem csak Csillának,tesómnak is megígértem,hogy ott leszek a meccseken...és mivel magamnak is megígértem,ígéreteket pedig nem szeretek megszegni,így ott kell lennem :).És ott leszek minden meccsen,amin tudok.És addig is bulizok,a következő hétvégékre be vagyok táblázva:most szombat Mirror,Jövő péntek tesómék bulija,utána 11-én megint Mirror,mert tesómék lesznek a felvezető DJ-k...
Egyenlőre ennyi.

Csáó!


Utoljára változtatva 01-25-2006 @ 01:16 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 01-25-2006 @ 01:59 pm)

Comment: Kedves Reginababa! Csak bulizzál nyugodtan, nem valószínű, hogy alkoholista leszel. Ezen nagyon sokan átestünk, és ki is lábaltunk belőle. Bulizzál, pasizzál, törődj magaddal, még megteheted. Márciusra se híre, se hamva nem lesz a bánatodnak. Ja! Nem lett volna semmi másképp, ha időben észreveszed a jeleket. Nem fájna kevésbé, és nem tudtad volna visszafordítani sem a dolgokat. Nem a Te hibád! Légy jó, és vigyázz magadra szombaton! Üdv: Angelika


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-25-2006 @ 03:12 pm)

Comment: Köszönöm Angeli!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 01-25-2006 @ 03:23 pm)

Comment: A vodka-narancsot felejtsd el! Alattomos. Az íze tiszta narancs, annyit meg tudsz inni belőle, amennyit akarsz, aztán fél óra múlva - amikor hat - kész vagy. A (minőségi) bor sokkal jobb, de buliban még azt is érdemes "hígítani". A "hígító" lehet bármilyen üdítő (szerintem a "szokásos" kóla adja a legrosszabb ízt, annál bármi jobb), én általában fehérbor-narancs 1:2-es (1dl bor 2dl narancs) keverékét választom. Ezt egész éjjel kortyolgathatod (nem inni, kortyolni!), gyakorlatilag nem esik jól annyit meginni, ami már "ártana" (a jó hírednek :)), de a kellemes hangulathoz bőven elég. Egészségedre! Hukk! :)))


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 01-26-2006 @ 02:25 pm)

Comment: Köszi a jótanácsot boblogan!!!Lehet,hogy kipróbálom...:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds